My Name is Manager Kim! Ep 4

1.1K 140 14
                                    

ဒါသက္သက္ယုတ္မာတာ..အလုပ္သမားတစ္ေယာက္ရဲ႕ဥပေဒကိုခ်ိဳးေဖာက္ေနတာ...ၾကည့္ေနပါ Miss Hwang ႐ွင့္ကိုေလ လႊတ္ေတာ္ထိကိုတိုင္အုန္းမွာ...

Fany: Manger Kim ကြၽန္မေျပာတာၾကားလား...အသက္မ်ားထြက္သြားတာလား?

Tae: Ah...႐ုတ္တရက္ေဒါသကထြက္လာေတာ့ Miss Hwang ေျပာတာမၾကားလိုက္ဘူးျဖစ္သြားတယ္...

Fany' mind: တန္ျပန္တိုက္စစ္ဟ

Fany: ကြၽန္မလည္းရံုးဆင္းမွာဆိုေတာ့ အိမ္လိုက္ပို႔ေပးပါ့မယ္....

Tae: ရပါတယ္...Miss Hwang ကိုယ့္ဘာသာျပန္လိုက္ပါ ကြၽန္မမွာကားပါပါတယ္...ေျပာေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္...အခုလို ညဆိုင္းပါဆင္းခိုင္းတဲ့အတြက္ ပိုလို႔ေတာင္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ Director Hwang

Taeလည္းစိတ္တိုၿပီး Fanyဘာမွထပ္မေျပာခင္ ကိုယ့္အခန္းကိုျပန္လာၿပီး ရံုးဆင္းလိုက္ေတာ့တယ္...
အိမ္ျပန္တဲ့လမ္းကလည္း ညေရာက္တာေတာင္ လမ္းပိတ္ေနတယ္...ကားဟြန္းကိုစိတ္ျကိုက္တီးေနတာေတာင္ စိတ္ကမၾကည္ေသး ေ႐ွ႕ကကားေတြေတာ့ ေသေပေတာ့...ငါဟဲ့ Kim Taeyeon...

Fany: WTF! ဘာေတြေျပာသြားတာလဲငါ့ကို...ဒင္းလို ဂ်ပုပိုးဟပ္ျဖဴကငါ့ကိုျပန္ေျပာသြားတယ္...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

တီ...တီ (တံခါးlockဖြင့္သံ)ဒုန္း...

Yoon: Yah! ေျဖးေျဖးလုပ္ပါဟ..နင့္ေမဂ်ီးေတာ္ အိမ္႐ွင္က ေအးေဆးမေနဘူးဟဲ့...

Yoonaေျပာတာကိုဂ႐ုမစိုက္အား အိမ္႐ွင္ပဲလာလာ အိမ္ေသပဲလာလာ အေရးႀကီးတာ ေဒါသထြက္တဲ့စိတ္ကိုေဖ်ာက္ဖို႔လိုတယ္...ခ်က္ခ်င္းပဲေရခဲေသတၱာထဲေရဘူးကိုေသာက္တာတင္အားမရေသးဘူး...မ်က္လံုးညာဘက္ေထာင့္ကျဖတ္ခနဲ ေပၚလာတဲ့ဘီယာဘူးဆီ လက္တစ္ကမ္းအလို...အိမ္ေ႐ွ႕ကေနထမင္းစားခန္းကို Flash လိုဝင္လာတဲ့ Im Yoona...

Yoona: Yah! Kim Taeyeon ဂ်ပုငါ့ဘီယာဘူးကိုခ်လိုက္ နင္ေသာက္ခ်င္ရင္ေရဘူး႐ွိတယ္ ယူေသာက္

Taeyeon လည္းYoonaကိုသူဒီေန႔ၾကံဳေတြ႔ရသမွ်ကို ေျပာျပလိုက္တယ္...

Yoona: Miss Hwang ကအဲ့ေလာက္ေတာင္ဆိုးတာလား...နင့္ကိုမ်ားအၿငိဳး႐ွိေနတာလား?

My Name is Manager Kim!!Where stories live. Discover now