"Siz okuldan sonra limuzinle gelseniz olmazmı ya ."
"Felix babamın ne dediğini biliyorsun."
"Ama fırtınama birşey olucak diye korkuyorum."
Arkamı dönüp felix'e döndüm.
"Arabana isim mi verdin."
"Evet beğenemedin mi ? ."
Ellerimi belime koyup ona bilmiş bir bakış attım.
"Ben bebeklerime isim verirken niye bebekçeydi o zaman."
Elini direksiyonda gezdirdi.
"Bu bebek gayet gerçek ve isim vermezsem ayıp ederim şuna baksana."
Adrien derin bir nefes verdi.
"Sadece bizi almayı unutma."
"Tabi tabi gidin hadi."
Felix okula girmemizi beklemeden gaza basmıştı.Adrien elini uzattığında elini tuttum.Birlikte okula girdik.
Beni rahatsız eden bakışlara maruz kalmıştım.Bizi adrien la ilk defa görmüyorlardı.Beni yiyicek gibi bakıyorlardı.Bize saldırırlarsa adrien beni yem olarak kullanıp kaçarmıydı acaba ? Tetikte olmak için elini dahada sıktım.Ordaki kız dişlerini mi gösteriyordu ? Alın beni burdan !
Okulun içine girip sınıfımızın nerde olduğunu öğrenmiştik.Her sene sınıflar değişiyordu.Ve biz adrien'la hep aynı sınıfta oluyorduk.Bu senede aynı sınıftaydık.Tanrım sana sükürler olsun yoksa bu yaratıklar beni yerler !
"Marinette bi sorun mu var ?"
Ona döndüm.
"Yoktu ama şimdi var lakabımla beni çağırmadın."
Gülümsedi.
"Lakabını bu kadar sevdiğini bilmiyordum."
"Felix' inkinden daha iyi bana baksana nerem afrodite benziyor."
"Bence gayet güzelsin."
Bana böyle demesi bi anda hoşuma gitmişti.
"Teşekkürler adrien."
"Rica ederim leydim."
Sınıfımın olduğu yere gelip içeri girdik.O anda ileride alya ve nino'yu gördük.Onlarla aynı sınıftaydık ? İlginç tesadüf.
"Selam çocuklar."
Onlarla selamlaştıktan sonra yanlarından tuvalete gitmek için ayrıldım.İçeri girdiğimde bi grup kızla karşılaştım.Hepsinin bakışları bana dönmüştü.Kesin laf atıcaklar ve...
"Bakın sevgili marinette'te burdaymış.Sabah okula gelirken adrien'la yok yakındınız bakıyorumda."
Yüzüm kıpkırmızı olmuştu.Ne diyordu tek hücreli ?
Ona döndüm.
"Neden bahsediyorsun sen."
Bana biraz daha yaklaştı.
"Diyorumki adrien la çok yakındınız görende sizi sevgili sanır."
Ellerimi yumruk yaptım.Hayır marinette olmaz kavga edemezsin.Eğer kavga edersem ceza alırdım ve gabriel lı hayal kırıklığına uğratırdım.Boğazımı temizledim.
"İstediğiniz kadar boş konuşun ama şunu söyliyim şu kafanızın içindeki kullanmaya başladığınızda karşıma gelin."
Ve bam.Olay biter.Kapıyı arkamdan sertçe kapatıp sınıfa doğru yürüdüm.Bu aptal muhabbetlere alışkındım.Herkez ya felix le yada adrien la beni bu şekilde sevgili yapıp dedikodu yapıyorlardı.Çocukluğumdan beri böyleydi.Bunu felix bilmiyordu ama adrien bir kere kazayla öğrenmişti.Ve sonuç hiç iyi olmamıştı.Felix e göre adrien bana karşı daha fazla korumacıydı.Ve sonuç kötü bir kavgayla bitmişti.Adrien ceza almıştı.Ortaokuldaydık.Abur cubur yemesi yasaktı.Ama ben dayanamayıp ona getiriyordum.
Bu anıyı hatırlamak gülümsememe sebep olmuştu.Adrien benim için çok değerliydi.O benim sahip olabiliceğim en iyi dosttu.
Sınıfa girdiğimde bayan bustierin gelmemesine sevinerek adrien'nın yanına oturdum.Ama galiba biraz önce olanları belli etmiştim.
"Sana yine mi laf attılar."
"Önemli birşey değil boşver."
Sinirle önüne döndü.Onu bu durumun sinirlendirdiği biliyordum.O yüzden fazla üstüne gitmedim.
O sırada içeri bayan bustier ve tanımadığım bir çocuk girdi.Saçlarının uçları maviydi.Ve rockçılar gibi giyinmişti.
"Çocuklar bu yeni öğrencimiz luka coffuaine.Parise bu sene geldi."
Sert bir çocuğa benziyordu.Daha önce hiç görmediğim bi tarzı vardı
Luka denen çocuk arkamdaki boş sıraya oturdu.Sonrada bayan bustier ders anlatmaya başladı.Tanrım uyuyabiliyor muyuz?
"Hey tenefüs oldu ."
Duyduğum erkek sesiyle gözleri açıp kafamı kaldırdım.O sırada yere bir ceket düşmüştü.Adrien nın ceketiydi.Yerden alıp omuzlarıma koydum sonrada bana seslenen kişiyle baktım.
Karşımdaki luka'ya baktım.Ne istiyordu ?
"Uyuyan bi insanı uyandırmaman gerektiğini annen öğretmedi mi sana ?"
Dişlerini göstererek güldü.Üzgünüm o sadece adrien da güzel oluyor.
"O kadar garip uyuyordunki iyimisin diye kontrol etmek istedim."
Kaşlarımı çattım.
"Gördüğün gibi iyiyim işte.Şimdi gidebilirsin."
Bakışlarımı ondan çekip kapıya baktığımda adrien nı elinde iki kahveyle dikilirken gördüm.Ben ona kaşlarımı kaldırarak bakarken o hiçbirşey söylemeden yanıma geldi.Tanrım ! Luka ya çok kötü bakıyordu ! Adrien çocuğa sakın birşey yapma sen benim tuaf uyumalarıma alışkınsın ama o değil !
Elindeki bi bardağı önüme koydu.Gülümseyerek elime kahveyi alıp bir yudum aldım.Ama ikisi hala dibimde dikiliyorlardı.
"Siz ikiniz tanıştınız mı ?"
Bunu sorarken bi yandan kahvemide içiyordum.Kahve önemli ! Kahve için !
Luka bana tuaf bi bakış attıktan sonra yerine geçti.Adrien arkasından son bir kez daha baktıktan sonra yanıma oturdu.
Bana döndü.Kahvemi içerek ona masum bakışlar atıyordum.
"Kahve çok güzel."
Yüzündeki değişik bakış değişti.Sarı kaşları yukarı kalktı ve yüzünde bi sırıtış oluştu.
"Farkettim.Yakında ilişkiyede giriceksin.Her yerin kahve oldu."
"Sende iç."
"Ben senin kadar istiyerek içemiyorum malesefki derse uyukluyodun ayıl diye aldım."
"Kendine birşey aldın mı ."
Kafasını iki yana salladı.
"Adrien yeme beni.Aldın biliyorum."
Bana dönüp sırıttı.Sonra iki elini cebine attı.
"Ve iki tane aldım !"
İki tane çikolata çıkarttığında güldüm.
"Babama söylemek yok ama."
"Ben seni hiç ispiyonlar mıyım adrien."
"Hıhı tabi ."
"Ama cidden ispiyonlamam ya."
"Marinette susarmısın şu anda çikolatamla ilişki yaşamak istiyorum."
Ne diyebilirmki iki kardeşte aynı ve manyaklar.....sonra niye marinette manyak benim yerime bu ikisiyle büyüseler deliler hastanesine kaldırırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Takılı Kaldım (Düzenlemede)
Fanfiction"Keşke sana sevdiğimi önceden söyleyebilseydim."