Uçağa bindiğimde her ne kadar hayallerime yaklaştığım için mutlu olsamda geride bıraktıklarım için içimde biraz burukluk vardı.
Ece benim yanımda bir arka koltuktada duygu ile sıla vardı.Yolculuk başladı .Yol 11:30 saat sürüyormuş.Telefonlarla ilgilenmekte yasak olduğu içn boşboş dışarıyı izliyorduk.Herşey küçücük gözüküyordu.İnsanlar arabalar evler vb.herşey.
Bir ara hostes gelip kemer ve uçuş hakkında bizi biraz bilglendirdi klasik bir duyuru işte.Bir kaç saat sonra servis yapıldı .Sakar arkadaşımız Ece üzerine meyve suyu döktü:D
Birde benim değil uçağın suçu deyip hostese çemkirdi.Neyseki sonunda sustu.Bir ara uçaktaki bir kadına takıldı gözüm.Çok narin güzel görünümlü hoş bir kadındı.Aklıma annem geldi oda böyle zarif bir kadındı diye aklımdan geçirirken uykuya dalmışım.Yol boyu uyumuşum. Duygunun çimdiklemesiyle uyandım.Tabii çığlığı bastım.Her kez inerkn dönüp bana kısa bir bakış attıktan sonra inmeye devam ettiler.Tabii bizde.İndiğimzde hava karanlıktı.Ve şimdi gerçekten KORE deydik.
Biz mal mal etrafa bakınırken önceden anlaştığımız .Koredeki emlakçı bey geldi.
-Siz o dört arkadaş olmalısınz. hani konuştuğumuz.
Ben:Hıhı evet onlarız biz (tabi bunu korece söyledim)
SONUÇTA BİE KORE HAYRANI KORECE BİLMEZSE OLMAZ ÖYLE DEĞİL Mİ?:)
Valizlarimizi alıp yola koyulduk emlakçı bey önde biz arkada öylece yürüyorduk.Bir kaç dakika sonra emlankçı bey telefonla konuştu anlaığıma göre bir taksi çağırmıştı.İki dakika sonra bir taksi yanımzda durdu.Bizm Türkiyedeki taksilere benzemiyordu siyah bişey.
Taksiye bindikten sonra emlakçı yolu tarif etti ve bir yerde indik. emlakçı bize odaları gezdirip birkaç bişey söyledikten sonra gitti.Çok acıkmıştık ev de çok büyüktü önce valizlerimizi odalarımıza yerleştirdik . Sonra salonda toplanıp ne yiyeceğimiz hakkında konuştuk.Sonra dışarıda yemeye karar verdik.Dışarı çıktık ama hçbir yeri bilmiyorduk ki emlakçı bu konuda hiçbirşey söylememeişti.o yüzden geri içeri girdik .Neyseki akkılı arkadaşımız duygu yanında türkiyeden bir kaç abur cubur getirmiştiyolda yeriz diye ma yolda servis yapılınca gerek duymadık.Ve şimdi güzel bir fırsat elimize geçti.Bişeyler yedikten sonra biraz televizyon izleyip. telefonla vakit geçirdik saat gece 11:20 de yatmak için odalarımıza geçtik.Ama kimse tek yatamamış.Tek tek odama baskın yaptılar .sonra yatakta oturup sohbet ettik .
Sabah uyandığımzda hep birlikte bu pozisyonu aldık.Sonra duyguyu okula bırakmak için hemen yataktan fırladık. Odadaki aynanaın karşısına geçip saçma bir kaç fotoğraf çekildik.
OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR BTS!!!
FanfictionDünyada sadece ÖLÜMLÜLERİN var olduğunu düşünmüştüm onları tanıyınca dek.. Çevremizde vampirler varken hayatımız nasıl değişecek kim bilir!!