AYAK İZLERİN.
İnandığınız her şeyin, bir yalandan ibaret olduğunu öğrenseydiniz; hayatınızı adadığınız şeyin, aslında bir hiç olduğunu görseydiniz, siz ne yapardınız? Tekrar ayağa kalkmak için neye tutunurdunuz?
Alya DİNÇER. -Danielle Campbell.
Gökyüzü kadar bulutlu, gökyüzü kadar parlak. Kimi zaman günlük güneşlik, kimi zamansa zehir zemberek. Bir şirkette yönetici asistanlığı yapıyor. 23 yaşında, nişanlı. Anne ve babasını üniversiteye geçtiği sene bir trafik kazasında kaybetti. Kardeşi yok. Teyzesi ve eniştesi sayesinde üniversiteye gidebildi ve başarıylı mezun oldu. Üniversite sırasında öğrendiği 4 dil sayesinde çok çabuk iş bulabildi. Tek başına yaşıyor. Dişi bir köpeği var, Sekiz. En sevdiği yiyecek Kumpir. Boğa Burcu. Yüzmeyi çok seviyor, prof. Güçlü biri, tek varlığı büyük bir sevgiyle bağlı olduğu nişanlısı Emre. 1.60 boyunda, 52 kilo. Renkli gözlü, hoş gülüşlü biri. Arkadaşlarının en sevdiği özelliği gülüşü. Benden duymuş olmayın ama farelerden ödü kopuyor.
Emre PARLAK. -Jesse Metcalfe.
Alya ile üniversite son sınıftayken tanıştılar. Alya.. Ondan alt sınıfta olmasına rağmen onun dikkatini hemen çekmişti. 26 yaşında, bir şirkette yabancı firmalarla görevli olduğu için iki seneliğine Paris'e gönderildi. 1.80 boyunda. Akrep Burcu. Yakışıklı, güldürmekte sıkıntı çekmeyen biri. Alyaya geçen sene oraya gitmeden önce evlenme teklifi etti ve hemen nişanlandılar. Bu yılın sonuna doğru evlenecekler.
Akın DOĞANTAŞ. -Serkan Çayoğlu.
Doğantaş Holding'in varisi. Gecelerin adamı, biraz egoist. Yakışıklı, eğitimli ve kültürlü biri. Uzun zamandır Pariste yaşıyor. 26 yaşında. 1.86 boyunda, Oğlak Burcu. Sarmaya bayılır. Prof. olarak yüzüyor. Aşka inanmaz ama vicdanlı biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAK İZLERİN
ChickLit"Neden öyle bakıyorsun bana?" kuruyan dudakları o kadar güzeldi ki, düşünmemek istedi gerisini. "Nasıl bakıyorum?" dedi genç adam bakışlarını başka yöne çekmeye çalışarak. "Kaybolmuş gibi." dedi. Tekrar başını ona çevirdi. Uzunca yüzüne baktı, ay ış...