Ráno:
Probudila jsem se se strašně dobrým pocitem z dnešního dne. Až teď mi totiž došlo že jdu na rande s MARTINUSEM GUNNARSENEM. Budu muset být v klidu, neječet, nebrečet no prostě být v klidu a nemyslet na to že tam se mnou bude můj největší vzor.S Tinusem jsme se mněli sejít až odpoledne v 15:30 takže jsem měla ještě dost času bc. bylo teprve 12:00.
Řekla jsem si že nebudu čekat na poslední chvíli a outfit si připravím už teď.
Oblékla jsem se:A učesala se:
Bylo už 13:10 tak jsem si šla udělat něco k obědu. Oběd jsem si vzala do obýváku a zapla na televizi a zapla Óčko. Zrovna tam komentovali včerejší zrušený koncert.
Bylo 14:00 a tak jsem se radši vydala na cestu protože než se od nás dostanu před PentaHotel tak to trvá dlouho.
Zhruba v 15:00 jsem už byla u hotelu a jelikož byl ještě čas tak jsem si zapla data a projížděla insta.
Po chvíli jsem vedle sebe slyšela něčí "Hello" a když jsem se na dotyčného člověka otočila abych zjistila původce tohoto slova, obličej se mi musel samou radostí rozzářit. Byl to totiž Tinus.
S poté jsme společně vyrazili ke starbucksu.
Tinus si dal karamelové kafe a já horkou čkokoládu, chvíli jsme se hádaly o tom že mi to chtěl zaplatit a já si to chtěla zaplatit sama ale nakonec jsem se nechala ukecat.
Seděli jsme v kavárně a jen tak si povídali neuběhlo ani 10 minut a už u nás stálo zhruba pět fanynek. Martinus se s nimi se všemi ochotně vifotil, mezitím koukl letmo na mě, asi jak reaguju( jako naštvaně , žárlivě, nebo radostně) a když viděl že s tím nemám sebe menší problém dá se jim věnoval. Zhruba po čtvrt hodině konečně všechny odešli. Tinus se na mě omluvně podíval. Ja jen řekla že v pohodě že to chápu že to k jeho práci patří.Shodli jsme se že na večeři se nám ani jednomu nechce a tak jsme vymysleli že bychom mohli jít do kina.
Zrovna dávali Avatara naštěstí s titulkama a jelikož ten film oba dva milujeme tak jsme šli tam. Tinus zase trval na tom že to zaplatí tak jsem alespoň koupila velkou kolu a popcorn.Film zakončil a my vyrazili ven jako většina lidí. A jelikož bych se mezi všemi brzo stratila Tinus mě chitl za ruku a vytáhl mě ven. Když jsem si to uvědomila musela jsem být asi rudá až na prdeli 😂.
Bylo už pozdě a tak jsme se ruku v ruce vydali zpět k hotelu.
"Rád bych tě jako Gentleman vyprovodil až domů ale myslí že bych se tu cestou zpátky stratil😅😇"Zasmál se Tinus
"Však v pohodě mám to jen kousek" odvětila jsem
"Dobře 😊"
"Každopádně díky moc za skvělý den😀"usmála jsem se
"Nemáš vůbec za co děkovat, to já bych ti měl být vděčný😁"
"Doufám že se co nejdříve uvidíme znova😃"
"To já doufám taky😄"
"Tak ahoj❤"
Objali jsme se na rozloučenou a už jsem jen viděla jak mi Tinus mizí z očí za dveřmi hotelu.Vrátila jsem se domů a až teď se na mně navalilo to všech, začlo mi postupně docházet a samou radostí jsem se rozbrečela ale byla jsem neskutečně šťastná.
Takže ahoj hlásím se opět s novou kapitolou.
Mám to jako takový vánoční dárek.
Hned vám chci neskutečně poděkovat za to ze to čtete. A pokud budete chtít začínám psát novou knihu tak se můžete podívat i na tuOtázka dne: Co jste dostali k Vánocům?
By Dasha W.💞
ČTEŠ
Elektrisk🔐Holka z Musical.ly
FanfictionZačala jsem si plnit sny jak mi radili to jsem však netušila jak uspěji na tož do jaké míry se mi ty sny splní. Můj život se zmněníl díky jedné jediné zprávě od něho ,toho co mi motal hlavu už přes 2 roky... 💜 Nejlepší Umístění: #17 - musically Upd...