(44)

458 31 1
                                    

       Η μέρα για τον χορό έφτασε. Ο Μάγκνους εδώ και δύο ώρες ετοιμάζεται και όταν τελείωσε περιμένει τον Άλεκ να έρθει να τον πάρει. Δεν άργησε και πολύ να ακούσει το κουδούνι να χτυπάει. Γρήγορα έτρεξε κάτω όπου είδε την θεία του να μιλάει με τον Άλεκ. Αμέσως έτρεξε και τον αγκαλιασε. Ο Άλεκ του χαμογελασε και του χαιδεψε την πλάτη.

"Είσαι κούκλος."

Του είπε.

"Και εσύ το ίδιο. Πάμε?"

"Πάμε. Μας περιμένουν τα παιδιά στο αμάξι."

Πήγαν να φύγουν αλλά η θεία του Μάγκνους τους σταμάτησε.

"Πρώτα να σας βγάλω μια φωτογραφία."

Είπε και έτρεξε στην κρεβατοκαμαρα της για να πάρει την φωτογραφική μηχανή. Αφού κατέβηκε κάτω τους έβγαλε μια φωτογραφία και αφού την χαιρετισαν έφυγαν. Στο αμάξι βρήκαν τον Τζέις, τον Σαιμον και την Ιζι.

"Λοιποί παίρνουμε και την Κλερη και πάμε στο σχολείο."

Είπε ο Τζέις και μπήκαν μέσα στο αμάξι. Ο Άλεκ έβαλε μπρος και αφού πήραν και την Κλερη πήγαν στο σχολείο. Εκεί ο κόσμο ήταν είδη και χορευαν στο ρυθμό της μουσικής.

Οι ώρες πέρασαν. Από τα ηχεία τώρα ακουγόταν ένα ρομαντικό κομμάτι. Ο Άλεκ με τον Μάγκνους είναι στην μέση του χώρο και χορεύουν με τον Μάγκνους να στηρίζει το κεφάλι του στον ώμο του Άλεκ. Όταν το κομμάτι τελείωσε η μουσικό σταμάτησε. Όλοι κοιτούσαν αποριμενος για το τι γίνεται. Τότε είδαν να ανεβαίνει πάνω στην σκηνή ένα αγόρι ονόματι Στεφαν. Ήταν ένα αγόρι που περνούσε σχεδόν απαρατήρητο στο σχολείο και κανένας δεν του έδινε και πολύ σημασία.

"Συγγνώμη που διέκοψα την μουσική αλλά θα ήθελα να κάνω μια ανακοίνωση."

Είπε και σταμάτησε για λίγο. Έπειτα από λίγο συνέχισε.

"Απλά ήθελα να σας πω ότι είμαι γκει. Και πραγματικά δεν με νοίκι τι λέτε για εμένα. Και πραγματικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Άλεκ και τον Μάγκνους που βλέποντας τους με έκαναν να καταλάβω ότι δεν έχει σημασία τι θα πουν οι άλλοις για εμένα αλλά σημασίας έχει τι πιστεύω εγώ για εμένα και να ξέρω ποιος πραγματικά είμαι. Για αυτό Άλεκ και Μάγκνους σας ευχαριστώ που μου το δείξατε. Και ελπίζω να είστε πάντα ευτυχισμένοι μαζί. Γιατί πράγματα είστε υπέροχο ζευγάρι. Συγγνώμη για την διακοπή. Τώρα μπορείτε να συνεχίσετε."

Η μουσική ξανά άρχισε και όλοι άρχισαν να χορεύουν ξανά ξεχνοντας αυτό που έγινε πριν λίγο γιατί δεν τους ένοιαζε. Εκτός από δύο άτομα. Τον Άλεκ και τον Μάγκνους. Ο Άλεκ είχε ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο του.

"Δεν το πιστεύω ότι στα αλήθεια κάναμε κάτι τέτοιο. Ότι στα αλήθεια η σχέση μας βοήθησε ένα άτομο."

Ο Μάγκνους του χαμογελασε και τον φιλισε βαθιά αγνοώντας όλα τα βλέμματα που έπεσαν πάνω τους. Γιατί όπως είχε πει και ο Στεφαν δεν τους ένοιαζε τα άτομα γύρω τους. Σημασία για αυτούς είχε ότι ήταν μαζί.

"Εγώ στο είπα ότι μια μέρα κάποιος θα καταλάβει τι καταπληκτικό άτομο είσαι."

Είπε ο Μάγκνους όταν έσπασαν το φιλί. Ο Άλεκ του χαμογελασε και τον εσφυξε στην αγκαλιά του.

Ο Έρωτας Μου....ο Νταΐς ΜουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora