Kapitola 7.

14 2 0
                                    

Silverpetal si ještě naposledy párkrát pročistila kožíšek a připojila se k ostatním kočkám, které dnes večer šly na Shromáždění. Myšlenka na smrt Stonedust ji ale stále tížila na mysli. "Silverpetal? Všechno v pořádku?" vyrušila ji Ottertail a až teď si léčitelka všimla, že ostatní kočky už vyrazily kupředu. "Poslyš, jestli nechceš na Shromáždění, nemusíš. Mistystar to pochopí." řekla Ottertail starostlivým hlasem. "Ne, vše je v pořádku." otřepala se mourka, usmála se na válečnici a společně doběhly ostatní, kteří se už postupně sestupovali na mýtinku, krásně osvětlenou úplňkem, s Velkou skálou uprostřed, kde čekaly už i ostatní klany. Modré oči léčitelky okamžitě po příchodu zaregistrovaly část mýtiny, kam moc nezasahovaly paprsky couvajícího měsíce a kde se scházely ostatní léčitelky. Jako ony vezmou zprávu o smrti Stonedust, zeptala se sama sebe Silverpetal a vykročila jejich směrem. "Podívejme se, koho tu máme. Nového člena do naší debaty." zažertoval jediný kocour-léčitel ze skupinky, Frozendawn, léčitel IceClanu. "Posaď se u nás." pobídla jí léčitelka RayClanu, Ashface. "Děkuji za přivítání." usmála se mile mourka a posadila se vedle bílé kočky s šedým obličejem, která jako vždycky měla kolem krku věneček s všemi různými lístky. "A kde je vlastně Stonedust? Ani jsem jí neviděl s Vámi přicházet. Že se zase nezpozdila." otázal se šedo-bílý mourek Silverpetal. Ta nahlas polkla. A co říct teď? 

"Víte, ona..." v pokračování jí ale přerušilo hlasité zamňoukání z Velké skály, na které už stáli velitelé všech klanů. Pohledy koček na celé mýtině se na ně okamžitě upřely a čekaly na první oznámení. "Na začátek, ráda bych zde uvítala novou léčitelku našeho klanu, Silverpetal, s ní i dva nové válečníky, Azureleaf a Spiritwind a.....také...." velitelka se odmlčela a koutkem oka se zadívala směrem na Silverpetal, která se skloněnou hlavou seděla po boku ostatních léčitelů. "....také bych chtěla s velkou lítostí oznámit ztrátu naší léčitelky a pro některé i přítelkyně, Stonedust." Celým paloučkem se rozeznělo překvapené mňouknutí následováné hlasitou debatou ostatních koček. "Páni. To jsme nevěděli." ozvala se Flamespot, směrem k mladé léčitelce, která měla stále hlavu skloněnou k zemi. Než stačila říct něco dalšího, Mistystar z Vysoké skály pokračovala v monologu. "Zdá se, že BlazeClan je čím dál tím víc opovážlivější. Před pár dny dva z mých válečníku zachytily na hranicích našeho území pach, který může být někdo z nich. Ať už to byl planý poplach nebo ne, je potřeba zvýšit ostrahy u hranic našich klanů." Silverpetal nasucho polkla. Vybavilo se jí její rozloučení s Badgertail. "Uprostřed jejich klanu se ale též zrodila neznámá síla, o které nikdo nemá žádné znalosti. Před necelým týdnem jsme u naší říční hranice našli tělo jednoho z jejich válečníků." Icestar přerušila svůj monolog a pokynul Amberwing hlavou, aby přitáhl ono tělo. "Oakstripe. Nenašli jsme ovšem na něm žádné známky po blízkém boji." "Jediný kdo nám může pomoct jsou Elementy." doplnila ji Hazelstar. "Elementy?! Ale to je přece jen stará historka pro koťata na dobrou noc!" mňoukla nahlas Oceanbird odněkud ze zadní části hloučku koček. "To jsme si do nedávna mysleli taktéž. Pak nám ale StarClan dal znamení. A nyní už jen hledáme, komu StarClan přidělil určitý element." odpověděla Mistystar. "Víš ale přece, že Elementy jsou nejsilnější jen při úplňku a ten další je v nedohlednu." argumentovala Ashface. "Do té doby si sem může Thunderstar se svými vrahouny nakráčet a všechny nás pozabíjet." ozval se Dewpelt. "Třeba všichni z BlazeClanu nejsou tak krvelační." postavila se Honeyfeather proti. "Prosimtě! Ty vidíš i v tom největším zabijákovi andílka." zastával se svého spoluválečníka Slashtail. "A navíc, to že je nejspíše mezi nimi tvá sestra na tom vůbec nic nemění!" doplnil ho Swiftflare. "Stejně už je asi se StarClanem." Pár vět postupně vyústilo v hlasité hádání se a překřikování. 

"TICHOOOO!!!" zavřískl s Vysoké skály Lionstar a na louce bylo rázem ticho, že by bylo slyšet i prasknutí té nejmenší větvičky. "Dokud Elemetny nebudou nalezeny, zvýší každý klan svoji hlídku ze dvou na čtyři válečníky. Shromáždění tímto končí!" mňoukla rázným hlasem Icestar. Pomalu se všechny klany začaly rozcházet. "Silverpetal? Silverpetal!" zaslechla mladá mourka volání od jednoho z ostatních léčitelů, konkrétně Ashface. "Jen, chtěla jsem ti říct, jménem nás všech, že tu jsme vždycky pro tebe." mňoukla s úsměvem. "Děkuji, moc si toho vážím." Na znamení vděku bílou kočku oblízla. Ashface už se otáčela, aby se připojila ke svému klanu ale Silverpetal ji ještě zastavila otázkou. "Co vlastně víš o Elementech?" To už se ale i ozvalo volání z RayClanu. "Setkáme se zítra k večeru u starého platanu. Tam ti to všechno povím." a několika dlouhými skoky byla u svého klanu. Silverpetal udělala to samé a za pár minut už ležela v doupěti léčitelky. Pořád zde cítila přítomnost svojí učitelky a matky. Jako by tu byla s ní. Zároveň jí v uších stále zněla její poslední slova "Slib mi ze nás zachráníš. Elementy musí zvítězit"

***********************************************************************************************

Fuuuuu, konečně hotovo!!! CELEJ ROK MI TO TRVALO!! :CC Ale ok, byla tu maturita, příjímačky na vejšku (na kterou jsem se stejně nedostala) a pak jsem tak nějak ztratila náladu na to cokoliv psát. Teď jsem ale zpátky a snad BRZO bude další kapitola! ;) Jo a taky jak vidíte, udělala jsem Character Sheets! :3

 Teď jsem ale zpátky a snad BRZO bude další kapitola! ;) Jo a taky jak vidíte, udělala jsem Character Sheets! :3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Warriors: Válečníci ElementůKde žijí příběhy. Začni objevovat