?Ep 13

2.4K 200 26
                                    


Jennie şaşkınlığını üzerinden atamazken J.Seph konuşmaya devam etti.

"Ve Panterler.Diğer adları Yok Edici bile denebilir.Güçleri efsanedir.Hiç bir şeyden korkma gibi bir huyları yoktur.Tabikii zayıf noktaları vardır.Ama bunlar yok denebilecek kadar azdır.Bilinen tek zaafları gül polenleri ve meroka ağacının küllerinin karışımıdır.Meroka ağacı Dünyada hiç bulunmadı.Ağacın soyu 1845'de tükendi.Böylelikle Panter soyu ölümsüz oldu bile denebilir !Elini kana bulamış bu panter soyunun düşmanları çok fazladır.İyi panterler bile öldürülmüştür.Şuanda yeryüzündeki tek panter Lalisa."

Lisa şiddetle ayağa kalkıp J.Seph'in yakasına yapışmıştı.

"Ne ima etmeye çalışıyorsun lan sen !?!"

J.Seph sırıtarak Lisa'yı uzaklaştırdı.

"Sırada cadılar var.Tarihin en eskileri..Büyücüler ve Cadılar aralarında çıkan savaştan dolayı kayıplar verdiler.Yenilen büyücülerin soyları tükenmişti.Cadılar ise her canlıdan üstün olmuşlardı.Ama şuanda yer yüzünde sadece 4 cadı var.Biri daha bebek.Diğer ikisi ikizler.Ve sonuncusu en güçlüleri,yenilmez falan filan işte Rose."

Rose gülümsemişti.

"Senin anlattıklarına kanacağımımı zannediorsun ?Gerizeklı mıyım ben ?Evet,bir şeyler yapıyorum.Cadı olabilirim ama en güçlüleri değilim !"

"Bla bla bla !Ve sona kalan belirsiz türler.Açıklanamayn güçlere sahipler.Zaten dünyadaki çoğu sıradışı varlık bunlar.JiSoo da onlar gibi.Gücü üçüncü en güçlü güc.İlk sırada akıl yönetebilme,ikinci sırada acı çektimer yer alıyor.Üçncü sırada JiSoo'nun gücü olan Hissetme-Hissettirme yer alıyor.Hissetme-Hissetirme gücünde bir duyguyu,acıyı,ölüm hissini vb. Hissedilenilecek her şeyi istersen hissedebilir,istersen hissettirebilirsin.İnanılmaz bir güç yani !İlk sıradaki son kişi geçen haftalarda öldü.İkinci güce sahip bir kişi var.Somin.Somin,yeteneğini tam kullanamıyor bu yüzeen JiSoo bir adım önde."

"Ben kullanabiliyor muyum ki ?"

"Şiiiişşşt !Ve evet kullanabilirSİN.Yani çalışma ile 3. Sıradki güç ile 1. Sıradaki güç kadar güçlü olabilirsin !"

4 kız yanyana dizildiler.

"Sen ?"

Diye slrdu Lisa.

"Şiafıcıyım demiştim ya."

JiSoo eliyle alnına vurdu.

"Onu demiyoruz Şapşal.Sen ne kadar güçlüsün ?"

"Siz herkesi tek bakışınızla öldürecek güce sahipsiniz.Benim bunu yapmak için bütün gücümü kulllanmam gerek.Açıklayıcı oldu mu ?"

Kızlar kafalarıyla onayladılar ama konuşan Jennie oldu.

"Bu iyi oldu çünkü arkandakilerle savaşmamız gerekiyor."

💉Ep 13

Sevdiğiniz bir bölüm olmuştur umarımm :)

💜


Hayalet okuyucu olmak size ne kazandırıyor ?

darkness • bp & bts [ara verildi] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin