işte yandık

49 6 3
                                    

Furkanlarım evine gittik  okadar şaşkınım aralarında tek kendinde olan ben varım bide furkan az cok sılada çok etkilenmedi  oturma odasına geçtik doğrulukmu cesaretlilik oynamaya karar verdik oturduk masaya kapı çaldı birde ne görelim kapıda ada ve baran el ele oha dedim gelin içeri telefondan konum atmıştım ordan bulmuşalar az piç değiller sarıldım baran hoş geldin dedim hoşbulduk dedi içeri girdi efeyi sordu dedimki önce bi kahve yapıyım sunlar ayılsın tamam dedi baran ada gel dedim birlikte yapalım şu kahveyi dedim kahveyi yaptık içtik içerken bi yandan olanları anlattım göźümden yaşlar aktı ada dediki hani iyiydin hastaneden sorun olmadan çıkmıstın dedi sıla ada üzmeyelim zaten yıprandı dedi sen  üzülme diye demedi  dedi  adada tamam ama ben o efenin azına .... baranda efemi yaptı bunları efemi dedi şaşkın şaşkın bi sesizlik oldu ben herkes ayıldı galiba hadi oyuna geçelim dedim doğrulukmu cesaretlilikmi oynamaya başladık sorular sorular baya bi oynadık ve sevgi murata tanıştığımızdan beri ters ters bakıyodu soran sevgi cevaplayanda murat geldi sevgi beşik kertmen varmi diye sordu uzun süre sesizlik oldu murat kekeliyerek eee-evet  dedi sıla şaşkın şaşkın murata baktı sorna sıla soran murat cevaplayan çıktı murata kim diye sordu muratta sss  sss  ssevgi dedi  furkan ve sıla şaşkın şaşkın baktılar sorna sıla ağlayarak evden çıktı furkan desen sevginin haraketlerine karsı mahvolmuştu ada ve baran da bizle geldi hemen eve gittik....

Benim ÖküzümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin