Rose : Uyanmıyor !Herkes Lisa'nın başına toplanırken Rose ağlıyordu.Rose'u Taehyung uzaklaştırmaya çalışırken Rose sanki hiç gücü yokmuş gibi öylece duruyordu.
Rose : Beni ondan ayırma..Ondan ayrılmaj istemiyorum !
Taehyung : Eğer ölmüşse ölecek misin yani !?Sen kafayı mı yedin !Böyle bir güce sahipken-
Rose : Ona sahip olmadığım için ölebilirim.
İkiside susarken Hoseok Lisa'nın başındaydı.
Hoseok : Bütün büyücülerden destek istiyorum.
Rose kendini hazırlarken Taehyung gülerek onu durdurmuştu.
Taehyung : Sen büyücü değilsin.
Taehyung diğer büyücülere katılıp iyileştirme büyüsü ile Hoseok'a destek çıkıyorlardı.Bir müddet sonra Hoseok aradaki bağlantıyı kesti.
Hoseok : İyileşecek.Ama biz gitmeliyiz.Sonuçta o psikopat birazdan burada olur.
Jennie : Lisa ?O nolacak ?
JiSoo : Sizinle gelmiyoruz.
JiSoo'nun dedikleriyle herkes kısa süreli bir şok yaşarken ilk şoku atlatam Jennie olmuştu ve sadece kızları kapaayan bir kalkan yapmıştı.
Jennie : Yardımlarınız için teşekkür ederiz ama JiSoo'nun dediği gibi.
Jungkook kalkana vurmaya başladı.
Jungkook : Yan yana savaştık lan az önce !Şimdi neyden bahsediyorsun !?BİZİMLE GELECEKSİNİZ !!!
Rose : Gelmeyeceğiz.Nokta
Rose,Jungkooku ileri fırlattığında Jennie kalkanı güçlendirmekle uğarışıyordu.
Namjoon : Bakın iyi bir başlangıç yapmamış olabiliriz ama yan-
JiSoo : Haklısın.İyi bir başlangıç yapamadık.Ve iyi bir birliktelikle sürmeyeceğiz.
Jin alttan alttan sırıtırken konuştu.
Jin : Nasıl bir birliktelik JiSoo ??
JiSoo : Adımı-!!
Jin : Sakin ya !Şu kız adını söylemişti.Ama konumuz şuan bu değil.Bizimle gelmelisiniz çünkü bizimle o psikopatla olacağınızdan daha güvendesiniz.Belki size zarar vermek gibi bir amacımız vardı ama bu bizim tercihimiz değildi.Ama size zarar vermemem için bir yöntem bulduk.Ayrıca biz size yardım ettik.Hoseok kurtardı onu.Siz yapamadınız.Onun hayatı için bize ihtiyacınız var.
Kızlar Jin'e şaşkınca bakarlarken Jennie kalkanı kaldırmıştı.
Jennie : Ne kadar onları öldürmek istesemde onlara ihtiyacımız var.
Namjoon öe çıkıp elini uzattı.
Namjoon : O zaman eskileri unutup yeni bir başlangıç yapalım.Ben Namjoon.Gücüm kalkan.
Jungkook : Jeon Jungkook gerçek adım.Ama siz bana Jungkook,Kook,Kookkie ve JK diyebilirsiniz.Kurdum.
Yoongi : Bunu yaptığıma inanamıyorum.Min Yoongi.Ama siz Yoongi veya Suga diyin.Büyücü.
Jimin : Park Jimin.Jimin veya Mükemmel kaslı yakışıklı çocuk Park Jimin diyebilirsiniz.Büyüleyici olduğum için bir büyücü olduğumu anlamışsınızdır.
Herkes göz devirirken Jin devam etti.
Jin : Kim SeokJin.Jin deseniz yeterli olur.Ve kurdum..
HoSeok : Jung HoSeok.J-Hope veya HoSeok diyebilirsiniz.Bir şifacıyım.Gücüm iyileştirme.
Taehyung : Kim TaehYung.Tae,Taehyung ve V diyebilirsiniz.Bir büyücüyüm.
Kızlar bakıştıktan sonra JiSoo başladı.
JiSoo : Kim JiSoo.Kısaca JiSoo diyin.Türüm belirsizmiş ve gücüm Hissetme-Hissettirmeymiş.
Jin : Niye mış-miş kullanıyorsun ?
JiSoo : Çünkü birisi bana anlatmadan önce bilmiyordum.Bilmiyorduk.
Jin kafasını 'Tamam' anlamında salladı.
Jennie : Kim Jennie.Jennie diyebilirsiniz.Tür Şifacı.Güç Kalkan.
Jimin : Neden bu kadar ciddisin ?Kod adı : Jennie deseydin tam olurdu.
Jennie Jimin'e kötü bakışlar yolladı.
Rose : Gerçek adım Roseanne Park Chaeyoung.Ama siz bana Rose diyeceksiniz.Kızlarla aramızda e dediğimize de sakın karışmayın.Cadıymışım.
Taehyung sevinçle 'Biliyordum !' Dediğinde herkes ona bakmıştı.
Taehyung : Ehehehe...Şu kız diyordum.O ?
JiSoo , Lisa'nın yanına eğildi.
JiSoo : Lalisa Manoban.Lisa diyin siz.Pantermiş o da..
Namjoon : Bir pislik soyundan.
JiSoo : Kapa çeneni !Ona böyle diyemezsin !O Dünya'da tanıyabileceiin en iyi insanlardan birisi !
Lisa hafif hafif gözlerini açarken mırıldanıyorduda.
Lisa : Geliyor..Bizi...Öldürecek..
Jungkook : Kim geliyor ?
Lisa : Yuna..
Herkes birbirine baktı.Jungkook Lisayı kucağına aldı.
Jungkook : Buradan gitmeliyiz !
Hepsi birlikte oradan uzaklaşırken oraya gelen Yuna gördüğü şeyle sinirden gözü dönmüş bir şekile girdi.
Tehlikeli olabilirdi
Ama Karanlık kadar değil
💉Ep 15
Sizce karanlıık kiiim ??
Bence çözersiniz artık.15.
Bölüme geldik.Sizi Seviyorummm 💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
darkness • bp & bts [ara verildi]
Fanfic×Darkness içinde 4× ×Darkness içinde 2× ×Darkness İçinde 1× "En çekici şeydi,Karanlık.Ve bizde size çekildik." 'Bu Kitap Kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan Satın Alınmıştır.'