Fethi Eylem'in bağırmasıyla birden sıçrayıp içeri koştu. Yerde ağızüstü durup ağlayan Elif'i dikkatli bir şekilde hemen kucağına aldı.
Fethi: Eylem nasıl oldu bu? Bakmıyor muydunuz çocuğa?!
Eylem: Bilmiyorum işimiz bitmek üzereydi. Tam koşup tutacaktım düştü anlamadım. Gözümün önündeydi. B-e-n .....
Fethi: Eylem Tamam. Eylem! Sakin ol dedim.😞Eylem! (kısık bir şey tonuyla devam ederek) Bak canım hemen üzerine bir şey al sonrada arabaya gel hastaneye gidelim ama lütfen sakin ol canım seni anlayabiliyorum.
Eylem: T-tamam.
Nazlı: Hadi o zaman hastaneye.
Fethi: Nazlı siz evde kalsanız, ne olur ne olmaz. Biz Eylem'le götürürüz Elif'i.
Ateş: Tamam o zaman. Ama yapabileceğimiz birşey varsa arayın hemen.
Fethi: TamamYarım Saat Sonra
Fethi: Ben böyle trafiğin *********** **********. Lan makas atıyo bide Allah'ın cezaları. Bak! Lan oğlum beni arabadan indirme! çocuk var araba çocuk! hasta! başını vurdu kanlar akıyo!
Eylem: Oha Fethi, bi de arabadan uçtu takla attı de tam olsun. Altı üstü acilde röntgen çektiricez çocuğa. Sen benden panik çıktın ya.
Fethi: Napayım Eylem 20 le mi gideyim? Herkese yol mu vereyim? Neyse hastaneye geldik zaten.
Eylem: Hadi inelim.O Sıralarda NazAt...
Nazlı: Ayy inşallah çocuğa birşey olmamıştır. Acaba bizde mi gitseydik Ateş?
Ateş: Yok aşkım az önce Fethi'yle konuştum. Röntgen çektirmişler birşey yokmuş ama kafasının üzerine düştüğü için ne olur ne olmaz bu gecelik müşahade altında tutacaklarmış. Yani kısacası Eylemler bu gece yok evde bize emanet. En önemlisi de bu gece başbaşayız.
Nazlı: Ateş bak aklını okumak istemiyorum sende aklından saçma salak şeyler geçirme.
Ateş: Ya siz kadınlar bu kadar zeki olmak zorunda mısınız?
Nazlı: Evet.
Ateş: Ya ama ben seni çok özledim resmen 2 yıllık hasret çektim yaa.
Nazlı: E abi zaten yanyanaydık hangi hasretten bahsediyorsun?
Ateş: Abi nedu da!
Nazlı: Ayy ne biliyim. Görev boyunca öyle ağzıma takılmış işte aşkım abartma sende.
Ateş: Bi daha söylesene
Nazlı: Neyi?
Ateş: En son söylediğini.
Nazlı: "sende"
Ateş: Yok ondan önceki.
Nazlı: "abartma"
Ateş: Yok yok ondan önceki
Nazlı: Hatırlamıyorum.
Ateş: Hayır ya ondan da önceki
Nazlı: E hatırlamıyorum işte.
Ateş: Senin ben romantiklik seviyeni, seveyim Kelebek. Fethi haklıymış. Bütün ikizler aynı olmak zorunda mı ya. Fethi'nin anlattığına göre Eylem'de aynı senin gibiymiş.(yalnız şu an bir şey fark ettim. Ben bazı bölümlerde konuşan kişilerin isimlerini tamamen yazmışım, bazı bölümlerde de sadece baş harfini yazmışım. Bu sizin için bir sorun olur mu? Çünkü ben her ne kadar şu an bunu fark etsemde yine unutup her bölümde farklı yazabilirim. Ama zaten okuyunca anlarsınız. Neyse hadi devam edelim)
Nazlı: Eylem de benim gibi ne?😁
Ateş: Senin gibi işte.
Nazlı: Benim gibi nasıl işte?😁
Ateş: Yaanii ....😨
Nazlı: Yani ney Ateş ney yani!?😁
Ateş: Ayyyyy romantik değilsiniz işte anla. Kan ter içinde bıraktın beni.
Nazlı: Kiimm? Ben mi romantik değilmişim? Emin misin Ateş aÇar?Nazlı yavaşça Ateş'in üzerine doğru yürüdü. Ateş'te anın şokuyla geri geri gidip duvara çarptı ve beklenmedik bir şekilde panik yaptı. (sjsjdjdjsjsjsjd)
Ateş: Y-y-ok. E-m-in değilim.😨
Ateş ecel terleri dökerken Nazlı birden geri çekildi ve koltuğa kabadayı gibi oturdu.
Nazlı: İyi, bende öyle düşünmüştüm zaten😏
~SON~Selam!
Evet, çok saçma bir yerde bitirdin diye bağırmalarınızı duyar gibiyim. Bence de çok saçma bir yerde bitirdim. Ama yb için gecikmiştim o yüzden burada bitirip yayınlayayım dedim.
Bölüm hakkında düşüncelerinizi yorumlarda görmek istiyorum. İyi kötü yorum diye ayırt etmiyorum yeter ki yorum yapın çünkü sizin yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli.
Hadi görüşürüz by 😉😜