𝙻𝚒𝚎𝚜

638 59 12
                                    

Oli's P.O.V.
Αφού τελείωσε η ταινία πήγα και έκατσα στο κρεβάτι. Η Τίνα κοιμήθηκε αμέσως αλλά εγώ δεν νύσταζα και άνοιξα το κινητό μου. Μπήκα στο γγουγγλ και καταλάθος πάτησα το famous birthdays και μπήκα σε αυτό το σάιτ. Μιας και μπήκα αποφάσισα να δω ποιοι διάσημοι έχουν γενέθλια την ίδια μέρα με τα αγόρια! Πάτησα στην εύρεση της ιστοσελίδας 21/2/2002. Τα δυο πρώτα αποτελέσματα έγραφαν: Marcus Gunnarsen, Martinus Gunnarsen.
Κάτσε μισό λεπτό τι δουλειά έχουν αυτοί στο famous birthdays; Δεν είχε φωτογραφίες τους. Έλεγε ηλικία 16 ετών... Αυτό είναι σίγουρα το επίθετό τους, το βλέπω κάθε φορά στο κουδούνι!
Βγήκα από αυτή την σελίδα και έψαξα το: Μάρκους Γκάναρσεν, πάτησα το πρώτο αποτέλεσμα και άρχισα να διαβάζω:

Μάρκους Γκαναρσεν, καταγωγή από Νορβηγία. Γνωστό μέλος του επιτυχημένου συγκροτήματος Marcus and Martinus. Το 2012 νικήσανε το βραβείο mgp Jr 2012 σε ηλικία 10 ετών και έτσι ξεκινήσαν την μεγάλη τους καριέρα....

Δεν είναι δυνατόν! Αυτό το βραβείο κρατούσαν στην φωτογραφία στο δωμάτιο του Μάρκους!
Έψαξα και το όνομα του Μαρτίνους και διάβασα. Έγραφε τα ίδια. Είδα φωτογραφίες. Ήταν αυτοί...
Τους έψαξα στο γιου τιουμπ. Σαράντα τραγούδια...
Δεν μας το είπαν ποτέ...
Μας είπαν ψέμματα...
Και εγώ η χαζή νόμιζα πως άρεσα στον Μάρκους...
Δεν ξύπνησα την Τίνα... Δεν χρειάζεται να το μάθει ακόμα. Έχω σκεφτεί τρόπο να μου πούνε γιατί είπαν ψέμματα...

The next day:

Με το που ξύπνησα κατέβηκα κάτω. Βλέπανε τον τελικό του Μουντιάλ εμμμ... για έβδομη φορά. Και η Τίνα μαζί τους. Ανέβηκα στο δωμάτιο του Μάρκους και σύνδεσα το κινητό μου στα ηχεία. Τα έβαλα στο σαράντα και πάτησα ένα τραγούδι τους που λεγόταν girls...

Marcus' P.O.V.
Ο τελικός ήταν τόσο τέλειος που δεν χορταίνουμε να τον βλέπουμε! Σήμερα έκατσε και η Τίνα να τον δει!

Girls girls girls girls...
Girls girls girls girls...
Marcus and Martinus....

Πεταχτήκαμε και οι δύο ταυτόχρονα και τρέξαμε στο δωμάτιο μου με την Τίνα να μας ακολουθεί. Ο Μαρτίνους ήταν το ίδιο τρομαγμένος με εμένα.
Ανοίξαμε την πόρτα και βρεθήκαμε μπροστά σε μια πολύ θυμωμένη Όλι.

Όλι: Λοιπόν θέλω εξηγήσεις!

Oli's P.O.V.

Εγώ: Λοιπόν θέλω εξηγήσεις!

Τίνα: Τι συμβαίνει;

Εγώ: Θα σου πω εγώ τι συμβαίνει! Έχουμε μπροστά μας δύο διάσημους Νορβηγούς τραγουδιστές που έχουν βγάλει σαράντα τραγούδια, τρια άλμπουμ και δεν μας το είπαν ποτέ!

𝔗𝔥𝔢 𝔴𝔯𝔬𝔫𝔤 𝔣𝔩𝔦𝔤𝔥𝔱 - 𝔈𝔩𝔢𝔨𝔱𝔯𝔦𝔰𝔨Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora