Aşk ölür .Hem de tamamen .
Ve herşeye yeniden başlamak çok zor gibi görünür .Yeni biriyle yapılan bir başlagıcı bile kabul etmek istemezsinsiniz .Çünkü o lanet olası herifin geri de bıraktığı hayata bağlanmışsınızdır .İçinizden ''sonsuza dek bunu sürdürebilirim'' der gibi oluyorsunuz.Aptallaşmayın ..
Eğer şuan yanınızda olmasına ihtiyacınız varsa ( benim gibi ) ve o yoksa şunu sakın unutmayın ;''O koca bir aptal ve asla sizi haketmedi belki de hiç sevmedi bile..'' .Gerçek aşk olsaydı bunlar olur muydu sizce ? Bunu kendinizle başbaşa kalıp iyice bir düşünün..
Aşkta yanlış yoktur . Aşık bir insanın yaptığı sapkınlıklar tatmin etmek içinse eğer bu bir yanlış değildir .Çünkü aşkta; eğer gerçek bir aşksa birbirinizin hatalarını sevginizle örtersiniz.
Hatalarınızı yüzünüze vuran , sizi aşağılıyan birine ihtiyacınız yok. Çünkü eğer böyle bir şey isteseydiniz çevrenizde bu görevi yapıcak milyonlarca insan vardı zaten .
Hepimizin hiç bir zaman göremediği şey şu ki ; Aşk ölümsüz değildir veya sonsuza kadar sürmez .Aşk sevginin en yalın halidir.Toprağa giren aşkınızı yeniden çıkartamazsınız .Özlediğinizde ona sarılamazsınız, dokunamazsınız. Fotoğrafları kalır geri de milyonlarca anısıyla birlikte..
Unutmazsınız belki ama yeniden seversiniz .Çok zordur en başta . Çok acı verir insana..
Dışarı çıkarsınız ve yürüdüğünüz her yolda onun için adım atarsınız sanki .''Burdan geçti belki de '' dersiniz . ''Belki buralarda bir yerlerde görüyordur beni '' dersiniz .Hiç görmüyor biliyor musunuz?Hiç görmüyor..
Sırf '' belki bir kez daha görürüm onun yüzünü '' der tüm kalabalıklara girer etrafta umutsuzca o yüzü ararsınız..Ne zordur aslında hiç özlenmemek , hiç istenmemek .
Ama zamanla ''dank'' eder .Bir silkelernirsin .Ve kendine dönüp şöyle dersin ;'' Zamanımı daima boşuna harcıyorum o asla kendine gelmeyecek.'' İşte bu bardağı taşıran son damla olur.
Evet , çok güzel günler yaşadınız çok güzel zamanlar geçirdin ve belki de o senin ilk aşkındı .Son olabilirdi peki o ne olmayı seçti ? İşte ben daima bunu düşündüm ''Ne olmayı seçti ''dedim sürekli kendime .Herşeyiniz yapmak istediğiniz insan ibnelik yapıp dış kapının dış mandalı olmayı seçiyorsa , bırakın ..demek ki o da ait olduğu yeri biliyor.