Y/N POV
Peli smo se uz stepenice.Pričala sam sa Hanabi i Yuno.Smejale smo se saplitale Taehyunga i Jungkooka.
Jungkook:Hej prestanite!
Taehyung:Y/N polomiću ti se ovde faliće ti igrač za formaciju!
Y/N:Hhahahhaha okej okej....
Odjednom proletela je Lucy pored mene.Preskakala je čak tri stepenika.Čula sam Rose iza mene.
Rose:Lucy ne trči.
Y/N:Stepanice su!
Lucy:Hahahahahahah važi!
Kao što sam pretpostavljala.U tom trenutku joj se omakao stepenik.Nisam mogla stići da je uhvatim na vreme.Svi smo se ukočili.Zatvorila sam oči.Odjednom sam osetila hladan vazduh pored mene.Kao da je proletela furija pored mene,takvu brzinu sam osetila.
Polako,počela sam da otvaram oči.Prizor koji sam zatekla me je blago rečeno oborio sa nogu.Furija koja je proletela pored mene,bio je Jimin koji je u svojim rukama,koje su bile visoko u vazduhu,držao Lucy.Njihovi osmesi su bili neprocenjivi.
Lucy:Jimin,hhahahahha,spustii mee!
Jimin:Kada naučiš da slušaš starije...
Prebacio ju je preko ramena kao dzak.Udarala ga je rukama po ledjima.
Y/N:Jimin spustiii je molim tee!
Jimin:Ne.Ajmo!
Pratila sam ga u stopu.
Y/N:Hoćeš li je spustiti.
Jimin:Neću,rekao sam ti.Budi dobra i otvori mi vrata.
Y/N:Što da nećeš i mene da poneseš?
Jimin:Možda...
Nasmejala sam se i čula Lucy kako jauče.Što pre otvorim pre će je spustiti.Otvorila sam vrata Lucyne sobe.
Jimin je ušao i spustio je na krevet.
Ćutali su i gledali si.Jimin je prekrstio ruke i uzdahnuo.
Jimin:Imao sam ćerku koja me je slušala,a sada moram da čuvam ovu razmaženu dečurliju.
Lucy:Ček...Imali ste ćerku?
Y/N:Da.
Lucy:Šta joj se des....
Jimin:Mrtva je.
Jiminovo lice postalo je hladno.Osećala sam njegov bol.Krenula sam da ga zagrlim.
Y/N:Jimin,nemoj tako....
Jimin:Pomeri se.Loše mi je.Biću u sobi.
Prošao je i otvorio vrata.
Y/N:Važi...
Okrenula sam se i pogledi su nam se sreli.Jimin mi je govorio nekada sa osmehom "Hajde da savladamo ovaj bol zajedno.Hajde da nastavimo dalje."Govorio mi je to dok sam ja bila u suzama.Sada,imam osećaj,kao da se sve obrnulo.
Toe je nateralo da mu a onaj hladni pogled uzvratim osmehom.
Y/N:....Volim te.
Zatvorio je vrata ja sam sela pored Lucy.
Lucy:Izvini,nisam trebala da pitam.Prešla sam mu nožem preko žive rane.
Y/N:Nisi mogla da znaš.
Zagrlila sam je.
Y/N:Jesi li videla koliko je sati.Hajde na spavanje.
Čekala sam da se spremi za spavanje. Legla je na krevet i pokrila se.
Y/N:San neće da dodje?
Lucy:Nikako.Znaš uhvatila me je nostalgija.Pomisao da sam nekada bila srećna,da sam imala roditelje.Da li se oni osećaju tako kao vi bez vaše ćerke.
Prolila je jednu suzicu koja je završila na mojoj šaci.
Y/N:Šš...biće sve uredu.Videćeš.Probaj zaspati.
Okrenula se na stranu.Stavila sam ruku na njen bok.
Y/N:🎵You are my sunshine,my only sunshine....
Primetila sam da je zaspala pa sam izašla iz sobe.Evo još jedan deo.A evo i linka moje nove priče: https://my.w.tt/N8hoKU1yzP
Pozdrav od park55deidei!
♡♡
YOU ARE READING
Ples ili ljubav?
FanfictionJimin ff Nadam se da će vam se svideti!😚 11.jul 2018.- 22.jul 2018.《1.sezona 15.avgust 2018.-7.septembar 2018.《2.sezona