Konačno je sve na čistom.Oboje smo rekli šta smo osećali.
Jimin me je uhvatio oko struka i primakao me uz njegovo telo.
Jimin:Večeras si moja.Ne ideš nigde.
Podigla sam glavu i pogledala sam ga u oči.
Y/N:Ne idem.
Naslonio je njegkve usne na mkje i podigao me.
Počela sam da crvenim i da drhtim,od njegovog poljupca,od njegovog dodira.
Otvorio je vrata njegove sobe.Dok sam trepnula završili smo na krevetu.Legla sam na mrevet a Jimin preko mene.
Jimin:Ovoga puta majica ti ne treba.
Ovo je previše eksplodiraću!!
Naslonio je njegovo čelo na moje.
Jimin:Prvi put?
Neprijatna tišina je usledila.
Y/N:Ahmm...Ali...
Jimin:Onda polako i smireno.
Počeo mi je skidati majicu,osetila sam njegov dodir na mojoj koži.
Ljubio mi je vrat i prstima se igrao sa mojom kosom.Podigao se i otkopčao kaiš.
Jimin:Spremna?
Klimnila sam glavom a on je približio njegovo lice mom.U njegovim tamnim očima videla sam sjaj.
Jimin:Volim te.
Nije mi dozvolio ništa da kažem i poljubio me.Zatvorila sam oči i prepistila se.
Ovo je najlepše veče u mom životu.~sledeće jutro~
Ista soba,Jimin i ja zagrljeni u krevetu.
Čekaj š-šta!?
Jimin:Kako si?
Y/N:Jimin mi smo...
Jimin:...Imali sex.Da.
Perverzno se nasmejao a ja sam postala crvena i spustila glavu dole.
Nisam sanjala,stvarno se desilo.
Jimin:Y/N!
Uplašio me je i brzo sam podigla glavu.Čim su nam se pogledi sastali poljubio me je.Dugo smo se ljubili i bili priljubljeni jedno uz drugo.
Zavzvonio je telefon.
Jimin me je pogledao.
Jimin:Ko je to?
Y/N:Mama sigurno.
Izvukla sam se iz njegovog zagrljaja i upalila telefon.
Poruka je bila od Yuno.
Želiš danas da se vidimo?:)
Y/N:Jimin,treba da se vidim sa nekim.Hoćemo zajedno.
Jimin:Uvek zajedno.
Krenula sam ka vratima.
Jimin:A da obučeš majicu i šorc.
Upss...
Moji hormoni opet su proradili,uhvatila sam odeću i otrčala u kupatilo.Gledala sam sebe u ogledalu,mislim da nikada nisam videla seve srećniju.Mislim da se nikada nisam ovako osećala.
Spremila sam se i krenuli smo.
Jimin:Ko je ta osoba.
Namejala sam se.
Y/N:Videćeš...
Yuno je sedela na klupi okrenita ledjima.
Jimin:Reci mi Y/N.
Y/N:Yunoo!!!
Okrenula se i nasmejala.
Yuno:Zdravo Y/N!Jimin?Pomirili ste se?
Y/N:Da,da.
Jimin:Yuno.
Yuno je prišla Jiminu i sagla glavu.
Yuno:Moram da ti se izvinim.Ispala sam budala i žao mi je zbog svega.
Jimin:Izvinjenje prihvaćeno.Ostajemo prijatelji,ali sada si tu zbog Y/N zar ne?
Okrenula se ka meni.
Y/N:Imam jedan predlog za tebe.Poslovni.
Yuno:Kakav?
Y/N:Da li bi pristala da napustiš svoj klub i da igraš za legalni klub.Ja sam dobila ovaj poziv,ali moram da ga odbijem. Rekli su mi da pokušam da pronadjem nekoga ko bi mogao.Plata bi rešila tvoj porodični problem.
Nasmejala se i krenule su joj suze.Ja sam izvadila karticu koju mi je Jin dao.
Y/N:Mislim da je tebi ovaj posao potrebniji nego meni,a i ide uz tebe.Ti voliš da plešeš.
Zagrlila me je.
Yuno:Ne znam kako da ti zahvalim.
Y/N:Nikakav problem.
Pogledala sam u Jimina,gledao me je ponosno.
Drago mi je što je ovako ispalo.-pet godina kasnije-
Da,jeste istina je.Jimin i ja smo još zajedno.Izgradili smo odnos koji se neće tako lako srušti.Ljubav koju osećam i dan danas prema njemu je velika.
Nismo ojačali samo našu vezu.Uspeli smo da postanemo vlasnici i treneri jednog legalnog plesnog kluba.Sjajno nam ide.Svakodnevni ples sa Jiminom mi neće nikada dosaditi.
Što se tiče Hanabi....Njeno prijateljstvo je nešto što mi mnogo znači.Postala je DJ,i ona je njen hobi pretvorila u posao.
Hanabi i Taehyung su u jednoj skladnoj vezi.Njima nikada nije dosadno,a ni nama sa njima to je sigurno.Yuno je uspela kao plesač zahvaljujući poslu koji je dobila.A uspela i je i u ljubavnom planu.Ona i Jin su se u medjuvremenu zaljubili i takvi su ostali do danas.
Klub koji je Jimin davno ostavio Yuno,ona je ostavila svom najboljem prijatelju.Yoongi je sa Namjonom i Hoseokom legalizovao taj klub.Imamo u planu da spojimo naša dva kluba.
Ali šta je sa Jungkookom...Hahaha ne brinite.Jungkook je upisao fakultet umetnosti i redovno izlazi sa nama.Kako na žurke tako i na treninge.
A ako se možda pitate šta je sa albumom koji je doneo koliko zbrke toliko i sreće.Taj album je davnih dana popunjen slikama i uspomenama.Trenutno se nalazi na Jiminovoj polici zatrpan albumima koji su usledili posle.
Ples ili ljubav?Ne ja imam ples i ljubav.
Ovo je moje ostavrenje snova.
* Jungkook hvala za svaku šalu i za svaku utešnu reč.
*Tae hvala za svaku svadju i svaki smeh koji delimo.Najbolji si prijatelj kojeg mogu imati.
*Hanabi hvala ti za svaki savet i uslugu i svaki naš trenutak smeha.Ne znam kako bih bez tebe.
*Jimin...Hvala što postojiš i što si uz mene.Volim te.
Živeli su srećno do kraja života.
~♡~
Ovo je bila moja prva fanfikcija.Znam da nisam najbolja u ovome ali se nadam da vam se svidelo.
Napišite utiske u komentar,i loše i dobre!
P.S.:Ovu ff sam počela pisati u 2:00 ujutru i u istk vreme je i završavam.Trudila sam se da ispadne dobro......
Veliki pozdrav od park55deidei!
YOU ARE READING
Ples ili ljubav?
FanfictionJimin ff Nadam se da će vam se svideti!😚 11.jul 2018.- 22.jul 2018.《1.sezona 15.avgust 2018.-7.septembar 2018.《2.sezona