Sabah erkenden kalktım tabiki sılayıda kaldırdım ada uyusun biraz yeni geldi sonuçta üstümüzü değistirdik hazirladik okula gidicez ordan da eşya bakmaya geçicez bide bugün sınav sonuçları açıklanıyo kaç aldım acaba cok iyi de beklemiyorum cok kötüde ama eminim benim öküzüm aynı zamandada ineğim yüksek beklediyodur ben çalismadim kahvaltiyi hazirladik kapida çaldı eve girer girmez murat oooooo kanka doktürmusun dedi tesekur ederim bro dedim sende beyendinmi baran dedim begenmezmiyim hadi hadi aciktim dedi efeye sordum cevap vermedi duymadimi acaba dedim bu arada kahvaltida şu
Kahvaltiyi yaptik ortalıgu topladik ve giyinmeye gittik ben sunlari giydim👇
Sıla bunu giydi👇👇
Ada bunu giydi👇👇👇
Evden çıktık efelerde bizi aşağıda bekliyolar çıkışta yani eşya baktıktan sorna gideriz berki diye düşündüm ce bu fikrimi sılayla adaya söyle dedim ikiside efeler gelmese bile biz gideriz desi ordan murat atladı biz niye gelmiyouz ya diye gelmesseniz dedik bee dedi ada bizde sırıtık pişkin pişkin hayret efe bugün kiyafetime bisi demedi sasirdim bi yandanda üzüldüm aslında hoşuma gidiyordu beni kıskanması ama artik benim öküzüm degilmiydi suratım bi anda düştü kızlar anlamıştı sanki efede anlamıstı ama israrla benimle konuşmuyordu noldu ki naptım ben ona bilmiyorum cagresizce yol boyunca sustum okula geldik ada okulu görunce oha kanka nasıl bisi burasi ben burdan cikmak istemem dedi bende sen onu bide bana sor dedim sorna sılayla murat bizim ders başlamak uzere biz kaçar dedi bende çıkısta ararsınız dedim tamam dediler sorna efenin yanina yaklaştım ada ve baranda yanımizdaydı ders cekcek halimiz yok okulu gordük viz gidelim esya bakariz gitcegimiz yere direk geçeriz dediler bende tamam dedim dersimizin baskamasina 15 dakka vardı efe ye yakmasamama rağmen benden uzaklasiyordu ben napmistimki ona gozlerim doldu bunu gormesine rağmen bana biai demedi aslinda bana kıyamazdı ağlama derdi ağlatmamak için elinden geleni yapardı artık beni sevmiyomuydu benu dusunemkten kafayi yedim kahve ictik ama konuuşmadi hic benimle derse girdik dersde ona naptım diye düsünmekten kafayı yemistim sonunda zil çaldı sila yanima geldi kanka sonuclari gordunmu dedi noldu kanka kalmısmiyim dedim hayirrrr dedi ee o zaman dedim efe dedi ee ene var efe de dedim kosarak sonuçlara bak.aya gittik ben birinci olmuşm sinavda soktayım resmen inanamiyorum 89 almışım efe ye baktım 47 yaziyodu kalmis inanmiyorum nasil olur bu bi mucize efe nin zaten biseyi var beni umursamiyo bu notu gorurse yıkılır bi sekilde bisi yapmam gerkiyodu o notu değistirmem gerekiyodu notlari gormemesi icin efeyi oylamalarini soyledim okul bitti bizim kilere siz gidin ben geliyorum dedim gittiler ben okulda kaldım hocam hocam bi bakarmısıniz dedim hocada bahcede cay iciyodu hocam ben birinci olmusum dogrumu dedim evet beril tebrik ederim tatlım dedi hocam bi soru vardi size gistersem dedim hocada birinin sinav kagitlarini getirmesi gerek dedi bende ben getiriyim hocam dedim olmaz beril sen sınava girnelerden sin dedi hocam zaten birinci olmusum niye degistiriyim dedim ana agüvene bilirim demi dedi evet hocam dedim gittim ögretmenler odasında efenin kadindan bi kac soruyu değustirdim yakalansam eğtim hayatım biterdi ama aşk herseye değer efenin notunu 63 yaptım ama notu 63 diye cevirmedim 16 puanlaik soruyu duzelttim hocaya kagitlari goturdum dedim ki hocam ben su soruyu soyle yaptim nasil olcak dedim hoca soruyu anlatirken aaaa hoca. Efenin kagidi gozüme carptıda ben soruyu boyle yapmisim puan vermiaainiz efeye vermemissiniz dedim afferim beril iyi gormussun dedi ohhh dedim içim de bu iste halloldu hoca not larin yazdigi yeni kagit cikartti asti notlari panoya fofosunu cektim evde efeye gostercem hemen eve gittim iyiki kendi arabamla gelmisim eve gittim sıla hallettim dedim ohh dedi ada noluyo lan dedi anlattım hemen oha cittimisn ya yakalansaydin dedi yakalanmadim demi kapat konuyu dedim sorna beni bekliyolarmiş zaten disariya çıktık sinemeya gidicez ordanda aksam yemegi yeriz efeye olanlari anlatsammi acaba kararsizim ama anlatirsam kabullenmez zaten bana kizgin dedim icimden neden benimle konusmadi hakkinda hala bi fikrim yoktu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Öküzüm
RomanceKız ve erkek birbirini çok sever ve ama erkek çok özüz ve kıskançtir ne kadar aşik olsada