Bu sabah hiç uyanmak istemedim.Yaptığınız herşey size de hatırlatıyor mu onu ?Yaptığım herşey ama herşey bana onu hatırlatıyor.Uzun bir ilişki yaşamak kimi zaman çok güzeldir , büyük bir tecrübe edinirsiniz çoğu konuda.
Anılar güzeldir , bize ne yaşadığımızı hatırlatır .Önceden kim olduğumuzu veya kiminle birlikte olduğumuzu.
Hayatım da ilk kez o kadar çok aşık oldum ki , ilk aşk üstelik onu asla unutamayacağım..
Sanki kendimi ona saklamıştım , 1 yıl boyunca beni tıpkı benim onu gördüğüm gibi görmesi için uğraştım.Başardım da ama çok zor oldu .
Getirdiği mutluluğu özlüyorum .Ölmüş gibi ulaşılmaz artık bana .Elimi uzatsam da göremicek kadar kör bir adamla birlikte tam hayatımın 2 yılı geçti .Tabi ilk 1 yıl kendime aşık etme çabalarım dan oluşuyor. Aslında beni ona iten şeyin tam olarak ne olduğunu bile bilmiyorum .Ben nasıl böyle birine bu şekilde aşık olup , bağlandım bilmiyorum..
Çok zor oluyor .Geçtiğimiz , bir zamanlar beraber yürüdüğümüz tüm yollarda tek başıma yürümek beni mutsuz etmekten başka bir şeye yaramıyor.Sevgililer görüyorum bize benzeyen ..
Bu halini sevmiyorum , bu halini özlemiyorum .Bir zamanlar avuçlarımda onu sımsımkı tutup gerçekten ilk sardığım anlardaki onu seviyorum.Bana gerçekten içten bir gülümsemeyle yaklaşan adamı seviyorum.Biliyorum o gideli çok oldu . Ve geride kalan tek kişi ben oldum .
Zor olan şu ki ; onca birlikte geçen zamandan sonra nasıl bu kadar kolay ve hızlı ilerleyebilmiş olması ?Garip ..
''Aşk hayatta bize bir kere dokunur , bir ömür sürer ve birlikte olduğumuz sürece gitmesine asla izin vermeyiz..''
Ne kadar anlamlı bir söz değil mi ?Ama siz aşkı dengesizlikleriyle her seferinde sizi boşluğa iten bir adamla yaşamaya çalışmışsanız , bu söz sadece gülümsetir ..Evet o gülümsenin anlamı '' Ben böyle bir şey sanırım asla yaşayamayacağım bu herif yüzünden '' gülümsemesidir.
Herşey bir zaman sonra içinizde ukte kalmaya başlar. Onunla yapmak istediğiniz bir çok şeyi artık yapmamaya başlarsınız. Ve gerçekten bunu başta önemsemezsiniz çünkü hala ona sahip olduğunuzu düşünürsünüz.
Herşey zamanla çöker.. hemde en dibe doğru .. bir anda yere çakılırsınız .Hayalini kurduğunuz hayatı yaşıyordunuz onunla .Toz pembeydi herşey. Evet bu bölümde adamın herşeyin içine sıçtığı ve sonra bir güzel sıvadığı bölüme geçiyorsunuz.Yani hayatınızın çöküş aşamasına..