My Name is Manager Kim! Ep 8

798 110 16
                                    

တစ္ဖြဲ႕လံုး ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္ တစ္ပတ္အတြင္းမွာပဲ သူမတရားခံကို ရိပ္မိခဲ့တယ္...တရားခံက marketing အဖြဲ႕က Han Yaw Jung လို႔ေခၚတဲ့ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္...ထိုဝန္ထမ္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္ကခိုင္းတဲ့သူကို ဘယ္လိုမွ မရခဲ့ဘူး...အေကာင္းႀကီးႀကီးထဲကဆိုတာ သူမ ရိပ္မိခဲ့တယ္...

Yoona: Teang ငါ့မွာသတင္းေကာင္းပါလာတယ္...
Yoonaဆိုတာကလည္း မနက္ရံုးသြားရင္ ေဆးရံုကေနသြားတယ္...ရံုးဆင္းရင္ေဆးရံုျပန္လာတယ္..မသိရင္ ေဆးရံုကသူ႔အိမ္က်ေနတာပဲ...ေဆးရံုတခုလံုးသူမသ္ိတဲ့သူမရွိ...

Tae : ဘာသတင္းလဲ...

Yoona : တရားခံကိုမိၿပီးဟ..ဒါေပမဲ့ ၾကံရာပါအေနနဲ႔ပဲ...

Tae: နင္ေျပာခ်င္တာကေနာက္ကြယ္ကခိုင္းတဲ့သူရွိေသးတယ္ေပါ့...

Yoona : အင္းဟုတ္တယ္...

Tae : Yoona ငါအဲ့တရားခံကိုရေအာင္ရွာမယ္...

Yoona: ေအးေအး ရွာတာလည္းရွာေပါ့ဟယ္...နင့္ပံုနင္ျပန္ၾကည့္ လမ္းေဘးသူေတာင္းစားကမွ ၾကည့္ေကာင္းအုန္းမယ္...

Taeyeon: 😡❌❌❌❌🤬

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Taeyeon ေဆးရံုကေနဆင္းတာနဲ႔အလုပ္တန္းဝင္ခဲ့တယ္...Fanyကနားပါလို႔ေျပာတာေတာင္ သူက မနားဘူးဆိုၿပီး အတင္းဆင္းခဲ့တာ...ေျပာမရတဲ့အဆံုးဟိုကလည္း မတားေတာ့...ကုမၸဏီမွာလည္း ရွယ္ယာအေျခအေနက ျပန္ဦးေမာ့လာႏိုင္ခဲ့ၿပီ...ဒါေပမဲ့အားလံုးက ဒီလိုျဖစ္ေအာင္ လုပ္တဲ့သူက ဘယ္သူဆိုတာ သိခ်င္ၾကတယ္....

At Director Tiffany' s Room,

Knock Knock...

Sunny : Director Nim ဥကၠဌ ေခၚေနပါတယ္...

Tiff: ဟုတ္လား..ဒီဖိုင္ေတြကို အဖြဲ႕မွဴး Yoona ကို ေပးလိုက္ပါ ဒီလအျမတ္စာရင္းေတြကို ေသခ်ာခြဲၿပီး ျပန္လာတင္ပါလို႔...

Sunny : Nae Director Nim...

[Fany: Oppa က ဘာလို႔ လူစားလာေခၚခိုင္းတာလဲ...အၿမဲတမ္း အင္တာကြန္ကေနေျပာေနတဲ့သူက ဘာကိစၥမ်ားပါလိမ့္]

At Leo' Room,
Secretary Han:ဥကၠဌႀကီး Director Tiffany Hwang ေရာက္ေနပါၿပီ...

Leo : ဝင္ခိုင္းလိုက္ပါ..ေကာ္ဖီစီစဥ္ေပးပါအုန္း..

My Name is Manager Kim!!Where stories live. Discover now