Kada sam stigla kući odmah sam se raspremila i legla u krevet.Moje oči su bile širom otvorene i nisam mogla zaspati.Razmišljala sam kako se Hanabi i Tae provode u onoj gužvi.Setivši se toga setila sam se još nečega,tj. nekoga...
Y/N:Jimin ha?
U glavi mi je bila slika njegovih tamnih očiju,njegova ledja u koja su mi bila okrenuta duž celog puta.
~Vidimo se~Jiminove reči su mi odzvanjale u glavi.Trenutak kada sam pala preko njega mi je stalno u potsvesti.Želim da ga vidim,možda bi saznala nešto više osim njegovog imena...Ali kako?
Zar je već ovako kasno.Odjednom oči su mi se zatvorile i zaspala sam.
~sledeće jutro~
Hanabi:Y/N kasnimo požuri.
Hanabi me je probudila iz dubokog sna. Spakovala sam knjige i požurila u školu.Zvono za početak časa ja i Hanabi u poslednjem trenutku ulećemo.
Hanabi:Nego šta te je sinoć sprečilo da ostaneš?
Crtala je u svojoj svesci.
Y/N:Porodični problemi.
Hanabi:Daj molim te,tebe tvoji problemi nisu nikad mogli sprečiti davdodješ.Lažeš.Jao znam.
Y/N:Šta znaš?
Hanabi:IMAŠ DEČKA. To je jedino obrazloženje,BUM kako sam pametna.
Profesorka:Ako ste završile sa ispitivanjem učenice Hanabi ja bih volela da nastavim sa svojim ispitivanjem.
Hanabi:O da,izvinite.
Svi su gledali u mene kao da su videli duha.
Hanabi:Joj izvini.
Y/N:Nema problema,i nemam dečka ti bi za to prva znala veruj mi.I da,stišaj se malo kad nagadjaš.
Počele smo se smejati i čas se završio.
Xx:Hanabi,Y/N zdravo.
Okrenule smo se i ugledale Taehyunga,Jungkooka(najbolji prijatelj Taehyunga) i....Jimin?Hanabi i Y/N:Zdravo!
Hanabi je pogledala u mene a Jungkook i Tae u Jimina.
Hanabi,Tae,Jungkook:Da vas upoznamo ovo je...
Y/N:Jimin.
Jimin:Y/N.
Pogledi su nam se sreli u povukla sam se korak nazad.
Hanabi:Vi se poznajete?
Y/N:Paa...Da.
Jungkook je prišao Jiminu i uhvato ga za rame.
Jungkook:Što nam nisi rekao da imaš devojku?
Tae:Opa!
Hanabi je bila pozitivno iznenadjena i gledala je u mene i njega.Mislim da opet crvenim.Da li pobeći!?
Jimin mi je opet okrenuo ledja.
Jimin:Ne lupetaj nije mi ona devojka.Sad ako ste se pozdravili sa drugaricama da krenemo.
Njega ovo nije uzrujalo...Tako je hladan i ozbiljan...
Klimnuli su glavama i krenuli za njim. Jimin POV
Izvadio sam ruku iz dzepa.
Jimin:Sad se ne okrećite pravite se da je niste čuli.
Tae:Koga?
Jungkook:Zašt...
Y/N:Jimin ispao ti je....
Produžili smo i popeli se na sprat škole do naše učionice.
Tae:Šta ti je ispalo.
Jimin:Nije mi ispalo.Namerno sam bacio.Ništa bitno,papir.
Jungkook:U poslednje vreme si baš čudan.
Y/N POV
Nesvesno sam stavila papir u dzep i otišla se pripremiti za čas.Ostatak dana je protekao kao i svi ostali.
Nadam se da će vam se svideti.
Da li bi voleli da delovi budu duži?
♡♡
YOU ARE READING
Ples ili ljubav?
FanfictionJimin ff Nadam se da će vam se svideti!😚 11.jul 2018.- 22.jul 2018.《1.sezona 15.avgust 2018.-7.septembar 2018.《2.sezona