"Baba bize bir açıklama yapıcak mısın artık ?"
Felix in sinirle sorduğu soru üzerine gabriel yerinde volta atmayı bırakıp bize dönmüştü.
"Şuan önemli olan adrien nın gitmiş olması felix !"
"Muhtemelen nino nun yanına gitmiştir ! Kafasına esip saçma sapan birşey yapıcak bi çocuk değil o ! Sen şimdi kaçtığın sorunun cevabını ver !"
"Felix ! Hiçbirşeyden kaçtığım yok ! Şirkette anlaştığım bazen sorun çıkartan tipler o kadar!"
Felix kollarını birleştirdi.
"Peki bundan eminmiyiz."
İkisinin tartışmasını daha fazla dinlemek istemiyordum.Şuan tek düşündüğüm adrien dı.Mesajlarıma cevap vermiyordu.Ve bu beni iyice sinir etmişti.
Belkide bu evde kalmam bi hataydı.Yada şuan onun yanında olmam gerekiyordu.
Telefonumu elime alıp adrien na son bir mesaj attım.Ama cevap vermiyiceğini zaten biliyordum.Bu sefer nino yu aramaya kadar verdim.Ama oda hemen aramayı kapatmıştı.Buda neydi böyle ?
Gönderen:Nino
Mari şuan çok önemli bir maçın ortasındayız.
Gönderilen:Nino
Adrien nın gittiği basket sahasında mısın ?
Gönderen:Nino
Aynen 👍ama adrien bu saate buraya gelmeme kızmazmı ?
Gönderilen:Nino
Sen o işi bana bırak.
Pekala zaten adrien içindeki öfkeyi atması gerekiyordu.Ve oraya gitmesi mantıklıydı.Peki ben onun yanına nasıl gidicektim.Camdan atlıyabilirmiydim ki ?
Denemeye değerdi.
Odama ilerleyip kapıyı kitledim.Camı açıp aşağıya baktım.Sandığımdan dahada yüksekti.Ama aklıma bir fikir gelmişti.
Bulduğum bütün çarsafların uçlarını birbirine bağladım.Yeterinde uzun olmuşlardı.Yaptığım eserle gurur duyarak gülümedim.Kesinlikle youtube kanalımda bundan bahsetmeliydim.Umarım 100 takipçim bunu yapmaya çalışmazlardı.
Balkonun demirine bağlayıp aşağı sarkıttım.Ve bende son dualarımı söyleyip aşağı inmeye başladım.
Ama herşey mükemmel gidiyor derken son yeri alamadım ve yere yapıştım.Tanrım ! Ayağım fena acımıştı.
Ama aşağı inmeyi başarmıştım değilmi.Cidden başarmıştım.
Ayağa kalkarken ayağımdaki sızı yüzünden yüzümü buruşturmuştum.Yürümekte zorlanıcaktım ama neyseki basket sahası burdan uzakta değildi.
Basketbol sahasının olduğu yere geldiğimde nino ve adrien nı görmüştüm.Nino oturmuş havlusuyla yüzünü temizlerken adrien potaya uzanmış topu potaya atmıştı.
Elimi tellere koyup ayağımı hafifçe yerden kaldırdım.Üzerinde baskı yaptığım için dahada ağrımaya başlamıştı.Beni ilk fark eden nino oldu.Elindeki havluyu bırakıp bana tek kaşını kaldırıp baktı.Sonrada sırıtmaya başladı.
"Yaralandınmı küçük kuş."
Adrien hızlıca arkasını dönüp bana baktığında yalancıktan gülemeden edemedim.Kaşlarını çatmış nino ya bakmaya başladığında nino kendini hemen savunmaya geçti.
"Tamamem kendi fikriydi.Senin kızıcağını ona söylemiştim."
Adrien gözlerini devirip bakışlarını bana çevirdi.Sonrada bakışları ayağıma takılmıştı.Elindeki topu nino ya fırlatıp bana doğru yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Takılı Kaldım (Düzenlemede)
Fanfiction"Keşke sana sevdiğimi önceden söyleyebilseydim."