Chapter 4

9 2 0
                                    

Jill's POV:

Gelukkig zat iedereen nog maar net pauze te houden en kon ik er gewoon bijzitten, niet dat ze daar om gevraagd hadden, maar het boeide me niet meer... Ik heb vanmiddag gewoon een soort date met Max. Wie verzint dat nou?

Ik was blij toen het laatste lesuur afgelopen was. Ik liep naar mijn kluisje en pakte snel mn tas weer in en liep naar de fietsenstalling.

Ik zag Max aanlopen en begroette me met een knuffel. "Ooit wel eens bij iemand achterop een scooter gezeten?"

"Uhm, nee eigenlijk niet hihi" zei ik.

Hij moest lachen en vroeg of ik wilde. Toen ik ja had geknikt pakte hij mijn hand en trok me mee naar zijn scooter.

"Dit vind ik wel leuk!" dacht ik bij mezelf. Toen ik achter hem zat pakte hij mijn armen en deed ze om zijn middel heen. Ik moest blozen en voelde kriebels in mijn buik.

Hij startte de motor en we kwamen op gang. Hij riep dat ik hem goed vast moest houden, wat ik eigenlijk niet zo erg vond.

Na een tijdje rijden, stopten we voor een groot huis, een villa kun je wel bijna zeggen.. Ik stapte van zijn motor en bewonderde het huis.

Hij stopte zijn sleutel in het slot en deed de deur open.

Max' POV:

Ik pakte haar armen en deed ze om mijn middel. Ik kreeg kippenvel over mijn hele lijf. Dit kan toch niet goed wezen?

Ik reed voorzichtig naar mijn huis.

Ah man, als ze me maar niet ziet als een kakker ofzo.. dacht ik bij mezelf.

Haar mond viel open en keek met grote ogen naar het huis.

"Omg wat mooi en groot!" zei ze.

Ze is zo lief he! Ik besef nu pas hoe leuk ze is. Diep van binnen baal ik echt heel erg over mn beste vriend en mij.. Die weddenschap... Ik wil het helemaal niet meer.

Ik stak mn sleutel in het slot en liep naar binnen met Jill achter me aan.

We liepen in de woonkamer door naar de keuken. "Wilt u wat drinken, madamme?" vroeg ik op een kakkerige manier. Ze moest lachen en zei bekakt terug: "Ah dat stel ik zeer op prijs van u meneer." We lachten om elkaar en ik schonk ondertussen wat drinken in.

Toen we uitgedronken waren vroeg ik of ze mijn kamer wilde zien. "Ja leuk!" zei ze enthousiast. "Let maar niet op de troep" waarschuwde ik dr. Ze moest lachen en zo liepen we samen de trap op naar mijn kamer.

Ze bewonderde alles, ook in mijn kamer, ondanks de troep. Oh ik kan mijn ogen niet van haar afhouden, hoe ze naar de dingen kijkt, hoe haar mooie handen sommige dingen aanraken, gewoon perfect!

Ik bekeek haar van top tot teen en ze merkte het. Ze liep naar me toe en omhelsde me. Dit voelt echt goed, alsof we voor elkaar gemaakt zijn. We keken elkaar een lange tijd aan en onze lippen kwamen steeds dichter bij elkaar.. Er zat nog maar een paar centimeter tussen... totdat ze opeens haar hoofd wegdraaide.

"Sorry, het spijt me" zei ze en ze liep een paar stappen achteruit.

"Nee het geeft niet, misschien was het mijn schuld." zei ik.

"Ik denk gewoon steeds weer aan vroeger, het komt steeds terug.. sorry". Ik liep weer naar haar toe en knuffelde haar. Ik fluisterde in haar oor dat ze nergens bang voor hoeft te zijn en dat ik haar altijd wil helpen. Ze glimlachte naar me en gaf me een snelle kus op mn lippen.

WAUW...!

Daarna vroeg ze of ik haar thuis wilde brengen. We gaven een afscheidsknuffel aan haar voordeur en ik ging weer naar mijn huis..

Wat een dag was dit..

Heee, heb weer 2 hoofdstukkies erbij... Hopelijk vinden jullie het leuk.

Ideeën? Vertel het me!  Ik kan het altijd gebruiken  xB

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 20, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Love LoveWhere stories live. Discover now