saçmalıklara devam

164 43 2
                                    

Bu benim daha ilk hikayem umarım beğenirsinizz :))

sırama oturduğumda ayazın bana doğru geldiğini gördüm yok artık yine berabermi oturucaz sanırım evet çünkü şu an sıraya kuruldu bile bu çocuk kendini ne zannediyor yaa düşündükçe deliriyorum bi çarpıştık diye şu başıma gelenlere bak tuhaf olan şeyse hiç konuşmuyor bile belki adımı bile daha bilmiyordur belki değil kesin bilmiyordur.umarım okul bitene kadar onunla oturmak zorunda kalmam.off  bu yanımdaki yetmezmiş gibi karşıdan kendini bişey zanneden kız yanımıza doğru geliyordu.

" selam ayaz bu yanında ki yeni kız değilmi, yanında ne işi var "

" sanane "

vay be iyi kapak etti ama dur bi dakika kapak ettiğine göre sevgilisi değil gerçi bu malın sevgilisi mi olur ki olsa hergün dayak attırtır herhalde

" selam güzelim ben yaren acaba ayazın yanında ne işin varr "

" bilmem güzelim ayaza sor "

bana sarmış olamaz demi sonuçta benim bu malla ne işim olur ki off lütfen bana bulaşmasın bir kişiyi daha çekmek istemiyorumm

" o zaman hemen kalk ordan seni sürtük "

al işte gelde cevap verme gerçi cevap vermeden kalkmak en iyisi olur hem zaten bu malın yanında da oturmak istemiyorum kalkarsam kızda bana bulaşmamış olur en azından ikisindende kurtulmuş olurum, tam ayağa kalkmıştım ki ayaz kolumdan tutup tekrar oturtturdu

" ben sana kalkman için izin verdim mi ? "

off bu ne yaa iyice oyuncak oldum ha biri kalk der biri otur yeter ama bu kadar sabırda bi yere kadar.tam ikisinede cevaplarını verecektim ki hoca sınıfa girdi ve başımızda leş kargası gibi dikilmiş olan yaren gitti dua etsinler ki hoca girdi yoksa büyük olay çıkardı.

" bakıyorumda baya tırstın açıkçası yarenden korkacak kadar korkak olduğunu bilmiyordum ama neyse öğrenmiş oldum kendine çeki düzen ver tatlım benim kadınımsan böyle korkak olmayacaksın okeyy "

ohaa ne dedi o az önce öyle kadınım mı çüş deve noluyo yaa Allahım çıldırıcam galiba

" kadınım mı? ne alaka yaa ben senin kadının felan değilim "

off yine başladık sessizliğe neden cevap vermezki bi insan yaa

" heyy sana diyorum, cevap versene "

" haa bu arada çok konuşan kadındanda nefret ederim bilmiş ol şimdi kapat o çeneni "

" hah! şaka gibi ne dediğinin farkındamısın yoksa şizofren falan mı? "

elini masaya vurunca sanki kalbimi bi an ağzımdaymış gibi hissettim ama şükür sonunda bir cevap verme zahmetinde bulunucak

" sana o çeneni kapatmanı söylememişmiydim yoksa illa acımı çekmek istiyorsun "

sanırım bu cevabı beklemiyordum ama kabul etmeliyim ki şuan ciddi anlamda çok tırstım

" acımı? ne yani beni de diğer kızlar gibi dövdürttürücekmisin ayaz bey "

" vayy demek beni araştırdın gerçi araştırmasan şaşardım tabi sende  ezik bi kızsın "

" ne alakası var be seni neden araştırıcakmışım ki "

" ne yani beni beğenmiyormusun "

" hayır tabiki de  ne o öyle kas yığını gibisin "

" hımm demek öyle çıkışta otoparkın orda  bekle güzelim o zaman görürsün "

AŞKA İNANMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin