Okulda İlk Ders

494 25 1
                                    

Sabah odaya giren güneş ışığı ile uyandım. Güzeller güzeli Zeynep hala uyuyordu. Onu uyandırmamaya dikkat ederek odadan çıktım. Banyoya girip her günkü işlerimi hallettim. Sanırım erken uyanmıştım. Aşağıya indim. Yanılmışım. Tilki ve Gürcan da uyanmış. Beni de gördüklerinde Gürcan günaydın dedi. Tilki ses çıkmıyordu.

Tilki: Erkencisiniz Aylin Hanım.

Aylin: Hıhı evet.

Tilki: E hadi bizim aile sakinlerini de Uyandıralım o zaman :-)

Aylin: Tamam. Ben Zeynebi uyandırmaya gidiyorum.

Bizim odaya girdim. Zeynep uyanmış bile.

Aylin: Günaydın böceğim :-)

Zeynep: Günaydın Aylin Abla :-)

Aylin: Hadi kahvaltı ya inelim. Mağlum bugün okulda ilk günümüz.

Aşağıya indik. Herkes masada oturuyordu. Biz de yerlerimize geçtik. Sevgi Abla konuşmaya başladı.

Sevgi: Çocuklar bugün okula başlayacaksınız. Biz Mehmet ile kayıt işlerini hallettik. Mehmet sizi bırakacak birazdan. Herkes başı ile onayladı. Kahvaltı bitince hepimiz dışarı yöneldik. Arabaya bindik. Biraz yolculuktan sonra yeni okulumuz tamamen karşımızda duruyordu. Hepimiz okula girdik. Ben ve tilki lise sondaydık. Şansımıza aynı sınıftaydık. Çocuklar kendi sınıflarına gittiler. Biz de kendi sınıfımıza doğru gittik. Ders başlamıştı. Kapıyı çalıp içeri geçtik. Tüm sınıf bize bakıyordu. Öğretmen bizi tanıyor olacak ki bunlar yeni arkadaşlarınız diyerek sınıfa bizi tanıttı. Sadece iki sıra boştu. Ben bir çocuğun yanına Tilki de bir kızın yanına oturdu. Kız Tilkiye hayranlıkla bakıyordu. Nerdeyse içine düşecek o derece. Neysedersi dinlemeye başladım. Şu anlık her şey normal gibiydi. ŞU ANLIK...

Sana Bir Sır Vereceğim Aytil Aşkı ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin