"Marinette ne yapıyorsun ."
Felix in sesini duyduğumda yerimden fırladım.Lanet olsun basılmıştım.
"Felix ! Sesiz ol burda önemli birşey yapıyorum görmüyomusun !"
"Adrien nın kapısını dinliyorsun ee biz bunu zaten sürekli yapmıyomuyuz."
Elinden tuttup yanıma çektim.Ve susamasını işaret ettim.
"Bu sefer farklı sana anlatıcam ama önce sus !"
Kulağımı tekrar kapıya dayadığımda felix de benim gibi kulağıni dayadı.
"Sana söyliyim marinette bu man kafalıyı dinlemek hiç zevkli değil !"
"Kiminle konuşuyor acaba."
"Marinette sen beni...."
Yaslandığımız kapı bi anda açıldığında felix kendini çekti fakat ben yere yapışmıştım.
"Burda napıyosunuz ?"
Başımı kaldırıp başımda dikilen adrien na baktım.Ben ona baktığımda sinirli olan kaşları gevşemişti.
"Ben marinette i takip ediyordum kardeşim ne yaptığı hakkında bi bilgim yok."
Adrien bakışlarını bana çevirdiğinde yutkundum.Sonra ellerimi yere koyup yattığım yerden doğruldum.Ayağa kalktığımda felix de kalkmıştı.
"Hiç öylesine kapını dinliyoduk."
"Öylesine ."
"Hıhı."
"Bak marinette geçen buzdolabındaki abur cubur stogu bitmiş kesin bu adrien yemiştir."dedi felix parmağını adrien na doğrultarak.
Adrien gözlerini devirdi.Sonrada yanımızdan geçip gitti.Felix ise hala bana bakıyordu.
"Peki bu sabah sabah olan atraksiyonu bana anlatıcakmısın."
Kollarımı birleştirip sıkıntılı bir nefes verdim.
"Sanırım adrien birine aşık olmuş."
Felix in gözleri büyüdü.Öylece kala kalmıştı.Sonradan kaşlarını gevşetip gülmeye başladı.
"Marinette cidden..."
"Felix ben çok ciddiyim ! Adrien na son zamanlarda birşeyler oluyor! Ve bu çok tuaf !"
"O herzaman böyleydi değişen birşey yokki."
"Felix gerçekten bi kere bana güven dediklerimin yarısı doğru çıkmıyormu."
"Aaa bazen çıkıyor ama..."
"Bundanda eminim adrien birini seviyor.Ve bu berbat bi durum !"
"Elinde kanıt olmadan nerden emin oluyorsunki ve ayrıca neden berbat olsun eğer birini sevmeye başladıysa ki sanmıyorum bizede tebrik etmek düşer."
Nefesimi sinirle verdim.Adrien nın birini sevmesini falan istemiyordum.Onu tanımadığım bir kızlada paylaşmak istemiyordum.
"Sana bunu kanıtlıyıcam görürsün."
Ayağımi yere vurup odama doğru yürüdüm.Bu ihtimali her ne kadar istemesemde adrien birine aşık olursa ne olucaktı.
Kendimi yatağa attım.Tavanla bakışmaya başladım.Ya adrien birine gerçekten aşıksa...
Kafamı iki yana salladım.Hayır hayır ! Onun birini sevmesi düşüncesı bile saatlerce depresyona girmeme yeterdi.Onun hayatında hiçbir kızın olmasını istemiyordum işte ! O muhteşem gözleriyle başka bir kıza bakmasını istemiyordum.O muhteşem yüzünde başka gezinen elleri istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Takılı Kaldım (Düzenlemede)
Fanfiction"Keşke sana sevdiğimi önceden söyleyebilseydim."