Kardelen

17 0 0
                                    

Evimin önüne ses kaydı bırakılalı iki gün oldu ve daha hiç bir ses kaydı telefonla aranma gibi şeyler olmadı.Bugun okula giderken araba ile önümden Burak geçti arabanın içerisinde arabayı kullanan genç ve çok güzel bir kız vardı ve kız bana çok tanıdık gelmişti.Okula gittiğimde ilk derse girmeden önce Burak bana bugun seni gördüm aslında ablamdan durmasını ve seni almamızı istedim hava soğuktu seninde projeye yardımın dokunacağı için hasta olmanı istemedim ama ablam acelesi olduğunu söyleyip tam gaz sürdü dedi.Bende onu gördüğümü ve ablasını bir yerlerden tanıdığımı söyledim.Ablasından bahsetti ablası bale yapıyormuş.Sanırım onu Derinin bale provalarında gördüm.Derini sordum Burağa tanıyor muydu acaba? Burak bana Derini tanıdığını ablasının baleden arkadaşı olduğunu söyledi.Ama bana hiç bahsetmemişti.Ablasının adı Kardelenmiş.Belkide eski sevgilisine bahsetmiştir diyerekten öğlen tatilinde Emre yi buldum.Emre ile konuşma zamanımız olmamıştı.İlk fırsatta bana Derini sordu.
E:Derin nasıl bir haber var mı? Bişeyler biliyorsan lütfen söyle sana ne kadar zor geliyorsa Derinsizlik banada aynısı.
S:Tamam anladım Emre bir şey bulursam söylicem sende bana yardım edersen daha çabuk bişeyler bulurum belki
E:Tabiki yardım ederim ne istiyosun
S:Derin sana hiç Kardelen diye birinden bahsetti mi? Onun bale grubundaymış.
E:Evet hatırlıyorum da ne alakası var şimdi Kardelenle?
Emreye iki gün önce yaşadıklarımı ve Burakla ilgili şüphemi anlattım.Saçma buldu belki çocuk çamurlu bi yere bastı falan dedi.Aslında bende bunu düşünmüştüm ama sahil de çamura girebileceği bir yer yoktu.
Her neyse Derin Emreye Kardelenden şu şekilde bahsetmiş:
Kardelen diye biri geldi gruba bana kafa tutabilicek kadar güzel bale eğitimi almış.Yıl sonu gösterisi için yapılan provalarda benim yerime geçmek istediğini söyledi bi kaç kere ve çokta kararlıydı sonra bana mesaj falan attı bi kaç gün provalara gelmesen iyi olur dedi.Ben rapunzeli oynuyordum bale gösterimizde o da Rapunzeli istiyordu demiş.
Yani Kardelen Derini pek seven biri değilmiş.Bu şüphemi biraz daha arttırdı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin