TANITIM 2

168 2 0
                                    

-Kaçma benden!

-Kaçmıyorum zaten.

-Ben neden öyle düşünmüyorum o zaman… derken adeta dudaklarının arasından tıslamıştı.Bu bilinmezliğe bir dur demeli ve bu adamı kendisinin yapmalıydı.

-İnan ki kaçmıyorum!diyen adama daha ne kadar dayanabilirdi hiçbir fikri yoktu.Sahi her şey bu kadar zor da kendisimi göremiyordu.İçinden taşan duygularlarına artık dur demek imkansızdı.Ahh gerçi tanrı şahit ;dur demekte istemedi.Kısılan gözlerinin ardından, alev alev olmuş dudaklarından konuştu.

-Benim olmanı sadece benim olmanı istiyorum çok mu şey.Koluma takıp benim demek, bana ait demek istiyorum.

-Ama daha çok erken hem de çok.Hem aileme ne derim ben?

-Patroniçem beni tavladı dersin!!

-Ben…ben buna daha hazır değilim anlıyor musun?

-Allah kahretsin !Ne zaman hazır olacaksın haa?Ne zaman ?Ben seni seviyorum sende beni var mı ötesi?

-Beni de anla lütfen sen hayatıma giren ilk ve tek kadınsın.Her şeyimin ilkisin.İlk öpücüğüm ,ilk aşkım, ilk maceram, ilk başkasında kayboluşum ama şimdi olmaz !

Bu sözlere artık daha fazla tahammül edemeyecekti.Bu adam onundu ve herkes bunu bilmeliydi.İki saattir dizginlemeye çalıştığı bedenini bıraktı ve kendini adamın yumuşak ve seksilik akan dudaklarına hapsetti.Bu adam onundu ve bunu herkes bilmeliydi, zaten bilecekti de!

Hadi şimdi her şeyi tersten düşünün!Bu hikaye sizin bildiğiniz ve kabul ettiğiniz dünyadan çok uzak !Bu hikayede roller değişiyor.Artık gözleri çapkınlıkla parlayanlar erkekler olmayacak.Çapkın kadınlara merhaba diyip; egemen kadınlar dünyasında gülmeye hazır olun !Ve aynı zamanda da dikkatli; patroniçeniz sizi her an tavlayabilir ve kendinizi sabah soğuk bir yatakta bulabilirsiniz…PATRONİÇE…

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PATRONİÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin