O an herkes birbirine bakıp:
- Ne oldu?
Jungkook yanına bakıp:
- Büşr- Arkadaşlar Büşra nerede! der endişeyle.
Nil:
- Cidden Büşra nerede ve o ses neydi!
Herkes endise ile içeri girerler yerde şişe kirilmis. En kötüsü bu:
Jungkook Büşra yi bulmak için etrafa bakinirken yerde Büşra nin bilekliğini görür elini alıp bağırır.
- Büşraaaaaa!! Nerdesin!!!!!!!!!. Bağırdiktan sonra gözünden yaş gelir ve o an o yaşı hızlıca silip diğerlerinin yanına gidip bilekliği gösterir.
- Oo Büşra nin bilekliği nereden buldun? Der Mevsim
- Yan bahçede düşmüş kesin biri Büşra yi kaçırdi!! Diyip koltuğu tekmeler ve ağlamaya başlar. Ve hızlıca ormana doğru koşar arkasından sadece Begüm ve V gider diğerleri orada kalıp belki burada birşey olur geri gelir diye elleri kolları bağlı haber beklemeye başlarlar.
V:
- Jungkook dur! Ya dur bi! Diye bağırir
- Ne abi ne ne duru kız yok ortada nerde nereye gider bu gece yarısı karanlıkta orman çok tehlikelidir!! Ne yapıyor şu an aç mı susuz mu hiç birşey bilmiyorum Allah kahretsin ki bilmiyorum!!!!!!!😭😤
- Tamam Jungkook sakin ol Büşra nin su an sana ihtiyacı var. Der Nil- Haklı. Der V. Nile gülümseyerek.
Sonra hep beraber Büşra yi aramaya başlarlar.
Hepsi:
- Büşraaaa!!!! Derler.
Ama tık yok Jungkook iyice delirmeye başlar ama hiçbir şey yok kafasındaki tek şey " aşkım Büşram nerdesin güzel gözlüm nerdesin!!" Dir.
Nil birden aglamaya başlar. Ve bir ağacın oraya oturur V hemen yanına gelip onu görünce hemen göğsüne bastırir ve:
- Ağlama canım ağlama emin ol bulucaz Büşrayi o akıllı, deli bir kiz merak etme bulucaz görürsün.
- Deli ya hemde ne deli hep o ışıkli yere gitmek isterdi. Ve bağırır birden: tabi ya ışıklı yer!! Jungkook!!
Hemen Jungkookun yanına gider ve:
- Dur Jungkook aklıma geldi geçen gün Büşra hep o fotoğraf çekildimiz yere gitmek isterdi vardı ya hani o ışıkli yere!
- Gerçekten mi emin misin?
- Evet! Der ve der demez koşmaya başlar onlarda arkasından. Nilçok yorulur ve V onu kucağına alır o şekil ilerlerler. Ve sonuna o ışıkli yere varırlar.
- Büşraaaa!!!!! Ömrüm nerdesin Büşraaaa!!!!
Ama hiç ses yok mus az öteden bir çığlık sesi gelmiş bu Büşra imiş!
Jungkook tedirgince:
- Bü-büşraaaaa!!!!!!!!!!!!! Diye bağır ve aynı yerden:
- Kookie burdayım yardım etttt!!!! Diye ses gelir cidden o oradan bir yerdedir.
- Geliyorum canımın içi geliyorum diyip sesin olduğu yere koşarlar on anda bommm bir silah sesi gelir.
Jungkook:
- Büşraaaaa!!!!!!Yarın yeni bölüm gelicek şimdilik görüşürüz 👏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS VE 4 KIZ
Fiksi RemajaJungkook,V,Jimin,Suga,Jin,J-Hope,RM bir yolculuğa çıkarlar yolculukta 4 ARMY de vardır Büşra mevsim,nil, Azra..... JUNGKOOK ve.Büşra yolculuğu kitaba döker ve tüm yolculuklarını anlatmaya başlar....