GİTME VAKTİ!

14 1 0
                                    

Sabahın gün ışığıyla kalktım yatağımdan yanımda olan Jungkooka gülümsedim. Evet dün bahçede birlikti uyumuştuk onunla ilk defa uyuyordum ve tüm sorunlara rağmen tekrar tekrar uyumaya devam edicektim ona bakmaya öyle dalmıştım ki Nil bağırınca afalladım "knk kalkın hadi yola çıkıcaz birazdan hazırlanın!" diye bağıran Nile kafamı salladım ve hala uyuyan şapşime bakıp saçlarını karıştırdım "kookie kalk hadi artık birazdan yola çıkıcaz. Kookie!" dedim ama tık yok aklıma bir fikir geldi acımasızca biraz ama olsun "Jungkookkk! Yardım ettt! Kookie!!" diye bağırdım ve planım tamamlandı ve de işe yaradı Jungkook afallamış bir şekilde bana bakıp " ha no noldu Büşra! iyi misin!" dedi ama sonra iyi olduğumu görünce birazcık kızdı " ya ama ben seni varya gel buraya!" dedikten sonra beni yatağa çekip gıdıklamaya başladı "Jung-kook y- yapma no nolur ahahhaa!" diyen kahkahalarım odayı doldurdu ve bizimkiler bize "hadi artık kalkınn!" dedikten sonra kalktık ve Jungkook bana gülümseyip "sakın bida yapma,bit dahakine acımam ona göre" dedi ve bende omuz silkerek karşılık verdim " kalkmazsan bende daha acımasızca olanını yaparım" dedim ve bana öyle bir baktı ki karsr değiştirdim " tmam be tamam söz yok bida" dedim oda gülümsedi bende sonra eve girip ben çantamı hazırladım ve üstümü de giyip aşağı indim.
Giydiklerim

Altımda beyaz sporlarım var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altımda beyaz sporlarım var.

Aşağı indim ve herkes hazır olduktan sonra yola koyulduk. Nereye mi gidiyorduk? Tabiki de Türkiye'ye!!!Devamı gelicek devam ettirmeye karar verdim boş zamanlarımda yazmaya çalışıcam. Sizi seviyorum!

BTS VE 4 KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin