Je 23:00 a my tu sedíme a stale přemýšlíme...
Je to jen chvilka co za námi přišel jeden z pořadatelů koncertu a řekl že vystoupit nemůžeme protože to neni bezpečné, hrozilo totiž že by i na nás i na fanoušky spatli LED panely.Hrozně nas to mrzí a nejen nas i naši MMers někteří stále stojí před arénou a breč,křič atd...
Zároveň jsem taky smutný že jsem díky tomu spoždění přišel o večeři s Bělou...
Flashback:
Norskobloncky😘:Je mi to líto ale dneska musíme tu večeři zrušit...😔
Princezna 👑❤:kvůli tomu koncertu že?
Norskobloncky😘:Ano... pořád to tu řešíme a asi to jen tak nezkončí😒
Princezna 👑❤:Aha, tak snad to brzo vyřešíte vsichni tady jsou z toho hrozně smutní
Norskobloncky😘:počkat ty jsi ještě tam?.. no to je je jedno nepřesuneme to na zítřek? Hrozně rád bych viděl alespoň tebe💜
Princezna 👑❤: neboj už jdu domů...nevím jestli zitra budu mít čas
Norskobloncky😘:Prosíííím😟Princezna 👑❤: dobře na tebe si ten čas najdu
Norskobloncky😘:děkuju🙏 tak zatím asi dobrou noc že
End of flashback
Nakonec jsme se rozhodli že to vyřešíme zítraprozatím pujdeme spát.
Ráno:
Jdeme na snídani ale pochybuji že i teď dojdeme k nějakému řešení když nás už včera nenapadl žádný kompromis...Po snídani jsme se šli rychle prevlect na pokoj protože nás čekal ještě jeden rozhovor.
V rozhovoru jsme se take musely pokusit vysvětlit proč byl koncert zrušen, ale neříkalo se to vubec lehce...
No a teď už mi jen zbývá těšit se na jediné pozitivum a to je moje večeře s Bělou
Oblékl jsem se
Pak si už jen došel do kupelny dodělat vlasy, ano z barachou nám na našich vlasech hodně záleží 😂😉.
Do kapes jsem hodil klíče,mobil a peněženku. Vyběhl jsem před hotel jelikož Prahu moc neznám tak jsme se dohodli že se sejdeme tady.
Když jsem tam přišel už tam stála opřená o roh hotelu, koukala do mobilu a usmívala se jako sluníčko.
Přišel jsem k ní a pozdravil ji když se na mě podívala oči se ji rozzářily.Tak jo mam tu další kapitolu je tam i trošku smutné provdy o 25.10. Kdy M&M měli být v praze ale z bezpečnostních důvodů byl zrušen.
V každém případě diky za přečtení 💕 Každý koment,hvězda nebo sdílení potěší a jestli chcete tak me můžete sledovat i na moji insta fanpagi @gunnarsen_team.powerDasha👋😙
ČTEŠ
Elektrisk🔐Holka z Musical.ly
FanfictionZačala jsem si plnit sny jak mi radili to jsem však netušila jak uspěji na tož do jaké míry se mi ty sny splní. Můj život se zmněníl díky jedné jediné zprávě od něho ,toho co mi motal hlavu už přes 2 roky... 💜 Nejlepší Umístění: #17 - musically Upd...