3. Lista

67 6 0
                                    

TAEGI!

FIGYELMEZTETÉS!!: +16 vagy talán +18!!(Nem igazán tudom eldönteni melyik..😅) Óvatosan olvasd! Nem válalom a felelőséget az esetleges fangörcsért! Bár tudom, hogy úgyis elolvasod a figyelmeztetésem ellenére is! Jó olvasást!

Yoongi szemszög:

-Oh! Hogy a...-vágtam volna földhöz a telefonomat mikor tizedjére próbáltam újra vinni egy pályát a kedvenc játékomból. De meggátolt egy üzenet a szomszéd szépfiútól.

TaeTae🐯: Szia Yoongi! Segítesz valamiben?

Sóscukorka😛: Miben Tae?

TaeTae🐯: Van egy listám... És egy-két dolgot rajta nem tudok egyedül megcsinálni...

Sóscukorka😛: Milyen lista TaeTae?!

TaeTae🐯: Csak gyere át és akkor meglátod!😉

Sóscukorka😛: Megyek...

Tae mindig is furcsa volt de ezt szerettem benne! Lassan felkeltem és a pólóm után nyúltam amit még a meleg miatt kaptam le magamról. Felöltöztem, belebújtam a papucsomba és bekopogtattam a szomszédba. Egy füligérő mosollyal fogadott és beráncigált a lakásba.

-Szóval akkor segítesz?-nézett szemeimbe izgatottan és morzsolgatta az ujjait.

-Azt se tudom milyen listáról beszélsz...-rázom meg a fejemet- Addig nem ameddig el nem mondod miről van szó!

-Jó..-sóhajt eggyet- Szóval egy csomó olyan dolog az életemből kimaradt amiket még szeretnék kipróbápni...- Hajtja le a fejét mintha szégyelne valamit.- És ezeket egy listára vettem...-oda nyújt nekem egy papírt amin pontokba van szedve, hogy mit, kivel szeretne megcsinálni. Átfutottam a szememmel és hangosan elkezdtem felolvasni.

-¤Füvet szívni Kookkal
¤Eltörni egy telefont Namjoonnal
¤Főzni tanulni Jintől
¤Öleléseket gyűjteni az utcán random emberektől Hoseokkal
¤Autót vezetni miközben üvöltve éneklünk Jiminnel és Jungkookkal
¤Első csókot és az utána való dolgokat Yoongival

-Mi? Tae... Tudod te, hogy ez milyen meghatározó az életben? Olyannal kéne először csókolóznod akit szeretsz és ő viszont is szeret. Nagyon megtisztelő, hogy engem tartasz a legalkalmasabbnak erre a feladatra de...-Nem tudtam befejezni mert befogta a számat a kezével.

-Én a legeslegmegfelelőbb embert választottam erre a feladatra. Azt akit szeretek! Szóval elválalod vagy sem?!-vette le kezeit számról és a berendezést kezdte kémlelni a szobában. Lefagytam. Nem tudom, hogy erre mit csináljak... Persze, hogy megszeretném tenni de még nekem sincs akkora gyakorlatom ezen a téren... De az istenit miért is lenne? Most vagyok 16 éves Tae pedig 15.

De legyen... Megteszem. De csak a jócél érdekében! Persze, csakis! Lassan a tarkójához nyúltam és közelebb vontam a fejét a sajátomhoz. Nekidöntöttem a homlokomat az övének és hallgattam a felgyorsult lélegzetvételét. Megnyalta a kiszáradt ajkait amik egy picit beinditották a fantáziámat és elhihetitek nem egyszarvúak és csillámpónik voltak a középpontban...

-Na? Megteszed?-sutogta kettőnk közé és lehunyta szemeit

-Meg!-sutogtam én is. Megnyaltam az alsó ajkam és ráileszettem a szám az övéjére. Egy kicsit csak kiélveztem meleg ajkait majd egy kis bátoritásra várva nem mozgattam ajkaimat. Átkarolta a nyakamat és egy picit jobban nekinyomta a száját az enyémnek, hogy csináljak már valamit. Nekem nem kellett több egyből elkezdtem mozgatni az ajkaimat. Lassan, hogy feltudja venni a tempómat. Esetlenül de ő is elkezdte mozgatni a párnácskáit ami miatt valamiért kihagyott egy ütemet a szívverésem. Percekig csak lassan mozgattam a számat majd ezt megunva megnyaltam az alsó ajkát. Mikor érzékeltem, hogy nemigazán tudja mit csináljon, gyengéden megharaptam alsó ajkát aminek a hatására belenyögött a számba és elnyitotta ajkait. Átcsúsztattam a nyelvemet a szájüregébe és elkezdtem feltérképezni azt. Szerintem ezt megunhatta mert megkereste a nyelvével a nyelvemet és elkezdett játszani vele.

🌈Álomvilág!🌈 [ONESHOT]Where stories live. Discover now