🔐Běla🔐

62 3 0
                                    

Ahoj já jsem Běla
Alkarwah je mi 15 žiju v Praze no a jak to začlo...

+×+

Je sobota odpoledne.Mohla bych natočit další Musical.ly. Ano tahle apka mě docela pohltila mám tam sice necelejch jen 200 sledující a deně asi 10 srdíček ,ale baví mě to takže mně špatný statystiky neodradí.

Dotočila jsem přidala efekty a náhled a do popis u napsala Skvělý sobotní den! Jak ho užíváte vy?❤

Postla jsem ho veřejně a šla si na chvíli zalést do bazénu.
Když mi byla zima tak jsem vylezla a šle skontrolovat nová upozornění.

Málem jsem dostala infarkt když jsem uviděla že mi Marcus & Martinus napsali koment v němž bylo. Páni jsi docela šikovná na ty přechody a tak+máš milý úsměv který ti určitě přilákal všechny fanoušky❤ps. Zkontroluj si Instagram. MG (anglicky samozřejmě)
Málem jsem zkolabovala na místě. Byla jsem ráda že jsem ze sebe dostala normální odpověď typu. OMG❤ děkuji moc si toho vážím od někoho jako jste vy dva,jste totiž můj obrovský vzor😍.

Dopsala jsem a rychle šla na IG zkontrolovat co napsal.Měla js od nich zprávu na obou dvou účtech jak na mém tak na fp což mě velmi potěšilo.

marcuandmartinus:Ahoj 🔥❤

bělaalkarwah:Jé, ahoj a ještě jednou díky za tak milý koment💕

marcusandmartinus:nemáš za co zasloužíš si to😊

bělaalkarwah:Ehm...můžu se zeptat s kým si píšu ono mi iniciáli MG moc neporadili😅

marcusandmartinus: oh samozřejmě ,jsem Martinus❤

Dobře tady bych to dneska utla asi zítra můžete čekat další kapitolu a to z pohledu Martinuse💜
Ještě se chci omluvit za špatnou gramatiku , snažila jsem se dávat pozor ale prostě překlepy no 😂😉.
Takže ahoj #dashabananas 😂 R.I.P.ec moje hashtagi

Elektrisk🔐Holka z Musical.lyKde žijí příběhy. Začni objevovat