10 / Sherlock ile Watson

2.4K 255 100
                                    


Luna, yalnız kalmaya alışmıştı.

Bu yüzden bu sefer de ailesi iş görüşmeleri nedeniyle Tayland'a gidip tam da maçların yeni başladığı vakitlerde onu yalnız bırakınca çok da umursamadı.

Nasıl olsa yan komşuları, bu Namjoon'un annesi de demek oluyordu bir şekilde, Kim Jakyung, Luna ile çok iyi ilgileniyordu.

Ja teyzesi Luna için anneye en yakın şeydi ve kadını gerçekten oğluna nazaran daha çok severdi.

Fakat ne kadar ilgilenirse ilgilensin gece olduğunda Luna evde yalnız kalıyordu ve yan komşularına garip bir izlenim vermemek adına genç kız ışıkları artık kapatıyordu. Uykuya dalana kadar garip garip düşünceler ile boğuşup canavarların gerçek olmadığını kendine hatırlatmak zorundaydı yani. Bu da başlı başına zor bir işti zaten.

Bir de şimdi maçlar işin içine girince Luna gün içinde kendini istemsizce o kadar çok yoruyordu ki gece olup da kendini yatağa bıraktığında kaslarının sızısından bir türlü uykuya dalamaz olmuştu. Gece boyunca yatağında bir o yana bir diğer yana dönüyor ve biraz daha ağrı kesici alırsa sorun olur mu diye düşünüp dururken sonunda uykuya dalsa da iki saatlik uyku gün içinde ona yetmiyordu.

Bu yüzden de Matematik öğretmeni derste uyuyakaldığı için sınıfın ortasında onu bir güzel azarlayınca yine sinirinden çıldıracak gibi oldu. Haklı olarak.

 


 


Mona

Gelsene kızım sınıfa

Luna

Gelirsem birini yumruklarım

O Namjoon iti de arkada güldü değil mi

Öldürücem onu da

Gerçekten bu okul artık böyle sinirlerimi gerdikçe geriyor ya

Müdürü ayrı dert hocası ayrı dert öğrencileri ayrı dert

Mona

Of kızım haklısın

Haklısın da yok yazılma boşu boşuna ya

Gel bak ben seni idare ederim

Hem sen de hırpalama kendini bu kadar ya bak görüyorum biz eve geçiyoruz sen okul kapanana kadar kalıyorsun soktuğumun spor salonunda

Bu kadar yorma kendini

Kazanıyoruz zaten sakin ol

Luna

Zorunda hissediyorum ne yapayım

Gerçekten de belki çok uğraşırsam bize de bir sponsor bulabilirim belki

Hem iyiyim ben kızım

Sınırlarımı biliyorum herhalde

Mona

He senden mi bahsediyoruz burada

𝘮𝘪𝘹𝘵𝘢𝘱𝘦 ── KIM namjoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin