"Selamlar ! Benim adım marinette ! 16 yaşındayım! Bu youtube kanalımı açma sebebim kesinlikle sınıf arkadaşlarımı kıskandığım......"
Arka tarafımdan kıkırdama sesleri geldiğinde nefesimi verip videoyu kapattım.Ve iki videomun içine eden iki sarışına döndüm.
"Ya siz hala burdamısınız ya ! Bi video çektirmediniz çıkın odamdan hemen!"
Adrien az kalsın tekrar kahkayı basıcaktıki sevgili best kankam felix ağazını kapattı.
"Sakin ol afrodit sadece yeni videonu çekerken sana yardım etmek istiyoruz."
Bunlar benimle dalgamı geçiyolar.
"Gerçekten sağol ya felix çok yardımcı oluyosunuz çıkın odamdan hemen !"
Adrien sonunda nefes alamamış olucakki felix in elini hızlıca itti.Ona sinirli bir bakış attıktan sonra bana döndü.
"Söz veriyorum leydim birdaha gülmiyicez "
Kaşımı kaldırdım.
"Buna cidden inanmamı bekliyormusun kedicik."
Bana dişlerini gösterip güldü.Tanrım daha fazla dayanamıyıcam.
Ayağa kalkıp elime terliğimi aldığımda ikiside su görmüş kedi gibi ayağa fırlayıp odamda çıktılar.
İste böyle adam olucaksınız !
Çalışma masama tekrar oturdum.Ama bu sefer video çekme isteğim tamemen gitmişti.O yüzden kamerayı kapatıp yatağıma uzandım.
İki şapşal sarışın yüzünden video çekme hayalim suya düşmüştü.İstemeden güldüm.Onlar zaten ne zaman birşey yapsam burunlarını sokarlardı.
5 yaşımda annem ve babamı trafik kazasında kaybettiğim için teyzem ve bana aile yakınlarımız olan agreste'lar yardım etmişlerdi .5 yaşımdan beri adrien ve felix le birlikte büyümüştüm.Kendileri beni ne kadar gıcık etselerde ikside benim herşeyimdiler.
Ailenin en büyük üyesi olan felix 18 yaşındaydı.Birdaki sene hem üniversite okuyup hemde gabriel agreste ın şirketinde model olarak çalışıcaktı.Kendisi benim egoist ve kızlara karşı zafı olan best kankimdir.Ne kadar kızlara karşı zafı olsada o canı egosundan bir saniye bile ayrılmaz.Kendisi gözlerime bayıldığı için çocukluğumdan beri afrodit diye sesleniyor.
Ama sevgili ikizi adrien öyle değildi.Çok tatlı,akıllı,dürüst güvenilir ve kesinlikle bu zamana kadar gördüğüm kadarıyla kızlara karşı bi zafı yok.Hatta bi kız arkadaşı olduğunu bile görmedim.Felix in tam tersi yani.
Ama felix her ne kadar egoist olsa bile birazda kıskanç .Bu yüzden ben ortaokuldayken etrafımdaki çoğu erkeği dövüyordu.Adrien ise daha sakin ve daha az şiddete meyilli.Ama bu tabikide oda kavga etmiyor demek değil.İkiside benim üzerime çok titriyolarlar ve yakın arkadaşları olarak gördükleri için aşırı korumacılar.
Bu zamana kadar hep onlar yanımdaydılar.Onun dışında sevgili teyzem luna ve alya adında bir arkadaşım var ama onunla adrien ve felixle yakın olduğum gibi değilim.
Bunları düşünürken ne kadar ilginç bir ailen olduklarını farkettim.Onların yanında birde gabriel agreste var.Dıştan buz gibi soğuk ama bana karşı herzaman cana yakındır.Babamın en yakın arkadaşıydı beni küçüklüğümden beri kendi çocuklarından hiç ayırmamıştı hep sahip çıkmıştı.
Neyse yarın yeni bir okul günü yatma vakti !
~~~
Sabah gözüme giren ışıkla uyanmak istesemde sevgili ikizlerin ! sesleriyle uyanmıştım.Bugün onların evinde kalmıştım.Bu evde benim için bir odaları bile vardı.Yataktan kalkıp patiklerimi giydikten sonra sesin geldiği odaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Takılı Kaldım (Düzenlemede)
Fanfiction"Keşke sana sevdiğimi önceden söyleyebilseydim."