2.BÖLÜM

38 9 3
                                    

Arkadaşlar normalde bu bölümü daha önce paylaşmıştım ama nasıl olduysa 1.bölüm ve 2.bölüm yer değiştirdiği için tekrar paylaşmak zorunda kaldım               
             
                 .........................................
      (Okulun açılmasına 1 hafta kala)

Bugün okul formalarını almaya gidecektik.
Bir kaç hafta önce kayıt yaptırmaya gittiğimizde okulun müdürü sayesinde okula biraz da olsun ısınmıştım.

Sabah erkenden Gamze,annesi ve kuzeni Serpille birlikte bize gelmişti.
Tam da şuan aklınızdan geçtiği gibi, Serpil de bizimle aynı dertten yanıyordu.
Ben hazırlandıktan sonra hep birlikte güzel bir kahvaltı yapıp evden çıktık.
Arabaya bindik. Tabiki cam kenarı her zaman ki gibi benimdi.
Yolumuz biraz uzun olduğu için başımı cama yaslayıp kendimi çalan müziğe bıraktım. Gözlerim istemsiz kapanmıştı. Uyumuyordum ama böylesi çok huzurluydu.

Sanırım ben size kendimi tanıtmayı unuttum. Hazır vaktim varken bunu da aradan çıkarayım.
' Ben Simay Özen 2 ay önce 15 yaşıma girdim. 10 yaşında Serhat adında bir erkek kardeşim var. Ben 5 yaşımdayken babam bir iş kazası sonucu hayatını kaybetti. Yani bu olay kardeşim doğar doğmaz olduğu için kardeşim babamı hiç görmedi. Kardeşim için gerçekten üzülüyorum. Annem 34 yaşında bir hemşire. Annemin adı ise Esma. Annem çok anlayışlı ve iyi biri olsa da bana gelince hep fazlasıyla sinirli biri olmuştur.
Bunu demem doğru olurmu bilmiyorum ama bu yaşıma kadar annemden çok dayak yedim. Hemde öyle tokat felan değil... Neyse kendimi anlatıyodum kendim hariç herşeyi anlattım.
Gitar çalmayı,yüzmeyi,resim çizmeyi ve arkadaşlarımla vakit geçirmeyi seviyorum. Ortaokulda arkadaş ortamım çok güzeldi umarım lise de de öyle olur. Kız arkadaşlardan ziyade erkek arkadaşlarım daha çoktur. Bir erkeğin dostluğuna bir kızın dostluğundan daha çok güvenirim çünkü kızlar arasında hep bir kıskançlık çekememezlik olur. Bu yaşıma kadar bu görüşle geldim ve pişman değilim. Fiziksel görünüşe gelirsek saç rengim... açıkçası tam rengini çözemedim ama turuncumsu bir renk. Saç şeklim uzun ve düz.Göz rengim kahverengi ve kocaman bir gözlüğüm var,ten rengim beyaz yüzümde hafif çil var. Boyum 155 kilom 48 evet bu kadar yeter taliplerimi bekliyorum :D'

"Simay arabadan inmeyi düşünüyormusun? "
Geldik mi? Ne ara? O kadar uzun bir şey de anlatmadım aslında.
Arabadan indim.

Mağazaya girip okulun adını söyledik. Bu formalar gerçekten çok çirkindi.
"Acaba bunun pantolonu var mı?" diye sordum.
Etek giymeyi hiç sevmiyordum. Ortaokul boyuncada hep pantolon giyinmiştim.
Mağazada çalışan adam "hayır maalesef kızlar için pantolon yok" diye cevap verdi.
"Tamam erkek pantolonu da olur sorun yok" dediğimde adam bana bir deliye bakarmış gibi baktı.
Ne yani olamazmı. Etek giymek istemiyorum.
Annem adama "siz bakmayın onun söylediklerine" diyerek adamın elindeki formayı alıp beni kabine sürükledi.

Formaları giyip kabinden çıktım. Bu formanın eteği bana büyük olmuştu. Adama söylediğimde bana en küçüğünün bu olduğunu söyledi. Şimdi bide terzi işleriyle uğraş off.
....................................
(Okul sabahı)

Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Okula gitmeyi hiç istemiyordum ama gitmekten başka çaremde yoktu.
Formalarımı giyip okul şalımı sırt çantama koydum.
Makyaj masamın üstündeki makyaj malzemelerine göz attım. Acaba hafif makyaj yapsam mı yoksa yapmasam mı diye düşündüm ama sonradan yapmamaya karar verdim. Saçımı toplamayı pek sevmezdim bu yüzden tarayıp açık bıraktım.
Kahvaltı yapıp evden çıktım. Umarım servis beni unutup gitmez.

Servisçinin söylediği saati 15 dakika geçmişti. Tam binaya girecektim ki korna sesi duydum.
Servise binip Gamze'nin yanına oturdum.
"Neden bu kadar geç geldi servis?" Diye sordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin