10. Bölüm Komik Giyimli Adam :)

130 5 6
                                    

Joseph olamazdı değil mi ?

   Tam kapıyı açmak için gidiyordumki bir ses duydum.Fısıltı gibi bir ses.Sanki sadece ben duyuyordum.Kimse duymuyordu.Kafamın içindeydi adeta.

"Merilla kapıdaki kontrole gelmiş birisi.Ona bana inandığını söyle Merilla...!Bana inansanda inanmasanda öyle söyle ve sakın gözlerinin içine bakma.Eğer bakarsan rahatlıkla zihnini okuyabilir.Sakın bakma....Güven bana Merilla."

Ben bunları duyarken acıdan yere çömelmiş kafama vuruyordum.Sanki o sesler beynimin içinde yankılanıyordu.-Sakın bakma.... sakın bakmaa....Güven bana Merila...güven bana Merilla....-.Beynimi yerinden çıkartacakmış gibide acıtıyordu.Joseph bunu nasıl yaptı.....Hiç bir şeye anlam veremiyordum.Ben ne yapacaktım şimdi ?Yerde ne kadar süre bu şekilde kaldığımı bilmiyordum ama başımın agrısı sesin kesilmesiyle birlikte geçmişti.Ve kapıyı biraz daha açmazsam bu üye midir (?)Artık neyin nesiyse kapıyı kıracaktı.En iyiysi o kapıyı kırmadan ben açıyım dedim.Ve kapıya doğru gittim.Kilidi çevirmemle kapının diğer taraftan açıması bir oldu.Farkedip 1 adım geriye gitmeseydim kapı ban çarpıcaktı.

Karşımda gördüğüm kişi gerçekten beni şaşırtmıştı.Ben bu kişiyi tanıyordum.Daha önceden bir kaç kere gördüğüme emindim.Ama o giydiği kıyafetler ve kılığı neydi öyle....? Gülmemi zor bastırıyordum.Üzerinde uzun, dizinin altına kadar gelen bir ceket, kafasında kocaman siyah bir şapka, ayağında ismini bir türlü hatırlamadığım ama üzerinde püsküle benzeyen siyah süyet eski model bir ayakkabı,altında siyah dar paça pantolon ve  ön kısmı siyah dantelden yapılmış kabarık kısmı olan bir gömlek vardı.Arkasındanda Joseph gelmişti.

Birden kafamın içinden; Gözlerinin içine bakma Merilla ; sesiyle gözlerinin gözlerinin içine baktıgımın farkına vardım.O ağrı sesle birlikte yine girip tekrardan gitti.Çok fazla canımı acıtıyordu.

O komik giyimli adamda gelen gülme sesiyle tekrar yüzüne bakmak zorunda kaldım.Ama gözlerinin içine bakmıyordum.

K:"Beyenemediniz mi Merilla hanım kıyafetleri mi? Kızların giydiği kıyafetleri görünce ne tepki vereceksin merak ediyorum açıkçası....Yüce konseye gideceğin zaman mutlaka yanında olmalıyım " dedi.

Ahhh,buda içimi okumuştu.Artık şaşırmıyordum.Başıma dünden beri o kadar çok şey gelmiştiki şaşırmak saçma gelmeye başlamıştı.Joseph'in yaptıgı ikazı dilmeliydim değil mi ? Veya dinlememeli miydim ? Dinlemeyince olan sonucu gördüğümüzden dinlemeye karar verdim.En azında şu lkarşımda duran komik giyimli adam gidene kadar.Evet, ona bundan sonra komik giyimli demeliydim.İç sesim daha fazla enterasan lakap takmalarına girmeden bir cevap vermemin zamanı geldi diye düşündüm ve:

M:"Komik giyimli beyefendi, o tepkiyi vericeğim zaman veya o düşündüğünüz tepkiyi vermiyeceğim zaman desem daha düzgün olacak...!Benim sizi yanımda görmek isediğimi kim söyledi ?" dedim ve kahkahayı bastım.

Mümkün olduğunca gözlerine bakmamaya çalışıyordum ama şuanda şekilden şekile giren yüzünü görmek isterdim.Bu arada benim kahkahama benzeyen bir kahkahada ondan geldi.

K:"İstesende , istemezsende beni orda ve o zaman görüceğine emin olabilirsinşeker kız.Ve bana siz yerine sen demeni tercih ederim." dedi.

Şeker kız mı ? Şeker kız mı dedi bana yoksa ben mi yanlış duydum.Aman ALLAH'ım hiç güleceğim yoktu.Siz değil sen dememi tercih edermiş.Vaaauuuuvvvv.Sen şimdi görürsün seni dedim içimden ve boğazımı temizleyip, kaşlarım çatık, ciddi bir sesle;

M:"Sen denilebilecek bir kişi olsaydınız baştan size sen diye hitap ederdim.Benim siz diye hitap ettiğim kişiler ya gereksiz,değersiz ya da fazlalık olan kişilerdir.Ayrıca kapımı kırmadığınız içinde size minnettarım (!) , komik giyimli beyefendi." dedim.

Daha sonra istem dışı Joseph'in ne tepki vereceğini merak edip yüzümü ona doğru döndürdüm.Gülmemek için kendini zor tutan bir hali vardı.Daha fazla dayanamayıp güldü ve devam etti;

J:"Evet,Kaliforniacevabını aldığına göre buraya neden geldiğini Merilla'nın kapısını neden kırarcasına çaldığınıbize anlatırsın."dedi.

Adeta bunları söylerken sesi gitgide yükselmiş ve kaşları çatılmıştı.Komik giyimli adama Kalifornia mı demişti yoksa ben mi yanlış duymuştum.Gerçi onada böyle komik bi isim yakışırdı.Kendimi gülmemek için zor tutuyordum.Daha fazla tutamayıp istem dışı gülmeye başladım.Bunun üzerine ikisininde yüzü bana dönünce ellerimi açıp ne var yani bakışımı attım.Ama onlar hiç bir şey anlamayınca mecburen:

M:"Kalifornkia gerçekten kıyafetlerine yakışacak kadar komiklikte bir isim ne yapsaydım yani gülmesemiydim ?"dedim.

Gerçekten anlamıyorlardı bunlar beni.Çık çık çık.Anlamamışlardı bakışlarımı.Gerçi karşımda bir an Penny'in olmadığını unutmuştum.Onun dışında kimsa bu bakışları anlayamazdı.Tabi benim dışındada.İç sesimi birazcık susturup onlara doğru bir adım yaklaştım.vee:

M:"Burda neler olduğunu artık birisi anlatacak mı ?" diye kızgın bir şekilde söyledim.

Evet bu bölümünde sonuna geldi.Aslında bu gün atmıycaktım ama boş bi zamanım oldu atıyım dedim.Umarım beğenirsiniz.Bu arada votelarınız ve yorumlarınız benim için çok önemli.

Medyada Kolifornianın göleği var ve Kalifornia'yı Paul WESLEY olarak canlandırabilirsiniz.Aslında medyaya ayakkabı ve ceketide koyucaktım ama yapamadım.Son olarak diğer bölümde sizi bi süpriz bekliyor.İyi okumalar. -weaselmystery-

Benim Yagmur DamlamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin