-Büşraaaa!!!!
Jungkook hemen sesin geldiği yere doğru koşar ve karşısında ağlamakta olan Büşra yi görür.
- Çok şükür birşeyin yok seni kaybederim diye o kadar çok korktum ki nasılsın iyi misin bir yerine birşey oldu mu neden burdasın ve o silah sesi neydi?
- Eve gitmek istiyorum beni eve götururmu- O sırada Büşra' nın bayıldigini farkeden Jungkook Nil ve V ye seslenir ve Jungkook Büşrayi kucağına alır kulübeye doğru ilerlerler.
-Büşra
Gözlerimi açtığımda karşımda duran Jungkook a bakıp gülümsedim.
Sonra tekrardan yatan Büşra sabaha kadar uyumuş.
Sabah olunca odada kimse yokmus hemen duşa girmis üstünü değiştirmis.Ve aşağı bahçeye çıkmış.
Giydiğim:Bahçeye çıktim ve herkes kahvaltıyi hazırlamış beni bekliyordu. Yanlarına gidince hepsi birden başladı
-Nasıl oldun?
- Dun neden oraya gittin?
- Biri sana birşey mi yapti?
- O silah sesi nereden geldi?
- Birini mi vurdun?
Jungkook en sonunda:
- Yeterr! Rahat bırakın kızı kahvaltısini yapsın sonra anlatır.der ve Büşra ya göz kırpar.
- Aynen çok açım bırakın önce yemek yiyim hatta yiyelim sonra anlatırım herşeyi. Hadi afiyet olsun!
Kahvaltı yapmaya başlarlar Jungkook kahvaltı yaparken hep Büşra yi seyrediyormus.
- Noldu kookie neden öyle bakıyorsun?
- Cok özledim seni seni bir an yanımda göremeyince çok kötü oldum bida böyle birşey olmasin olur mu?
- Özür dilerim kookie anlatınca anlayacaksınız beni söz bidaha böyle bir şey olmayacak 🙏😊
Jungkook bir oh çekip yemeğine devam eder. Sofrayı topladıktan sonra oturup Büşra başlar anlatmaya:
- Dün gece susadım içeri su almaya gittim pencerenin açık olduğunu farkettim ve kapatmaya gittim o sırada ışıklı birşey gördum çok güzeldi. Daha sonra fotoğraf makinemi alıp o şeyi takip etmeye başladım o ışıkli yere geldiğimde kaybolduğumu anladım. Birşey olmasın diye silah da almıştım daha sonra sizin beni merak edip aramaya başlayacağınızi düşündüm ve beklemeye başladım 20 dk sonra Jungkook un sesi geldi bende ona ses verdim o sırada arkamda birşey olduğunu fark ettim bu kurttu çok korktum ve silah ile onu vurdum bir an korkup silahı elimden fırlattım ilk defa bir canlıyı öldürmustum ve küçük adımlarla kurtun yanından uzaklastim sonra Jungkook geldi bana birşey dedi sonra gözüm karardı ve açtığımda burdaydim. Böyleydi işte özür dilerim tekrar herkesten.
Herkes Büşra ya şaşkın şaşkın bakıyordu ve bir an da Nil, Mevsim, Azra ona sarılıp ağladılar hepsi
- Sana bir şey olucak diye o kadar korktuk ki bir daha kine bize haber ver maknae 😖
- Özür dilerim bende çok korktum ve dersimi aldım. Diyip sarıldık.1 saat kadar oturduk muhabbet etmeye devam ettik.
Sonra odamiza çıktık kızlar uyudu maalesef ki ben hala uyaniktim bahçeye indim ve ne göreyim Jungkook hemen yanına gidip:
- Uyuyamadın mı?
- Hayır.
- Bende.
- Neden?
- Uykum yok😊
- Bir daha sakin bana haber vermeden bir yere gitmek yok okay.
- Okay 😊
Sonra Büşra başını yine Jungkook un göğsüne koyar ve Jungkook a:
- Çok mu korktun?
- Hemde çok seni bir an göremeyince kalbim yerinden çıktı sanki çok kötü oldum.
- Oyyy kıyamam benim tavşanıma!😂
- Dalga geçme ciddiyim.
- Biliyorum ciddi olduğunu ama gülmeni istiyorum, artık yanındayım tüm olanlar geride kaldı unut gitsin tamam mı?
- Peki.
Uzun uzun öyle durduk. Ve içeri girmek için ayağı kalktık tam içeri girecekken pam Jungkook ile üst üste dusu verdik
- Aa canın acıdı mi kookie?
- Hayır.
Sonra üstunden kalktım ve bana sarılıp:Seni kaybettim sandım. Dedi ve o an ona seni seviyorum dedim o da bana bende seni seviyorum. Dedi.Evetttttttt sonraki bölüm yarın iyi geceler 🌙❤❤💖😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS VE 4 KIZ
Dla nastolatkówJungkook,V,Jimin,Suga,Jin,J-Hope,RM bir yolculuğa çıkarlar yolculukta 4 ARMY de vardır Büşra mevsim,nil, Azra..... JUNGKOOK ve.Büşra yolculuğu kitaba döker ve tüm yolculuklarını anlatmaya başlar....