Πεμπτητο να εισαι διαφορετικος δεν ειναι ντροπη ειται εισαι αγορι ειται κοριτσι ειναι το ιδιο και τα δυο φυλλα.
ενα θεμα που θηχτηκε πολυ φετος ειναι η ομοφιλοφιλια ακομα ειτε νιωθεις διαφορετικος ή ειτε πιστευεις πως εχεις γεννηθη στο λαθος σωμα και δεν νιωθεις ανετα με τον εαυτο σου..
οι λεγομες κατηγοριες απο τις ξερουμε εμεις
gay/lesbian/bysexual/trans(transexual)or (transgender)
& τοσα αλλα
οπως ειπα δεν ειναι ντροπη ο καθενας μπορει να κανει οτι θελει στη ζωη και εχει το δικεομα να κανει οτι θελει κανενας δεν ξερει τι ειναι το καλυτερο για εμας και το πως νιωθουμε εμεις ομορφα με το πιοι ειμαστε εχτος απο εμας και καποιες φορες οι πιο κοντινοι μας ανθρωποι οι γονεις μας(καποιες φορες!)
Σημερα θα ξεκινησει καπως διαφορετικα η συζητηση με τον Λουκ
(...)
Ελλη- Λουκ διαβασα το μηνυμα σου τι ειναι τοσο σημαντικο που πρπει να μου μηλησεις τωρα? τι εγινε? ολα καλα , σε πηραξε κανενας? Σε περιμενω πισω απο την αυλη οπως μου ειπες παρεμε εχει 10 λεπτα που σε περημενω , ανυσηχω ..
Τι να εχει γινει ειναι η τεταρτη φορα που μπενει τηλεφωνητης
μου ειπε πως ειναι επειγον , πως ειναι ετοιμος , για πιο πραγμα ειναι ετοιμος?
μετα απο κανενα 15 και ακομη 100 κλησεις που εχω αφησει στο κινητο του δηλαδη στον τηλεφωνητη του γιναμε κολλητη ακομη λιγο εμφανιζεται ο Λουκ μα τελειως διαφορετικος απο οτι τον ηξερα τα μαλλια του ειταν φτιαγμενα με τζελι και φορουσε μια απο αυτες της φανελς που σχηματιζουν V μπροστα και απο πανω ενα καφε γιλεκο και τα μαυρα μοκασινια του.
Ελλη- Λουκ τι εγινε ολα καλα? νεο στυλ?
Λουκ- Ναι Ελλη ολα καλα απλα θημασαι που ηθελες να μηλησουμε για εμενα ? ειμαι ετοιμος το σκεφτηκα καλα και ειμαι ετοιμος απλα δεν θελω να το πεις σε κανεναν μεχρι να ειμαι ετοιμος να το μαθει και περισσοτερος κοσμος
YOU ARE READING
YOU ARE MY TROUBLE
Teen FictionΕλλη-Πεσμου εστω αν σημεναν κατι για σενα αυτα που περασαμε μαζι! ή ηταν και αυτα ενα ψεμα οπως ολα τα αλλα.. Αλεξ-Δεν σημαιναν κατι και στο ξεκαθαριζω τωρα... Ελλη-Νομιζα πως αλλ-α-ξες Αλεξ- Για σενα ! ποτε δεν θα αλλαξω για καμια Εχει το σχεδιο τη...