BAŞLANGIÇ

9 0 0
                                    

   Artık gerçek bir kız  gibi davranmanın vaktinin geldiğini düşünüyordum . Ve bir yandan da hazırlanıyordum .Çok olgun olucaktım ve kimseye güvenmicektim , planım buydu .Bilirsiniz işte bir şey düşünürsünüz yapıcağınıza inanırsınız ve o an geldiğin de mal gibi tepkisiz kalıp ilk darbede yere yıkılırsınız. Bu yüzden tavsiyem asla plan yapmamanız  olur .Çünkü planlar asla işe yaramaz . 

   Size gerçeği anlatıcam yaşadığım herşeyi . 

    Liseye başlamıştım .Ve ilk gün nedensiz bir utanç taşıyordum içimde .Bir adım bile gidesim yoktu .Geçen 2 yıl boyunca sarışın mavi gözlü bir çocuğun peşinden koşmuştum ve bundan artık bıkmıştım sırf yakışıklı olduğunu düşündüğüm için hayatımın 2 yılını çöpe atmış olmam yaptığım en büyük ilk aptallıktı sanırım. Şuan o zamanları düşündüğümde doğru kararın ne olduğu bilemeyecek kadar küçük olduğumu düşünüyorum . Ve Furkan ' ın neden yakışıklı olduğunu düşündüm bilmiyorum ..Sanırım ergenlik dönemiyle alakalı  bir durumdu ve yokluktan ne yapıcağımı bilmiyordum bence. Ve o gün arabaya bindiğimde içimden şöyle demiştim ''gerçekten sevilmek istiyorsam , gerçekten sevicem . ''  

       Gerçekten lisenin ilk günü olmasına rağmen bende yaprak kımıldamıyordu .Hiç birşey hissetmiyordum hemde hiç bir konuda .Çünkü içimde gram sevgi kırıntısı kalmamıştı .Yorulmuştum 2 yıl ne demek  ?? 365 .2=730 günüm çöpe gitmiş demek olur bu da. Sürekli  bunu düşünüyordum .'' neden '' dıyordum '' nıye kendime bunu yaptım ?''  

       Mülakatta tanıştığım bir kız vardı ''Özge'' gerçektende iyi arkadaş olmuştuk . Ve şuan bile hala iyi arkadaş olduğumuzu düşünüyorum çünkü bana hiç bir zararı yoktu  , olmadıda. Sınıfa girer girmez çarpılmışım gibi hissettim , hiç unutamıyorum o anı silik gibi biraz da sanki.. 

   Bütün sıralar dolmuştu ama Özge ve ben arkalarda bir yer arıyorduk , duvara yakın kopya çekmeye elverişli bir sıra istiyorduk işin aslı. Kapı tarafında en ön sıra boştu ama bizim gözümüz 3. sıradaydı .Ve işte hayatımın aşkı orada oturuyordu ve biz birbirimizi tanımıyorduk bile  hatta hayatlarımızda ilk  kez o an görmüştük birbirimizi ..

LoVe DIESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin