Do místnosti přišla žena s dlouhými vlasy a modrými velkými oči,které zakrývala kupa řas. „Samaro! Copak se nestydíš fetovat,když jdeš přinést nového člena?!"
„Co blázníš? Já nic neměla! Tady ji máš!" Samara hodila Lucy na Mary. „Ahoj Lucy. Já jsem Mary. Teď budu něco jako tvoje máma"
„Moje máma se vám nepodobá! Vypadá jak slepice!"
„Jsi nějaká drzá nemyslíš?"
„Nemyslím! Já to vím!" řekla nafoukaně Lucy. Mary se k ní nahnula a řekla ji: „Jestli budeš dál takhle drzá,tak ti useknu jazyk" usmála se. Lucy zděšeně polkla. „Promiňte. Můžu se zeptat... Kde to jsem? Neměla bych být v nebi? A tohle nevypadá ani jako peklo. Ani jako ráj. Kde to jsem?"
„Tohle je Záhrobí. Místo kde mají mrtvý ještě nárok na posmrtný život. Všichni tu jsme přízraci. Já jsem Krvavá Mary. Tohle je Samara. Támhle za tebou stojí Mrtvá Dvojčata. V kuchyni je Freddy Krueger. Toho se budeš bát. V obýváku uklízí Emily. Ta není známa jako přízrak,ale patří k nám. Umřela když ji někdo na ulici postřelil. Tekla ji ze žil modrá krev. A její žíly se najednou proměnily v modrou. Její vlasy a oči byly modré. Emily je jako šmoula. Ale má srdce ze zlata. Měla dcerku. Miminko. Porodila ji,když jí bylo šestnáct. Venku na zahradě je Mrtvá Nevěsta a stará se o bílé růže. Před domem na lavičce sedí Kelly. Méně známá. Když má strach promění se v obludu s roztáhlími čelisti a bez očí. Jde vidět jenom bělmo očí. Její obličej se stane modrobílým a je posedlá. Hází kladivem,motorovou pilou,nožem a pistoli střílí. Je z ní psychopat. Jinak je celkem fajn. Je to nejlepší kamarádka mé nejstarší dcery. Je jí devatenáct. Koupelnu uklízí právě teď Elizabeth. Mrtvola která straší na hradech v Londýně a Irsku. Kuchařky tady dělají Rose,Jenny,Sue a Tara. Jsou to sestry. Narodili se krásné a zemřeli krásné. Jsou to svůdkyně. Svedou muže a potom ho zabijou. Můj syn David. Dvojče Nancy. Umí číst myšlenky. Moje devatenáctiletá dcera Nancy se proměňuje v "Mrtvou Nancy". Je strašidelná jako většina z nás. Moje nejmladší dcera Stephanie... Je jiná než moje ostatní děti. Má ten dar umět čarovat. Umí přemisťovat věci a umí létat. Můj manžel byl voják a zabili ho nenormální smrtí. Nejdříve ho mučili rozřezali tváře a na hrudník mu nakreslili satanistický symbol. Potom ho střelili do hlavy,do srdce a do žaludku. Smrt byla okamžitá. Ale i přes to vypadá tak jak vypadal před smrtí. Má možnost oživovat. Ale jen zvířata. Působí jako normální člověk. Jeho práce je veterinář. Určitě si ho oblíbíš. On má děti rád. Támhle je Jake. Jake se umí zneviditelnit. Zabíjí tak lidi ve spánku. Stacy se umí převtělit do kohokoliv a umí člověka donutit k čemukoliv. Tak může nastražit sebevraždu,vraždu svého blízkého, vraždu náhodnou. Dawn má 3 srdce. Když ho zabili postřelili jen 2. Žije v normálním lidském světě. Pracuje jako asistent doktora živých věd. Emily taky působí jako ošetřovatelka. S mojí dcerou si budeš rozumět. Jste ve stejném věku"
„A co mám za schopnosti já?"
„Ty si tu protože umíš přemisťovat věci jediným pohybem ruky. Umíš uškrtit člověka jediným pohybem ruky. Patříš mezi nás zlato. Jsme tvoje nová rodina. U nás se nemusíš bát. My ti neubližíme. Jsi mezi námi"
„Dekuji. Moc si toho vážím... Jen víte... Je těžké uvěřit,že jsem mrtvá... Bude mi chybět ten svět kde jsem žila. Bude to... Divné.... Budu si muset zvyknout. Ale určitě si zvyknu. Jste tady moc fajn. Děkuji,že jste mě přijali mezi vás"
„Nemáš zač. Teď ti ukážu tvůj pokoj"
Mary vedla Lucy po dlouhém dřevěném schodišti až k jedným dveřím s nápisem: 🌸LUCY🌸. Lucy jenom stála a koukala se na ten nápis. „Ja kytky ráda nemám! Jsem na ně alergická!" Mary se podívala na Lucy
„S tebou to bude těžký"
„Se mnou vždycky"
„No nic tak jdi do svého pokoje" Lucy otevřela dveře. Co byste čekali vy? Pavučiny a špínu? Ona taky. Ale tohle nebylo ani jedno z toho. Její pokoj byl vymalovaný fialovou a bílou barvou s velkou širokou postelí s nebesy. V rohu pokoje byl stoleček a na něm váza s květinami. Plno obrazu přírody. A jedna fotka. Lucy se podívala na tu fotku. „To jsem já! V tom lese!"
„To ano jsi"
„Vy... Jste tam byli?"
„Ano ale nemohli jsme ti pomoct. To že si tady je tvůj osud a tak to taky je"
Lucy se podívala na Mary a vzdychla smutkem. Chtěla se posadit ale najednou uslyšeli řev... „Mammmiiiiiiiii! Mami kde si?!" hlas Stephanie byl mohutnější jak se přibližovala k místu,kde byla její matka. Do pokoje náhle přišla půvabná blondýnka...