"Artık herşeyi açıklamam gerek nino."
Nino başını oyundan kaldırıp yatakta uzanan bana baktı.
"Açıklaman gereken ney ?"
Tavana bakmaya devam ettim.
"Aşık olduğum kıza olan hislerimi."
Odada bi gürültü koptu.Nino oyundan kalkarak yanıma koşturarak geldi.Bi anda yanıma doğru atladı.Hafifçe yerimden zıplamıştım.
"Bana neden sevdiğin kızı söylemiyorsun agreste."
"Aşık olduğum kız."
"Her neyse işte.Söyle artık şu kızı."
Tavandan bakışlarımı çekip ona baktım.Nasıl söyliyebilirdimki.....evet söylememek bana çok acı veriyordu.Birine bütün içimde hissetiğim hislerimi anlatmak istiyordum.Bana birinin yardım etmesini istiyordum.
"Nino....ben..."
"Adrien eğer sen bana önemli şeylerini anlatmıyorsan ben nasıl en iyi dostun oluyorum."
Uzunca boşluğa baktım.Nasıl cesaret esipte söyliyebilirdimki...ama..
"Bunu biri öğrenirsr hiç iyi şeyler olmaz bu yüzde..."
"Adrien saçmalama ben sence birine söyleemiyim ! Söyle artık şu kızı..."
"Marinette."
"He marinette i dert etme onada söylemem."
Doğruldum.Derin bir nefes verdim.
"Marinette nino....o kız marinette."
Bi anda kendimi hiç olmadığım kadae iyi hissetmeye başlamıştım.Bunu birine söylemeyi geç düşünmek bile beni yeterince zorluyordu.
"N ne sen yani...."
"Evet nino.....ben marinette'e aşığım."
Aşığım...bu kelimeyi hiç sesli kullanmamıştım.Hızlıca ona döndüm.
"Çok tuaf değilmi."
Hala şok içinde bana bakıyordu.Ama başını iki yana salladı.
"Bunu bunca yıl nasıl sakladın inanamıyorum !"
"Buda bilinmeyen yeteneklerimden biri."
"Dostum sen....yani...bi an düşününce...."
"Karmaşık.Evet biliyorum bu çok.....karışık.Yani ben bunu kimseye söyliyemezdim.Yoksa marinette e zarar vermeye çalışırlardı.Ve..tanrım nino şuan kendimi o kadar iyi hissediyorumki !"
Gülerek ona döndüm.
"Hayatım boyunca hep bu hislerle tek başıma yaşıyıcam diye kendimi mahfediyordum."
"Peki marinette'e nasıl açıklıyıcaksın."
İşte can alıcı soruyu sormuştu.
"Ben bilmiyorum...bunu düşündüm ama...onun ne tepki vericeğinden korkuyorum."
"Bunca zaman anlamadığıma inanamıyorum.Onu kıskanmaların, sürekli onda bahsetmen,sürekli ona gülmen.... şuan baktımda hayatında sadece bi kız olarak o vardı."
"Ve öylede olucak.Başka hiçbir kızı istemedim.Başka hiçbir kız beni uykularımdan uyandırmadı.Başka hiçbir kız beni güldürmedi nino...sadece "
Nino elini omzuma koyup sıktı.Onu tanıdığımdan beri ilk defa bu kadar işten güldüğünü görüyordum.
"Senin gibi biri zaten marinette ten başlasını sevemezdi dostum.Sana söz veriyorum dostum onu sevdiğini söylemene yardım edicem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Takılı Kaldım (Düzenlemede)
Fanfiction"Keşke sana sevdiğimi önceden söyleyebilseydim."