Sabah okula kalkıp gitmek kadar yorucu ve sıkıcı bir şey yok ama mecburum yeni bir olaylar beni bekliyor malum olaysız bir günüm geçmiyor
---------
" günaydın "
" sana da "
" dün naptınız la "
" hiç bişey eve bıraktı sadece "
" o ne la bu çocuk gerçekten mal ha "
" yeni mi anladın "
" yani o da doğru "
-------------
Hoca:
" günaydın gençler. Bugün ders işlemiycem ama sizinle bir etkinlik yapacağız diğer edebiyat öğretmeninizle birlikte bu seneki ilk sözlü notunuzu bu ödeve vericez.
Diğer hocanız 11/F sınıfına girdiği için gruplaşma ödev olacak "
" yaa hayırr 11/F mii "
" o sınıfın hepsi özürlü hocam yapmayalım "
" gençlerr! Sessiz olun fikrinizi sormadım bu sene bu şekilde bi sözlü notu uygulayacağız istemeyen katılmasın notu zaten belli olur 0 anlaşıldı mı? "
Nerden çıktı şimdi bu ödev yaa aynı rüyamdaki gibi bişey oluyor sanki birlikte şiir yazmak filan off bak yine aklıma geldii.neyse artık kimle olursa yapıcam notlarım zaten düşmeye başladı.
" evet şimdi herkez yanındakiyle baştan eş olsun şimdi iki saat eş seçmenizle uğraşamam itirazı olan müdürün yanına gitsin "
Yaa bu şimdi hiç olmadı işin yoksa ayazla uğraş çocuğun umrunda bile değil ki baksana mal mal hocaya bakıyo tabi memnun halinden hiç bişey yapmayacağı için bişey demiyor.
" 11/F deki arkadaşlarınızda eş oldular şimdi o eş olan arkadaşlarınızda sizinle eş olucak yani 4 kişilik bir grup yapacaksınız. "
" Hocam bari onları biz seçelimm "
" yok aman kalsın size kalırsa ders biter. Ben yaptım zaten liste sıralamasına göre kime denk gelirse. Evet söylüyorum;
11/E den Fatma ve Burak siz 11/D den Yaren ve İsmail le eş olcaksınız.
Selin ve Berke siz de Funda ve Umutla eş olucaksınız.
………
Ve gelelim en son Derin ve Ayaz siz de Yaren ve berkle eş olucaksınız
" nee!! Yaren mi!! la yaren 11/D demiydi ki olamaz yaa! "
" evet ödevinize gelince artık nasıl buluşup yaparsanız bilemem kendinize bir şiir konusu bulacaksınız grup olarak ve onun hakkında şiir yazacaksınız tamam mı? Hadi iyi dersler çocuklar çıkabilirsiniz.zil çaldı.
" şimdi yarenle nasıl ödev yapıcaz Ayaz bey "
" bana ne ben yapmayacağım için "
" nasıl ya bal gibi de yapacaksın işte "
" ha ha ha ne dedinsen bal gibi mi "
" evet canım bal gibi yapacaksın "
" Ooo bakıyorum da muhabbet iyi canımlar filan "
Al işte geldi yine gıcık şey lan bi insandan bu kadar nefret edilir mi ya ama bu kız kendinden nefret ettirtmeye çalışıyo bak yine gelmiş laf sokma çabasında en iyisi kaç derin hiç tartışma
" Ayaz geçermisin işim var "
" ouvv cici kız ne oldu ne işin varmış yoksa sürtünmeyemi gidiyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA İNANMAK
Storie d'amoreOkulun ilk günüydü ve bu okula alışmam gerekiyordu çünkü bu benim yeni okulumdu. yeni okul yeni aşklar demek ama ben aşka inanmayan biriyim.Okulun bahçesinden içeri doğru ilerledim yeni sınıfımı çok merak ediyordum ilk düşüncem benim gibi eğlenceli...