Y/N:Yuno?Jesi li dobro zašto plačeš?
Yuno:Zašto bih tebi to pričala.
Y/N:Osećaćeš se lakše,veruj mi.
Yuno:Šta ti znaš ti si samo Jiminov potrčko,ups devojka.
U početku sam se uvredila,a potom samo slegla ramenima i sela pored nje.
Y/N:Nisam.Ja i on nismo više zajedno.On mene ne voli.
Yuno me je pogledala i oči su joj bile pune suza,opet je sagla glavu i počela plakati.Tiho je govorila.
Yuno:Grešiš....
Y/N:Ja?U čemu?
Yuno:Da ti.
Njeni jecaji joj nisu dali da dodje do reči.
Y/N:Yuno smiri se molim te.
Yuno:Izvini.
Gledala sam je izbezumljeno,da li je popila?
Y/N:Zašt..
Yuno:Ja sam kriva za taj nesporazum izmedju tebe i Jimina.Ja sam pocepala slike.Bila sam ljubomorna zarobljena u trenutku slabosti.Nije on kriv.Žao mi je što sam vam rastavila odnos.Izvini.
Sagla je glavu ponizno.
Znači istina je,nije izmišljotina.
Zagrlila sam Yuno i šapnula joj ma uvo.
Y/N:Sve je okej.Hvala što si rekla istinu,zaista hrabro.
Yuno:Y/N...
Nasmejala sam se i nastavila.
Y/N:Hajde sada,šta je sa tobom?Reci mi molim te.
Yuno:Duga priča,sve mi se skupilo,ne znam odakle da krenem.
Y/N:Od početka.Udahni i kreni.
Yuno:Ovako....Moji roditelji su razvedeni,otac mi je maltretirao majku i ona je tražila razvod.Sada kada su razvedeni mi smo u jako teškom materijalnom stanju,jer nas je otac izdržavao.
Y/N:Jasno mi je.
Yuno:Kada se to desilo,osećala sam se odbačeno.Jedine osobe koje su mi pružale utehu bili su Jimin i Yoongi.Medjutim kada je Jimin otišao iz našeg kluba tuga je postajala sve veća.Toliko velika da je postala mržnja i prezir.Želela sam da se osvetim i Yoongi mi je rekao za album i onda sam....
Y/N:...Pocepala slike.Sada razumem...Ti nisi takva osoba samo ti se nagomilalo.
Yuno:Ti i Yoongi ste jedine osobe koje su me saslušale.Ne znam kako da pogledam Jimina u oči.
Zaćutala je na tren.
Yuno:Da si mu samo videla pogled kada je saznao da sam ja.Y/N njemu ova veza stvarno znači veruj mi,žao mi je što tek sad vidim.
Yuno,ti i nisi toliko loša koliko sam mislila...Moram da joj pomognem,ona sada nema nikoga.
Y/N:Jesi za šetnju,prijatno je veče?
Yuno:Ne,hvala ali radije ću otići kući umorna sam.
Y/N:Razumem te i ja sam.Onda se vidimo neki drugo veče.Sada smo prijatelji zar ne.
Yuno:Da.Prijatelji.....
Pozdravile smo se i svaka je otišla svojoj kući.
Stigla sam ispred ulaznih vrata,kuća je bila otključana.
Sigurna sam da sam zaključala.
Y/N:M-mama?Otkud tii??
Mama:Vratila sam se ranije jer mi nedoataje moja ćerkica.
Usledio je dug porodični zagrljaj.Ja i mama smo jako vezane jer ja nemam oca...Poginuo je kada sam bila mala...
Mama:Ej dolazio nam je komšija.
Y/N:Tae???
Mama:Da,doneo ti je knjige koje si tražila.
Kakve knjige?Nisam tražila nikakve knjige...Praviću se kao da znam.
Y/N:Aaa,pa bilo je i vreme.Gde ih je stavio?
Mama:Odneo ih je kod tebe u sobu.
Y/N:Uredu videću posle..Sedi sada da pričamo.
Mama:Nisi svesna koliko mi je to nedostajalo.
Sele smo,mama nije skidala pogled sa mene i imala je veliki osmeh na licu.
Y/N:Zašto si tako vesela??
Mama:Imam jednu sjajnu vest.
Kada smo kld sjajnih vesti moram da kažem mami za Jinovu ponudu.
Y/N:Imam i ja!
Počele smo se smjati od sreće.
Mama:Hajde ja ću prva.
Y/N:Ne,ne ja ću.
Mama:Ah okej okej......Jaoj kafa,idem samo da uzem i vraćam se.
Kakve knjige mi je Tae doneo.Idem da vidim.
Iskoristila sam priliku i otrčala na sprat do moje sobe.Ugledala sam kesu na mom krevetu.Iz kese sam izvadila kutiju.
Znala sam da nisu knjige.Ali šta je ovo?
Na kutiji je bila kartica porukom "Ostani ovde"
Ništa mi nije bilo jasno.Otvorila sam kutiju.
Da li dobro vidim?
Ono što sam ugledala bio je album,Jiminov album koji sam mu poklonila.Otvorila sam album i krenule su mi suze.
Volim te budalo.
Delovi koji su bili isečeni sada su zalepljeni lepljivom trakom.Neprecizno ali sam osetila kao da mi se vratila polovina duše koja je falila.Na koricama albuma bila je zalepljena nova slika,slika mene i Jimina od danas,a na koricama je pisalo "Ako me voliš ostani,ne reci zbogom.Jimin"
Bila sam toliko srećna,poželela sam istog trena da mu otrčim u zagrljaj.Da ga poljibim,da osetim njegov dodir.Stavila sam album u kesu i sjurila niz stepenice.
A mama?Skroz sam zaboravila.
Mama:Dakle da čujem te lepe vesti.
Šta sad da joj kažem.Sada kada znam da neću da igram u nekom klubu i treniram zbog novca,već hoću da vodim ilegalni klub....I kao danas svaki dan da igram sa Jiminom.Da slušam muziku koju Hamabi pušta i da svi zajedno popunimo onaj album.
Y/N:Mama,hajde ti prva.
Mama:Sa zadovoljstvom....
Dala sam otkaz!
Gledala sam je izbezumljeno,zašto je to dobro.
Mama:Ne brini Y/N,dobar prijatelj tvog oca mi je ponudio posao sekretarice ovde u njegovoj novoj firmi.Više te ne ostavljam samu.
Y/N:Ovo je divno!Sjajno!
Zagrlila sam je.
Mama:A tvoja lepa vest?
Uspaničila sam se i uhvatila za kesu.
Y/N:A...ummm..Tae mi je doneo pogrešne knjige ubiću ga.Rekao mi je da ekipa sa plesa pravi žurku kod njega.Pa idem da im se javim i da zamenim knjige.
Mama:Možeš i da ostaneš što se mene tiče,samo nemojte gluposti da pravite....
Y/N:Ummm....da...
Izletela sam na vrata kao na trkama i otrčala.Mama POV
Zatvorila sam vrata za njom i stala pored prozora.
Ali Tae živi u susednoj ulici sa leve strane a ona je otišla desno.Hah znam šta je bila njena lepa vest.Našla je dečka.Moja mala curica je porasla...Y/N POV
Otrčala sam i završila ispred vrata Jiminove kuće.
Moja ruka je bez moje volje pritisla zvono.
Otvorio je vrata.
Y/N:Z-zdravo Jimin.
Zenice su mu se raširile odjednom
Jimin:Y/N ti si,udji nemoj da stojiš.
Y/N:Opet je kuća prazna.
Nasmejao se.
Jimin:Hah opet kažeš?Ova kuća je često prazna.
Skrenuo je pogled na kesu.
Jimin:Znači oproštajni poklon je stigao,odličan posao Tae.
Y/N:A da,hvala ti.
Jimin:Ti meni za dobrodošlicu ja tebi za odlazak....
Slegao je ramenima.
Otvlrila sam album,Jimin mi je prišao sa ledja i oboje smo posmatrali sliku od danas.
Odjednom naslonio je glavu do moje.
Jimin:Meni je bilo danas predivno želim stalno ovako.
Počela sam da crvenim,srce mi je lupalo.
Okrenula sam glavu i usmerila pogled ka njegovim tamnim očima.
Y/N:I ja isto.
Jimin:Ne idi.
Polako lica su nam se privlačila.Dala sam mu jedan kratki poljubac.Zagrlio me je i njegove usne je položio na moje.Posle nekog vremena odmakao se tek toliko da može pričati.
Jimin:Volim te.
Y/N:I ja tebe.
Da li vam se svideo ovaj deo?
Ostao je još jedan ili dva dela do kraja nadam se da ste uživali i da ćete uživati.
Pozdrav od park55deidei!
♡♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ples ili ljubav?
FanficJimin ff Nadam se da će vam se svideti!😚 11.jul 2018.- 22.jul 2018.《1.sezona 15.avgust 2018.-7.septembar 2018.《2.sezona