Rüya

69 4 2
                                    

Arkadaşlar fotoğrafta sevde var :)

Bu konulara o kadar kafamı yormuştum ki hiç uyumamıştım bile Derinin cenazesi Yarındı bende bugün okula gitmedim biraz dinlenmem gerektiğini düşündüm odama kapattım kendimi telefonumdan Lana Del Rey'den Never Let Me Go açtım bu şarkı bana Derini hatırlatıyordu onunla geçirdiğim günleri düsünmeyi seviyordum yavaş yavaş gözlerimin kapandığını hissediyordum sonunda uyumuştum kalktığımda saatin akşam yedi olduğunu gördüm kalktım uyandığımda hala gördüğüm rüyanın şokundaydım Derin sarı saçlı bir kızdı orta boylu güzel bir kizdi rüyamda derinin saçlari o kadar kirlenmişti ki siyah olmuştu bir ağacın önünde bale elbisesiyle bana yardım et Sevde bana yardım et birazdan gelicek neredeyim ben bana yol göster lütfen diyordu gözünden ne kadar korktuğunu anlayabiliyordum sonra toprakların üstüne oturup eline bir avuç toprak alıyordu ve ölüm gibi kokuyor diyordu o kadar korkmuştum ki o kadar acı çekiyor gibiydi ki düşünürken ağlıyordum Derini çok özledim her şeyden çok Derinin yaşadığını düşüyordum aslında cesedi bulunmuş nasıl öldügü ortaya çıkmıs olsa bile icimden bir ses yasiyor ve yardim istiyor diyordu hazirlanip ciktim evden hastaneye gittim ölüsünü gormek istediğimi söyledim ancak akrabasi olmadiğım icin goremeyecegimi soylediler bende cok yalvardim sonunda 5 dakikaligina izin verdiler morga girdim ama görmeye hazır değildim çarşafı açtım bu rüyamda gördügüm gibi saçlari siyah bir kizdi yuzu Derininkiyle ayniydi vucudu ama saci ayni degildi tekrar baktim saclarina dokundum bu kesinlikle toprak degildi bu dogal sacti bu kiz Derin degildi sacini boyatmis olabilir diye dusundum ama bu boya degildi kesinlikle anlardim bu sac dogal gibiydi derinin kalcasinda bir dogum lekesi vardi sadece benim bildigimi soyledi ustunu giyinirken gormustum orada yatan kizi cevirdim ve kalcasina baktim dogum lekesi yoktu bu kiz Derin degildi.

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin