Seoul Lisesi'nde, basketbol takımı her zaman daha çok ilgi görmüştü ve müdür her zaman onlara daha çok kaynak sağlamıştı.
Basketbol takımının kaptanı Kim Namjoon'un bununla bir sorunu olmasa bile kapı komşusu, voleybol takımının kaptanı Lee Luna iliklerine kadar düşmanlık doluydu.
İki takım aralarında daima atışıp dururdu ve Luna her zaman kızgındı.
Fakat birisi onun dolabına isimsiz kasetler bırakmaya başladığında işlerin karışacağından kimse haberdar değildi.
─
Kesinlikle akıl kârı işler yapmıyorum, farkındayım.
Şimdi efendim bölümlerimize geçmeden önce önemli bazı küçük notlarımız var bunları bir aktaralım.
Bu kurguyu ilk oluşturmaya başladığım tarih mayısın sonlarına denk geliyor o zamandan beri işte yazayım yazmayayım arasında gelirken bir ara profilimde Luna yapınca -penumbra şak diye çöktü üstüme dedi anlatacaksın.
Tabii ki her zaman yaptığımız gibi 'anlat yoo :D' kısımlarından sonra 'bak şimdi' diyerek döküldüm ve KAHBE KARI SAĞOLSUN PEŞİNİ BIRAKMAYINCA YAZMAYA MAHKUM OLDUK
Ve bugün itibari ile sınavından kurtulup üstündeki ipleri salınca e artık ben de bir harekete geçeyim diyerek çıkarmış bulunuyorum.
Bunun yanında, belirtmem gerekiyor ki bir süre önce zihinsancisi Aslı aşkımın çıkarmış olduğu Swish Swish Bitch! adlı kitabıyla benzer yönleri şaşırılacak kadar mevcut ve tamamen olaylar birbirimizden habersiz gelişti. Yani ne diyeyim böylesi bir çalışan zihinlerin köpeğiyiz. Yani diyeceğim o, bazı noktalar baya bildiğin aynı olsa bile aramızda konuştuk hiçbir sıkıntı bulunmamakta. HATTA ŞU AN GÖRDÜĞÜNÜZ MUHTEŞEM KAPAĞIN SANATÇISI DA TA KENDİSİ ATTIĞI ANDA YAVAŞÇA RUHUMU TESLİM ETTİM. YENİDEN BURADAN TEŞEKKÜR EDİYORUM BİR TANEMMMMMMM
Kurgu boyunca göreceksiniz ki ilham aldığım üç şeye sıkı sıkı bağlı olacağım.
1 - Lemonade Mouth ( İZLEYİN ZATEN İZLEDİNİZ İZLETTİRİN RESMİ BAŞYAPIT İKİNCİ FİLM NEREDE EYYYY DISNEY öhöhö)
2 - 13 Reasons Why, kaset kısmı aklıma böylesi bir şey getirdi bunun haricinde alakası yok gerçi.
3 - Taylor Swift. :/ Kadın beynime işledi suç benim değil :((
Bu kadar sanırım efendim, büyük kısmı fluff büyük kısmı sosyal medya ve tamamı klişe bir gençlik kurgusu olup bangtan ile bir iki eğleneceğiz.
→ yaşlarda oynama olacak
Ayrıca mixtape için bir playlist yapmayı düşünmüyorum bunun yerine şarkıların hissettirdiklerinden yola çıkarak siz kendinize uygun bir playlist çıkarabilirsiniz.
ÇOK KONUŞTUM FARKINDAYIM BURAYA KADAR GELEN VARSA BEN SADECE HELAL OLSUN DERİM. YARIM SAATE KADAR BÖLÜM GELİR. DUYURULUR.
( -penumbra mutlu musun artık kahpe)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘮𝘪𝘹𝘵𝘢𝘱𝘦 ── KIM namjoon
Teen FictionSeoul Lisesi'nde, basketbol takımı her zaman daha çok ilgi görmüştü ve müdür her zaman onlara daha çok kaynak sağlamıştı. Basketbol takımının kaptanı Kim Namjoon'un bununla bir sorunu olmasa bile kapı komşusu, voleybol takımının kaptanı Lee Luna il...