DUYGUNUN AĞZINDAN:
Sınıfa girip sıralara oturduk sonra jimin geldi selam verdi bugün biraz mutsuz görünüyordu bende selam verdim sırasına oturdu ve etrafına bakındı.Sanırım birini bekliyordu .Sonra telefonu çaldı açtığında suga diye biriyle konuştu.
-ne naptın anlattınmı. AH suga neyse tamam olan oldu
derken durakladı sanırım karşıdaki kişi bişeyler söyledi.
-ha çıkıyormusunuz nasıl yanii korkup kaçmadımı senden.
-ece mi he şu sizin sınıftakii.iyi tamam ne zman gelirsiniz hyung?
-ah iyi tm bb.
Ecemi dedi yanlış mı duydum.Dayanamayıp yanına gittim
-şey jimin
-gel duygu efendim bir probem mi var?
-sen az önce ece mi dedin?
-evet sizin arkadaşınız.
-hayırlı olsun enişte bulmuş size
-what didin gülüm? diyerek hayatımın mallığını yaptım.
-bizim sugayla çıkmaya başlamış.geliyorlar şimdi.darısı bizim başımıza.
son söyledğini sessiz söylemişti ama anlamıştım.bir şoktan çıkamamışken diğerini yaşıyordum .
-peki jimin saol.
diyip içiten bir gülümseme sundum ona.
oda aynı şekilde gülümsedi ve gözleri kısılmıştı.
sırama oturdum.Ne kadarda güzel oluyordu gülünce.ama banane ya şuan beni ece ilgilendiriyor.
-ne ara sevgili yaptı lan bu ece
dedim ve bunu biraz sesli söylemiştim.sonra kookla sohbet eden bir adet sılanın şaşkın bakışlarına maruz kaldım.
-ece mi dedin sen sevgilimi? kızım hangi ara lan daha ben bulammaışken.nasıl olur lanet olsun hemen sevgili yapmalıyım ula.utanıyorum ece benden önce sevgili yapmış ağğğ dedim.kimi bulsam acaba diyip
sınıfa göz gezdirdi.gereksiz arkadaşım.o sırda jungkookun gömleğinin eteği biryere takılmıştı ve kasları açıldı.ki o sırada sılanın
-öyle ölmem füze at kookieee
diye bağırmasıyla gülme krizine girdim.tabi bende istemsizce bakmıştım.o sırada sıla ağzını kapatıp bana döndü
-ne dedim lan ben duydumu oooo bakıyormu lan
diyip kooka yandan bi baktı kookda ona piç smile atıp önüne döndü.derken jiminin bana sert bakışlarını gördüm.
hemen kookun kaslarından gözümü indiripo önüme döndüm.aish neden bana öyle bakıyorki.
Sınıftan çıkıp lavaboya gidiyordum ki bileğimi tutup beni kendine çeviren biriyle göz göze geldim bu jimin di.
-ne yapıyorsun jimin?kolum acıyo ah bırak lütfen.
-şey özür dilerim duygu canını yakmak istememiştim.
bunları söylerken yüzünde ğişmanlık vardı ama birden yüz ifadesi yerini kızgınlığa bıraktı.
-ama sen neden ona öyle baktın kookun kaslarına bakmamalısın.
-neden ya sanane hem ne karışıyorsun.
-karışırım.kıskanıyorum bakma başkalarına sen bana aitsin gözlerin sadece bana bakmalı.
bunu dmesiyle çok sinirlenmiştim. ne yani ben bir mal mıyım ki sahibim olsun .Jimine tokap atıp lavaboya koştum elimi yüzümü yıkadıktan sonra derse girmek istemedim.
hem zaten ders başlamıştır.okulun bahçesine çıktım ve gördüğüm manzara karşısında sinirimin yerini ifadesiz bir yüz ifadesi aldı.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR BTS!!!
FanfictionDünyada sadece ÖLÜMLÜLERİN var olduğunu düşünmüştüm onları tanıyınca dek.. Çevremizde vampirler varken hayatımız nasıl değişecek kim bilir!!