-8.Bölüm aptal joseph- HEPSİ BİR RÜYA MI ?

125 4 5
                                    

 

      "  Hatalarımızı  bir rüyayla karşılaştıranlar haklıymış uyanık uyuyor,ve uykuda uyuyormuşuz."

                                                                                                                                                     MONTAIGNE 

  Başımın agrısıyla gözlerimi yavaşça açtım.Dışarıdan odamın içine giren güneş ışınları gözleri açmamı zorlaştırsada 30 sn içinde gözlerim ışıga alıştı.

     Ben ne ara odama gelmiştim.En son annem toplantıya gitmişti aşagıdaydım.Asıl önemli olan buda değildi o gördüğüm rüya neydi öyle.Ne saçma sapan bir rüyaydı.

     “  Annem gittikten sonra Penny çagırıyorum.Kuzeniyle geliyor.Neydi o kuzeninin ismi rüyamda gördüğüm  Joo Joo … Joseph’miydi.Herneyse..Sonra ne oluyodu rüyamda.AHH unuttum ne oluyodu?Aaahaaa hatırladım.Sen bir hiçsin diye bana bagırmıştı.Koskoca rüyada hatırladıgım kelimeye bak.Sen bir Hiçsin.Bu niye gerçekmiş gibi kalbimi acıttı şimdi.Gerçi rüyamdada bu bir şeyler saçmalıyordu en sonunda bu kelimeyle birlikte hem beni kızdıryo ve hemde beni kırıyodu…Ve benim kahrolası huyum yüzünden rüyamda dahi aglıyordum.Bi çıkaramadım şu huyu hayatımdan.O iki duygu bir araya geldiginde kendimi tutamıyorum.İstem dışı bir aglama meydana geliyor.Neyse daha sonra ne olmuştu Joseph arkadan bana sarılmıştı….Bende….”

  Aşagıdan gelen seslerle düşüncelerim bir an olsun durdu.Odanın kapısına dogru yöneldim.Babamın gelmiş olması imkansızdı.Zaten şuanda yurtdışındaydı.Anneminde bu kadar erken gelmesinin imkanı yoktu.Ozaman aşagıdan gelen seslerde neyin nesiydi.Aman ALLAH’ım yoksa hırsız mı girdi.Camları yine mi açık bıraktım ben.Şimdi ne yapacagım.Polisi mi arasam.Ne oluyor bana böyle ben panik atak birisi degilim ki, panik atak birisi gibi davranıyorum.Daha aşagıda kim oldugunuda tam olarak bilmiyorum.Tamam Merilla kendine gel aşagıda hırsız filan yok sakinleş.Evet tahmin ettiğiniz gibi hırsızlardan korkuyorum.Küçüklükte olan bir anım yüzünden.Lanet olsun o anı yine aklıma geldi.Bu beni sakinleştirmezdiki.Daha çok paranoyak haline sokadı.

      Ben bunları düşünürken aşagıdan gelen seslerle hem oldugum yerde kalmıştım hemde hırsız olmadıgının farkınada varmıştım.Ama bu olamazdı hayal gücümün bana bir oyununa mı kurban gidiyordum.Aşagıdan gelen sesler:Jooo jooo off neydi şunun ismi hııı tamam buldum joseph.Ama Joseph ve Penny’in sesi olamazdı.Bu imkansızdı.Olanların hepsi rüyaydı.Bunları düşünürken şaşkınlıktan agzımın yarısıda açık kalmıştı.Tam o anda rüyamda en son yaptıgım şey aklıma geldi kapıyı kitleyip kendimi  odaya atmıştım.Eger kapı kitliyse….Tam bunları düşünürken kapının kulpunu çevirmeye çalışmamda bir oldu.Kapı kitliydi.Dün olanlar rüya değil gerçekti.

     Şaşkınlık,kızgınlık ve üzüntü içerisinde kapıya arkamı yaslanıp aşagıya dogru kaydım.Tam kapının önünde oturur pozisyon almıştımki  bi kagıt gözüme çarptı.Kagıdı almak için egildim.Bu neydi şimdi Penny dün için özür mü diliyordu yoksa (?) Üzgünüm Merilla mı diyordu (?).Sanki onu bu şekilde affedecektim.Hem kuzeni pardon manevi kuzeniyle başımda saçmalayıp durdular ,hemde benden sakladıgı bir sürü şeyin oldugunu örgendim.Dün ne kadarda sinir olmuştum ona hatırladıkça yine sinirlerim tepeme geliyordu.En iyisi hatırlamamak.!Dün gece odama çıkmadan önce olanlar aklıma bir bir gelmeye başladı.O anda agzım şaşkınlıktan açık kalmış, ne yaptıgımı düşünüyordum.Neden yaptım ben bunu…?Direk yukarıyada çıkabilirdim.Neden Ben Joseph’e tokat atmışdım.

     Ben kahkaha attıktan sonra o bana : ”Merilla hadi yüzünü dön bana hazır gülmüşken tekrar aglamanı istemem hem o üzülen kalbinide güldürelim.Hadi Merilla dön bana üzgünüm “ demişti ve ben ne yapmıştım arkamı döndüğüm gibi suratınada tokatı geçirmem bir olmuştu.Agzı şaşkınlıktan açılıp kalmışken bende ona arkamı dönüp hızla odama çıkmıştım sonrada kapıyı kitlemiştim.Salak Joseph nasıl beni güldürdügünü düşüne bilmişti.Ben sinirimden o kahkahayı atmıştım.Aptal Joseph Aptallll.

 

       Tamam ya sakinim sakinleşmeliyim.O bay öküz aşagıda öküzlüğüne devam etsiz bizim bayan öküzün kagıda neler yazdıgına bakalım en azından sakinleşmiş olurum biraz.Umarım…!

Uzun zamandır yeni bölümü paylaşmıyordum.Gerçi aslında geçen hafta yeni bölümü yazıp paylaşmıştım ama bir sorun çıktı bölüm paylaşılamadı.Ondan bu gün tekrar bölümü yazdım.Aslında o zaman paylaşılmaması iyi olmuş çünkü o zaman yazdıgımdan daha değişik bir bölüm yazdım.Umarım begenirsiniz.Karekter belirlemeyide düşündüm bu arada.Ama paylaşmaktan vazgeçtim.Düşünmüyorum.Çünkü okuyanların kafasında bir karekter oluştu hemde kimi paylaşacagıma ve bi kişiyi paylaşıp paylaşmamakta kararsız kaldım.Artık ilerleyen bölümlerde belki paylaşırım.Emin degilim ama şuan paylaşmayı düşünmüyorum.Son olarak medya Indila-Derniere Danse onunla okuyun bu bölümü..... :) Neyse çok fazla konuştum iyi okumalar :)^^^ weaselmystery^^^

Benim Yagmur DamlamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin