💉Ep 14

2.5K 189 31
                                    


Seph arkasını döndüğünde karşısında sinirden kuduran bir Bangtan görmüştü.

"Hey ?Siz iyi misiniz ?Çok köyü görünüyorsunuz !Yolcu falan mısınız ?"

Namjoon kalkanının gücünü kullanarak J.Seph'i ağaca fırlattığında J.Seph bayılmıştı.

"Bize yaptıklarınızı tek tek ödeyeceksiniz !"

Jennie öne çıktığında ne yapacağı hakkında hiç bir fikri yoktu.

"Ödet o zaman."

Taehyung bir büyü yapıp Rose'un bağlanmasını sağladığında Jimin'de Rose'un koluna bir bıçak saplamıştı.

Jisoo sinirden köpürürken Yoongi ve Jin kollarını tutarak yere çömelmişlerdi.

"SEN NESİN BÖYLE !!ÇOK ACIYOR !!!KOLUMM !!!"

Yoomgi bağırırken Jennie , Bangtan'ı farketmeden kalkanı ile geri savurmuştu.

Bangtan tam toparlanacakken kızların arkasından gelen hayvanlarla durmuşlardı.

"Bizi tanımıyorsunuz."

Jennie konuşurken Rose sonunda iplerden kurtulmuştu ve bıçağı Jimin'in başının üzerine atmıştı.

"Tanıtın o zaman."

Yoongi bütün kızlara tek tek bakmıştı.

"Biz BlackPink'iz."

Kızlar aynı anda konuştuktan sonra JiSoo devam etti.

"Siyah bizim vahşi gücümüzü temsil ediyor."

JiSoo'dan sonra ise Lisa.

"Pembe ise hiç görmediğiniz-"

Lisa'nın sözünü kesen Rose'du.

"Ve asla göremeyeceğiniz."

Rose bitirince Lisa devam etti.

"Sevimliliğimizi temsil ediyor."

Jennie konuşmaya bailadı.

"Artık bizi tanıyorsunuz.Ama eğer bu açıklayıcı olmadıysa bir şey daha söyleyeyim.Eğer bize bulaşmaya devM ederse-"

"DİKKAT EDİN !!!!"

Jungkook'un bağırışı hiç bir şeyi değiştirmemişti.Lisa sırtına aldığı kara büyü ile yere yüzüstü düşmüştü.Rose hızlıca yanına gidip onu iyileştirme çalışırken Jennie ve JiSoo büyünün sahibi ile ilgileniyorlardı.

Yani Yuna ile.

"Ah,sonunda sizi bizzat öldürme zevkine erişeceğim."

Jennie atağa geçecekken Yuna'nın kırmızı bir ip bükmesi ile yerde kıvranmaya başlamıştı.

"Siz o gücü hak etmiyorsunuz !!"

Yuna tekrar bir ip bükecekken karnına saplanan kılıçla Jimin'e bakmıştı.

"Seni küçük -"

Namjoon zorda olsa kalkan yaptığında J.Seph ayılmıştı.Gördükleriyle koşarak Yuna'nın yanına gitmişti.

"Neden geliyorsun !?Ben hallediyordum !"

"Hah,belli."

Yuna,J.Seph'i bir ağaca fırlattığında ağacın dallarından birisi J.Seph'in kalbine saplanmıştı.

Jennie hafifçe uyandığında önce kalkana sonra Namjoon'a bakmıştı.Ve hiç beklemeden ona destek çıkmıştı.

"3 diyince !"

Jennie,Namjoon'u uyardı.

"3 !!!"

İkisi kalkanı daha zorlayıp Yunayı kendilerine kaçmagçya yetecek kadar vakit kazandıran bir yere fırlattılar.

Sonunda kendi kardeşini güç için öldüren psikopattan bir süreliğine kurtulmuşlardı.

💉Ep 14

2K olmuşuz 💞💞

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederimm !

Ve istekler arasında en çok oy alan 'Bp x Bts Wattsap' oldu.Kitabı yazmaya 4 Ağustos 2018'de başlayacağım.Tahminen 7-8 bölüm olacak.

Bölüm ile ilgili görüşlerinizi unutmayın 💕💞

darkness • bp & bts [ara verildi] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin