My Name is Manager Kim Ep 5

1.2K 131 12
                                    

နမ္​ဒယ္​မြန္​ေစ်းကို ပတ္​မယ္​လို႔စေျပာကတည္​းက သူမတားခဲ့သင္​့တာ...ဒီေလာက္​ၾကာမယ္​မွန္​းလည္​းမသိရိုးအမွန္​ပါ...စံုစမ္​းဖို႔ေျပာမိတဲ့ကုိယ္​့ကိုကုိယ္​သာအျပစ္​တင္​ခ်င္​တယ္​တကယ္​...သူ႔က် all starေလးနဲ႔မေျပးရံုတမယ္​သြားေနတယ္​...ကြၽန္​မက် ေဒါက္​ဖိနပ္​နဲ႔ ေျခေထာက္​လည္​းဖိနပ္​ေပါက္​ေနၿပီ...အခုခ်ိန္​ထိလည္​း ေန႔လည္​စာမစားရေသးဘူး...မခံနိုင္​ေတာ့ဘူးဒီဗိုက္​က အခ်က္​ေတြျပေနၿပီ သူမစားရင္​ေနကိုယ္​ပဲစားေတာ့မယ္​...

Fany : Manager Kim ရွင္​ဒီေန႔အစာမစားဘဲေလ်ွာက္​သြားေနေတာ့မွာလား...

Taeကသြားေနရင္​ ေနာက္​ကိုျပန္​ေလ်ွာက္​လာၿပီ...

Tae: ဘယ္​သူကခိုင္​းတာလဲ...ဘာလဲရွင္​ေျခေထာက္​ေပါက္​တာ ကြၽန္​မေၾကာင္​့လို႔ေျပာအုန္​းမလို႔လား...

Fany: မင္​းနဲ႔ၿပိဳင္​ျငင္​းဖို႔လည္​းငါ့မွာအားမရွိဘူး...ဒီမွာ ဘာRestaurunt ရွိလဲ...မင္​းလမ္​းၫႊန္​...

အမေလးဟဲ့...Restauruntတဲ့...ေစ်းထဲလာၿပီးေတာ့...

Tae: ဒါကေစ်း ရွင္​စားခ်င္​တဲ့ 3 stars 4 starsေတြမရွိဘူး ေခါက္​ဆြဲဆိုင္​ရွိတယ္​စားမလား...

Fany: ေအး...ၿပီးေကာ ေရွ႕ကသြား... လမ္​းမသိေတာ့ေနာက္​ကလိုက္​မယ္​...

Tae: အဲ့ေတာ့ ကြၽန္​မကဘာျဖစ္​သြားၿပီလဲ?

Fany: ငါက ဘယ္​သိပါ့မလဲ...မင္​းပဲသိမွာေပါ့...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tae: Arjimar ဒီကို အမဲေခါက္​ဆြဲ ၂ပြဲေပးပါ...

Arji: Nae ခဏေစာင္​့ပါ Argashi...

Fany: ဒီဆိုင္​ကဘာလဲ?

Tae: တကယ္​မသိတာလား...ေရွ႕မွာေရးထားတာျပဴးေနတာပဲ...ေခါက္​ဆြဲဆိုင္​ေလ...

Fany: Yah! နင္​အခုထိငါ့ကိုမေက်နပ္​ေသးဘူးလား?

Tae: ကြၽန္​မကမေက်မနပ္​ျဖစ္​ရမယ္​...ရွင္​လုပ္​ခဲ့တာ ဥပေဒနဲ႔ၿငိတယ္​သိလား...

Fany: အထက္​လူႀကီးက ခိုင္​းတာကို ဥပေဒနဲ႔ၿငိတယ္​ေပါ့...ဟုတ္​ကဲ့ရွင္​့ မွတ္​သားထိုက္​ပါတယ္​ေနာ္​...

Fanyနဲ႔Taeနဲ႔ စကားနိုင္​လုေနၾကတာ ဆိုင္​ထဲစထိုင္​ကတည္​းကပဲ...ဆိုင္​ရွင္​အေဒၚႀကီးေတာင္​ သူတို႔၀ိုင္​းကိုပဲ ၾကည္​့ေနတာ...

My Name is Manager Kim!!Where stories live. Discover now