Hoofdstuk 4: Slaaptekort

19 3 1
                                    

Ashley schrikt wakker, deze keer echt, en ze blijft 10 minuten roerloos liggen om de heftige nachtmerrie te verwerken. Ze doet het licht aan. Als ze een geluidje uit haar telefoon hoort komen pakt ze die om te kijken wie haar wat gestuurd heeft. Een appje van Dolan! O jemig wat nu. Ze durft niet te kijken. "Wat een schijtbak ben ik toch" zegt ze tegen zichzelf. Ze opent WhatsApp en kijkt naar het berichtje dat Dolan gestuurd heeft.

Hey Ash, kga vanavond naar een vet feest van een vriend in een club hier dichtbij, zin om mee te gaan?

Ze moet daar even van bijkomen.
Ze wil heel graag, maar ja. Wordt ze wel toegelaten? Wat gaat er allemaal gebeuren? Wat als al die popi meiden daar ook zijn? Ze gaat voor de spiegel staan. Is deze outfit niet kinderachtig? Ze zoekt in haar kast. Geen kleding die feestachtig zijn. Ze ploft op haar bed. Hoe ga ik daarheen zonder goede kleding? Plotseling krijgt ze een geweldig idee. Ze sluipt naar beneden. Haar moeder slaapt en haar vader is naar de winkel. Ze loopt de trsp weer op en gaat naar haar ouders kamer. Ze opent de kast en zoekt. Opeens valt haar oog op een sexy rode jurk. Snel trekt ze hem aan en bewondert zichzelf in de spiegel. Ze is even stil. Ze herkent zichzelf amper! Ze trekt haar eigen kleren weer aan en loopt naar de badkamer. Ze doet lippenstift van haar moeder op. Mascara erbij en klaar. Ze weet niet zo veel van make up, dus ze neemt geen risico. Ze trekt gauw weer de jurk aan en gaat naar beneden. Gelukkig, haar moeder slaapt nog. Ze doet de hakkrn van haar moeder aan en een langd winterjas met een capuchion. Ze trekt de capuchion over haar hoofd en loopt de deur uit. Haar voeten doen redelijk pijn in die hakken, maar ze loopt stevig door. Dan komt Dolan aan crossen op zijn fiets. "Spring maar achterop!" Roept hij. De springt achterop en samen fietsen ze naar de club. Ze stapt af en kijkt naar de ingang. Er staat een uitsmijter. Ze is bang, maar laat niks merken en trekt de jas uit en loopt door. Ze steekt haar borsten vooruit en tuit haar lippen een beetje. De uitsmijter kijkt bedenkelijk, maar Ashley geeft hem een knipoog en loopt naar binnen. "Goed gedaan Ash!" Fluistert Dolan in haar oor. Dan sleurt hij haar mee de dansvloer op. Ashley kijkt haar ogen uit! Ze ziet allemaal mensen in hele blote kleding. En wat dansen ze dicht op elkaar! Ze ziet en meiden heel verleidelijk om Dolan heen dansen en ze voelt een steek van jaloezie. Dan besluit ze mee te doen. De loopt naar Dolan toe en legt haar handen op zijn borst. Ze kijkt hem zwoel in zijn ogen en draait zich om. Ze gaat zicht tegen hem aan staan en kijkt over haar schouder. Hij speelt het spel mee en legt zijn sterke armen om haar middel. Plots draait hij haar ruw om en zoent haar op haar mond.
Aan het eind van het feest brengt hij haar naar huis en zoent haar zog een keer. Als ze naar binnen wil gaan, staat haar moeder laaiend in de deuropening. "Wat denk je wel niet Ashley? Stiekem wegglippen en pas om 4 uur terug komen! En wat heb je aan? Die jurk paat nog niet bij jouw leeftijd dame! En dan ook nog zoenen met een jongen die je amper kent! Wat denk je wel? Je bent toch geen slet? Je hebt huisarrest!" Woedend stampt Ashley naar boven en haalt de make up van haar gezicht. Ze trekt haar pyjama aan en laat zich op haar bed ploffen. Wat denkt haar moeder wel? Haar zo uitschelden. Als ze uitgeklaagd is denkt ze terug aan die avond. Wat was het heerlijk! Toen ze aan de bar om een cola vroeg, hadden ze daar sterke drank in gedaan waardoor ze flink dronken is. Maar het was zo leuk! Ze hebben gedanst, gezoend en zo veel lol gehad. Het is inmiddels al 6 uur en Ashley heeft helemaal geen zin om te slapen. Dan ziet ze dat ze een appje van Dolan heeft...

Portal of dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu