→ you are crazy!

1.2K 117 95
                                    

İyi okumalar! *-*

. . .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

. . .

INSTAGRAM

@vancityreynolds seni takip etmeye başladı.

@vancityreynolds gönderini beğendi.

@vancityreynolds gönderini beğendi.

@vancityreynolds gönderini beğendi.

"Neler oluyor?"

Harrison sarı saçlarını eliyle hafifçe karıştırarak koltukta yayılarak oturan Tom'a baktı. Tom'un bir ayağını koltuğun kolundan sarkıtıyor, bir eliyle de yiyeceğini yiyordu. Az önceye kadar tabi. Çünkü şu an göz bebekleri büyümüş, elinde tuttuğu yiyecek tam ağzının yanında havada asılı bir şekilde duruyor, ağzı açık bir şekilde diğer eliyle tuttuğu telefonun ekranına bakıyordu.

Vücudundan yayılan enerjiyi hissetmiş olan Harrison merakla sormuştu. Ama hala cevap alamamıştı.

İki dakikadır aynı pozisyonda duran arkadaşına bir bakış atıp olduğu yerden kalktı. Telefonu onun elinden çekip aldığında bile Tom aynı şekilde durmaya devam ediyordu.

Harrison göz devirip neyin onu bu kadar çok şaşırttığını merak ederek telefonun ekranına baktı. Instagram bildirim kısmının altlarına doğru giderken onun da takip etmekte olduğu birinin onu takip ettiğini gördü. Kendisinin gözleri de büyürken ismi defalarca okudu; Ryan Reynolds.

Ryan hem onu takip etmeye başlamış hem de son 3 fotoğrafını beğenmişti.

Yüzünde sırıtma oluşurken hala donuk olan arkadaşına neşeyle baktı. Bu durumun Tom'u aşırı derecede mutlu ettiğini biliyordu. Tom'un mutlu olması onu da mutlu ediyordu elbette. Tom sahip olduğu en iyi arkadaşıydı. Ryan'a aşık olduğunu daha o söylemeden anlamıştı ve bu durumda her yakın arkadaşın yaptığı gibi onun yanında olmalıydı.

Telefonu aldığı yere, yani Tom'un kaskatı kesilmiş eline geri koydu. Yüzündeki sırıtma ile kendi koltuğuna dönerek transtan çıkmış arkadaşına doğru, "Ne bekliyorsun acaba?" diye sordu. Tom ona anlamsız bakışlar atmaya başlayınca göz devirip sesli bir şekilde güldü. "Mesaj at ona aptal!"

Tom birkaç saniye sonra onun dediğini ancak algılayabilmiş olacak ki, cevap verdi. "Ne yazacağım peki? Merhaba mı yazsam? Ama samimi insanlar birbirine bu kadar uzak davranmaz ki! Teşekkür mü etsem? Sonuçta takip etti ve 3 fotoğrafımı beğendi!" Derin bir nefes alıp önüne döndü. Sesindeki şaşkınlıkla, "3 fotoğrafımı beğendi." dedi, kendi kendine konuşarak.

be in love with a boy →  [Tom Holland&Ryan Reynolds]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin